Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peepingtommi
profiilit
peepingtommi
peepingtommi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
445
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin teit selväksi mikä olet, täydellinen idiootti joka osaa vain toistaa samaa useamman kerran peräkkäin ja vain valehdella.
Todista ettei sanani ole totta, missä on sinun faktasi, onko ainut faktasi se mitä itse sanot, voitko vahvistaa sen millään ? Minä pystyn todistamaan, että sanani ovat totta, esim. ylläpito voi vahvistaa jos haluaa tehdä sen tai voin jakaa näyttöni skypessä.
Kyllä varmaan sinun "me muut" uskovat, mutta et sinä, joten turhaan yleistät sitä, "me muut" kyllä näkevät, mutta et sinä, ethän edes huomaa, kun toistat edelleen yhä samaa uudestaan.
Jos se kuvakaappausten ja valokuvien muokkaus on tunnetusti helppoa kuten sanot, laita malliksi muutama, laita edes yksi kuvakaappaus jota olet mukannut.
Miksi olet heti minun jälkeeni rekisteröinyt omasi nimimerkin, pystytkö siihen vastaamaan ? Minun vastaukseni on ihan yleisesti luettavissa suomi24:n eräässä keskustelussa.
http://aijaa.com/JZvSPc kerro missä kohtaa tätä kuva on käsitelty, kun olet alan ammattilainen vai pitääkö hakea oikean asiantuntijan lausunto.
Hyvin on kaikki sinun rekisteröityneen nimimerkkisi viestit jossa mainitset olevasi se vanha peepingtommi onkin yllättäen ylläpito poistanut, no sehän suuresti lisää sinun sanasi luotettavuutta.
Ymmärrän, ettet luota mihinkään koska olet potenut erilaisia mielisairauksia viimeiset 25 vuotta ja se sinun sairautesi onkin esteenä sinun sanasi luotettavuuteen.
29.04.2016 20:09
Keskustelu on poistettu, mutta silti löytyy tämä, peepingtommi1 vastasi aloittamaasi keskusteluun NETTIHÄIRIKKÖ PEEPINTOMMI1 14.08.2015
Erehdyttävä? Tein tämän, koska alunperin käyttämäni nimimerkin sinä Astro/Aapo/Pellenperkele rekisteröit, jo,,,, enempää ei näy ..
Jos et luota tähän (http://aijaa.com/mgXLMx) kuvankaappaukseen.
Voin tuosta sivusta ottaa valokuvan ja ladata sen aijaa.comiin, sen voit toimittaa poliisille tutkittavaksi samalla, kun toimitat minusta kaikki viestit poliisille,
Se astro kyllä olen, mutta en aapo/pellenperkele.
Todella ei mene meitsin kaalin. En ole mikään ammattilainen, mutta osaan laskea kuinka monta kertaa kirjoitat saman.
Olisi ihan hauska tietää mistä on tulossa syyte, peepingtommi1 kommentoi vastaustasi keskustelussa Koitetaan tehdä asiallinen keskustelu 11.08.2015
Eli olet Aapon alias. Kiitos vahvistuksesta. Kaikki viestit menee poliisille....
ylläpito on poistanut viestisi, mutta varmaan tiedät mistä minua epäillään.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13726800/koitetaan-tehda-asiallinen-keskustelu#comment-80272803
Vain sairas ihminen väittää, että ne olisivat minun viestejä, jota viestissäsi sanot : Eikä tässä ole kuin sanasi, etteivät ole viestejäsi ja sen painoarvoa sopii taas epäillä.
Onko nyt sinun sanasi jotenkin luotettavampi ? Millä perustein minun sanaan ei voisi luottaa ja pitäisi luottaa vain sinun sanaasi, ilman mitään faktaa ?
Nyt varmaankin väität, ettet ole edes tämä peepingtommi1 .
Ei siinä tarvita ammattitaitoa, riittä kun osaa lukea ja laskea. Etkö itse huomaa kuinka monta kertaa kirjoitit sanat : kirjoituksiani ja linkittää.
29.04.2016 17:13
Pakkomielteesi on ainakin toistaa useampaan kertaan sama.
Kun rekisteröin tämän nimimerkin niin peepingtommi1 rekisteröitymätön ja sitten rekisteröity peepingtommi1 olivat molemmat liikkellä asialla, että olen varastanut hänen ideensä ja nimimerkinsä.
Sanojesi mukaan väität, etteivät olisi sinun viestejä, mutta totuus on aivan muuta.
En väitä epätoivoisesti mitään, sinä ainoastaan epätoivoisesti pakoilet omia viestejäsi.
Kirjoituksestasi huomaa hyvin, ettei kaikki ole kohdallaan, jopa siitä voi päätellä, että olet juuri se, joka aikoinaan viestitteli nimellä peepingtommi.
