Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peepingtommi
profiilit
peepingtommi
peepingtommi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
445
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika hauska tyyppi tämä raver on jaksaa aina useilla eri rek nim täällä paskaa jauhaa ja muissakin someissa :)
17.08.2015 11:03
Kaikki kusipäät täälläkin luuhaa ja kuuluisin on tämä qruiserin raver !
17.08.2015 11:00
Ainakin raver ja myyrmäen aliakset ovat muistaneet vastata :)
Miksi emme salli allaikäsisten hakee seksiä ??? olimme itsekin ekakeraal alaikäisii paitsi bear 2 :)
Kyllä nuorten poikien pitää saada seksii ja netti oiva homma siihen ja kyllä pojat itse tietää mitä haluat ja keneltä.
On tietysti vanhoja ukkoja myös jotka ovat nuoren nätin pilin toivossa ja valehtellevat olensa myös nuori :( ja miksi sillä moni nuori toivoo miestä jne.. en kehota ketään lainvastaisiin tekoihin ..... mutta kyllä kaikki saa aikanaan seksii jos nuorena saa osaa hommat tajuta vanhana.
16.08.2015 22:30
Etpä ole bisse resukka osannut lopettaa itse edes mitään räkytystä ja nykyisin taitaa sinua vältellä kaikki ihmiset.
Miksi aapolappi on on multi ? Onko sinulla todisteet siihen jos on näytä ne.
Miksi sinun nimimerkki on sääntöjen vastainen ?
Olisiko sinun nyt järkevää miettiä miksi olet täällä esim. härnäämässä minua tällä sinun feikki nimelläsi ! onko sinulla jokin oikeus olla peepingtommi1:n ihan suomi24:n sääntöjen mukaan ?
Sitten kun raverilla on oikeus raivota että hänen nimimerkki jne on varastettu ja blaablaa jne ja uusi lääkitys saatu ja pakkopaita on revennyt palaa takaisin kertomaan jotain uutta paska jota sinun jokainen reikä valuttaa.
16.08.2015 15:27
Sitä se taitaa tehdä mutta miten sen minipili edes reagoi ? Etkö muista hstoriaa miten tommin orastavalle pillille kävi ;)
Tommi on nyt taas pakkopaidassa ja osatan miehet nussii sitä taas ....
15.08.2015 17:15
Toisille on vaikeaa tajuata se yksinkertainen asia , kun on tehnyt väärin, hyväksyä se tosiasia ja myöntää olevansa väärässä ja sanoa se äänen.
Meillä on täällä näitä ykkösiä ja aliaksia jotka eivät sitä tajua sitten millään, sanoisin ..... no se kohta :D
15.08.2015 13:52
Raver profiili on tarkailussa qruiserissa sain juuri viestin siitä.
15.08.2015 12:09
Saattavat pojat tykätä siitä ;) ja saada ekat orgasmit.
15.08.2015 09:11
En ole aapo.
Ainakin sinä olet vetänyt täällä ja qruiserissa viimeiset 5 vuotta tuota sinun mielenvikaista elämää, kun sinulla ei ole mitään muuta
14.08.2015 23:17
Ainakin nettihäirikkö qruiserin raver on löytänyt tämänkin keskustelun !
14.08.2015 22:47
Onko näin ? En tiedä mikä tilanne on ! Mutta kai bear antaa omat kommentit asiasta ?
14.08.2015 22:42
Ja sinulla on ihan varmasti peepingtommi1:n se oikea rekisteröitynyt nimimerkki peepintommi ? miksi sinulla ei ole sitä ? eikö bisse raukka osannut sitä saada itselleen kun nyt pitää häiriköidä ihan sääntöjen vastaisilla merkeillä ? olet luuseri jo bissejen seurassa ja kaikkien seurassa, olisit jokaisen somen suosiossa jos tappaisit itsesi.
14.08.2015 22:18
Ainakin yksi on löytänyt tämän keskustelun ja osoittanut mikä on.
14.08.2015 22:11
Kuka onkaan se pitkä tukkainen kalju mies ?
Tää vain vitsi, eikä tarkoita et vittuilen aloittaja, toivottavasti löydät sen pojan/miehen :D
14.08.2015 16:52
Oooh olinpa tyhmä ... hahaa ... partaa ;)
14.08.2015 16:48
Mitä tarkoittaa oartaa ?
Oli uusi sana minulle.
14.08.2015 16:47
Bearhan tietää kaiken ja on aina oikeassa ?
14.08.2015 16:24
Markkina-arvo ? Onko lasten raiskaaja hyvä markkina-arvo? Tai rasistinen bisse joka raiskaa koiratkin ?
14.08.2015 16:17
Bear
Selitä tälle raver bibibi-sekoilijalle mitä oikeuksia hänellä on edes nimimerkki peepintommi tai peepingtommi1:n
Minä astro olen virallinen suomi24:n peepingtommi nimimerkin omista ja piste.
Jos raver bisse raukka vielä lässytät noita idiootin bissen juttuja löytyy kohta lisää näitä oikeita peepingtommi nimimerkkejä, joiden käyttäjä olen minä.
Haluatko liisää munata raver itsesi, no eihän sinulla ole mitään munattavaa edes kun olet nytkin vain pikkuinen vähäpäinen puolikas bisse ressukka, jonka vaimo heitti pihalle, syystä ..... No kyllä siitä on oikeuden päätökset ja lehtien uutiset mikä tämä mestari on .
14.08.2015 11:03
Siis tunnustat, että teit feikki nimimerkin vain häiriköinti tarkoituksissa. Miten alunperin voi olla jokin nimimerkki sinun ? etkö nyt ole erittäin tyhmä taas kerran, tämä minun nimimerkki on alunperäinen vai vieläkö siitäkin haluat väittää vastaan ? eikö minun nimimerkki ole alunperin rekisteröity vai olenko sen varastanut ? sinun nimimerkkisi on sääntöjen vastainen ja olet nettihäirikkö siinä se on.
OLET NYT JULKISESTI KERTONUT ETTÄ TEIT NIMIMERKIN PEEPINGTOMMI1:N AINOASTAAN, JOTTA SAISIT KÄYTTÄÄ MINULLE HÄIRIKÖINTI TARKOITUKSISSA TÄTÄ LAITONTA NIMIMERKKIÄ.
14.08.2015 10:54
21 / 23