29.04.2016 13:20
Minun nimimerkki on sinisellä kirjoitettu peepingtommi, eikä ennen 2015 elokuuta minulla ole sillä nimellä mitään kirjoituksia, se joka muuta väittää valehtelee. Mitä tulee lapsiin, ex-vaimoon, mielisairauksiin joka hänellä todettiin 15 vuotiaana, josta tämä peepingtommin on aikoinaan maininnut.
Kannattaa varmaan ottaa huomioon ikäni, täytän tänä vuonna 18 vuotta.
Peepingtommi1 voi pitää ne vanhat viestinsä ihan itsellään, kuten olen aikaisemmin sanonut. Luin jostain, että olisit vuoteen 2011 potenut mielenvikaisuutta jo 20 vuotta ja siitä nyt jo 5 vuotta eli 25 vuotta, uskon että olet edelleen mieleltäsi sairas, kun väität, että ne sinun kirjoitukset olisivat minun.
28.04.2016 19:47
Näyttää ne painavan aika paljon sinun silmissä :D
29.11.2015 20:12
Tiedän siitä mitkä ovat minun postauksia koska postaan rekisteröidyllä nimimerkkillä :D et taida oikein tajuta sitä asiaa :D
29.11.2015 20:10
Bisseraukalla onkin muka Tikkurilan poliisissa tehty rikosilmotus joo kua siihen edes sinun lisäksi uskoo ? Ei kukaan, olet surkea bisseraukka :D
09.11.2015 21:30
Mitä se tommi.B alias peepingtommi1 taas valehtelee omista kirjoituksistaan, rekisteröin tämän nimimerkin elokuun alussa 2015 sitä ennen kaikki nimellä peepigtommi ovat kirjotuksia tältä suur paskanjauhalta peepingtommi1:n aikaan saannoksia, joten lopeta nyt se sinun häpinäsi ja vastaa omista kommenteista vai olet sellainen bisseraukka joka ei osaa olla omien sanojen takana ?
09.11.2015 21:28
Siinä olet täysin oikeassa, että totuus on juuri sitä muuta mitä sinä sanot ja on ollut aina niin, et ole päästänyt kovin useinkaan mitään totuuksia, elämäsi onkin perustunut valheisiin :D
18.09.2015 09:23
Näköjään kiinnosti niin paljon, että olit valheillasi yhdeydessä useamman kerran qruiserin ylläpitoon ja kukahan tässä nyt valehteleekin, kyseinen astro qx nimimerkkini oli minun ensimmäinen qruiserissa.
10.09.2015 13:47
Kysymys kuuluu raver monetko itse olet saanut !
Sinä rave oletkin persaukinen yhteiskunnanpummin numero yksi ja kaiken lisäksi vitun katkera biseksuaali joka vihaa homoja :D
Juu peepingtommi-raverin ura alkoi aikoinaan qruiserissa bannauksella :) kiitos aapolle linkeistä josta tämän latvalahon totuus selvesi :D
Nauran tuollaisille aivottomille raver-piipittäjille :D
Kuten joku sanoi täällä, sinua pitäisi vetää kunnolla lättyyn se olisi tuollaisella paskakasalle ihan oikein.
Johan ruikutit täällä että sinun id:si olisi varastettu ja miten se tapahtu selitä se senkin sekopää, etkö itse ole yrittänyt vetää itsellesi minun rekisteröityä nimea olemalla peepingtommi1:n ???? Olet ihan niin sekaisin, että bearkin nauraa sinun sekoilulle :D
Parasta olisi jos sinun soppatorvesi joku sulkisi :D kun raukka et uskaltanut edes itseäsi tappaa vaikka siitäkin tuhansilla viesteillä ruikutit sääliä :( olet kyllä surkimus ja suuri häpeä jokaiselle oikealle bisselle :D
03.09.2015 07:08
No mutta bear ihan hänen itsensä takia rekisteröin tämän nimimerkin kun huomasin sen olevan vapaa. Enkö olisi saannut ? Sanoin qruiserissa että olen rekisteröitynyt josta raivoraverpiippari veti tapaansa mukaan herneet(opin täältä sen sanonan) ja alkoi ylläpidolle viestittämääb ja hauskaa onkin että 2-3 kertaa qruiserista bannattu saa äänensä läpi vai autoitko ? No nyt ainakin minun kohdalla qruiser menettää tuloja ja Peijun kohdalla myös :) en ole ollut qruiseriin yhdeydessä sillä se onkin turhaa kun sekopäät ja bannatut hallitsevat sitä, toivottavasti sinä ja piipinkiraver korvaatte sen ansion menetyksen qruiserille avokätisesti. Kannattaa teidän molempien sinä ja ylläpito miettiä kuinka tulevaisuus menee kun haluatte kaikki maksavat ulos. Osaan myöskin ilmoittaa tästä useimmalle mainostajalle että mikä qruiser on palautteen muodossa kuten myöskin kerron kavereille mikä todellakin qruiser on mielenvikaisten bannattujen jäsenten hoivaamis vietissään,tuskin mainostajat ovat tyytyväisiä jos saavat negatiivistä palautetta ja eikä tule mainosarvoa, kuten qruiser pettyy kun ei tule mainoskruunuja :D joten dominoi raverpiipparin kanssa tuherrustaulua sillä muuhun teistä feikin aloituksista ei ole.
01.09.2015 19:06
Olet sinäkin bear aika idiootti en ole aapo lappi ! Olen astro ja miksi sinun väkisin pitää tehdä joku muu henkilö mikä en ole.
Toi on todella sairasta sinulta ja piippariraverilta jos kerran haluatte olla eri henkilö.
Sille idiootti raverpiipittäjälle minua ei ole ole bannattu, senkin ääliö qruiser tykkää minun euroista joten se siitä ja en edes halua avata uudestaan qx käyttistäni kun siellä vain hainoharhaisia hulluja.
31.08.2015 20:35
Mitenhän se sinulla qruiserin menetys vaikuttaisi ? muistaakseni bear paukutti aika kovasti naamaansa kun siltä poistettiin tuherrustaululta jokin viisas viesti sorry en ollut minä siinä osallinen. On hauska tämä qruiserin toiminta bannattu peepingtommi/raver johtaa sitä bearin kanssa käsi kädessä tehden ilmoituksia ylläpidolle. Tästä voimme vain tehdä yhden päätöksen he ovatkin eri henkilö jotka kilpailevat qruiserin keskusteluiden ja tuherustaulun suosiosta ja eivätkä halua jäädä kenenkään varjoon, nyt kun nämät perslaukku väsky biseet ovat kahdestaan taulun ladyjä kuinka käy tulevaisuudessa ? kissatappelu pedobear vastaan raverpiippari, siinä vasta show kun kikkelimisseä raapii :D
28.08.2015 15:32
Olet pahasti päästäsi vialla, minä olin astro qruiserissa ja minulla ei ole mitään tekeemistä aapolapin kanssa, sitä se bear sinulle päävammasi teettää, että luulet kaiken takana olevan aapolappi monella nimellä. Hoitoa tarvitset ja tuskin se auttaa.
Siihen vuoden takaiseen, siitä en tiedä, mutta mitä se minua liikuttaa sinun ja ravertommin mielisairaudet.
Etkö saa mitenkään mahtumaan paksuun kalloosi, että aapolappi on eri henkilö ?
Joo qruiserin vierailu oli lyhyt ja tuli sitten kerralla selväksi mikä mielisairaiden kerho se on, se olikin kaksi kertaa kerralla, ensimmäinen ja viimeinen samalla kertaa.
28.08.2015 08:07
Noin taitaa sanoa bear omissa sekoilevissa tarinoissaan, menetin vain qruiserin astron ja sekään ei ole vielä menetetty vaan se on jäähdetetty, taidat itse olla ihan sekaisin kaikista viesteistäsi qruiserin ylläpidolle onko siinäkin sinulla raukalla elämä johtaa homo palstaa ja olla sen kuhilaskuningtar ilman munaa ja pillu.. ei voisi enempää kiinnostaa tuollaisen skitson elämä.. olet sairas kuten qruiserin ilmoitustaulukin.. tuskin edes viitsin antaa vastausta qruiseriin kun siellä näyttää olevan liikaa sinun tapaisia pikku poikia jotka ei ole ikinä saaneet edes kaupan hyllyltä tikkaria, äiti kielsi.. painu takas fätti peräkammariis.
Höh miten menee aliaksia kun sanoin jo et olen/olin astro qruiserissa tai olla aika apina ku et tuotakaan ymmärtänyt vai oletko taas vaihtanut piipippiraverin kanssa lääkkeet ?
27.08.2015 19:12
Voi kulti bear kun en ole aapo :( huomaan et olet rakastunut aapoon <3 enkö saisi hetken olla aapona sulle pusi pusi ;) Olen ihan se paska tyyppi astro tyyppi qruiserista joka ihan raverin kiusaksi rekisteröi tämän vapaan nimimerkin :) ja se pisti koko qruiserinkin sekaisin minut bannattiin mut se ihan sama ku ei siellä o mtn mulle.
Odota nyt sitä aapon kosintaan rauhassa kai se sen tekee joku päivä toivottavasti enne ku raver sut kaappaa :D tui tui ihanaaaaaaaaa bear löytänyt rakkauden ihaanaaaaaaaaaaaa sitten saapi ihaahhaanaaa rakkautta ja homopoikaseksi 24/365 :D
27.08.2015 18:39
Mistä me tiedämme millaista seksiä harrastat ja luulet varmaan, että kaikkia kiinnostaa sinun seksit.
26.08.2015 15:15
Koska tulee peepingtommi1:ltä se esimmäimem järkevä viesti ?
Aina ollut tätä paskaa ja kauanko jaksat laittaa lisää paskaa ?
19.08.2015 02:31
Ja siihen vastaat sinä joka ei ole se qruiserin raver bisse raukka ?
17.08.2015 13:44
20 / 23