Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peepingtommi
profiilit
peepingtommi
peepingtommi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
445
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saldo 45
14.02.2023 00:59
Saldo 6
14.02.2023 00:54
Tämä ei ole keskustelu, 15 poistettu ja montako on jäljellä.
13.02.2023 23:06
Samalla voit pohtia elämän tarkoitusta.
13.02.2023 23:03
Jos tämä ei kerro pakkomielestäsi Anonyymi
2023-02-13 20:58:30 ja Anonyymi
2023-02-13 20:59:25
Niin mikä sen kertoisi?
13.02.2023 22:25
En vajoa sinun tasollesi vai onko tuo edes mikään taso?
Ainakin sinun posetiivinen puolesi on että olet tasapuolinen, tasaisen kiukkuinen ja vainoharhainen kaikille.
13.02.2023 22:22
Jos se on syntiä, niin tykkään kovasti tehdä syntiä. Mulla on ollut joskus sellainen käsitys synnistä että se olisi ikävää ja pahanmakuista, mutta en kai ymmärtänyt mitä synti on. Nyt tiedät mitä synti on ja hyvältä se tuntuu, joten kaikki syntiä tekemään.
09.02.2023 11:24
Ainakin tiettyjen ryhmien mielenterveys ongelmat tulevat esiin keskusteluissa erittäin hyvin. Viisi vuotta sitten oli tilanne ihan sama ja edelleen ovat samat henkilöt samoilla ongelmilla esillä. Tekikö terveydenhuolto vääriin tässä avohoidossa?
07.02.2023 18:35
Siis sinä kerroit, miten minä voisin kertoa sellaista jos olen "jäähyllä"?
Olet aika sekaisin.
07.02.2023 18:10
Älä välitä en ole minäkään kuullut sellaista ja tuskin ne minulle ovat velvollisia ilmoittamaan jokaisen joka saa jäähyn. Varmaan ne ovat heti sinuun yhteydessä sellaisista asioista joka ei edes kuulu sinulle. Ei tästä ole kauan kun "joku" teki uuden käyttäjäntunnuksen "vanhoihin raameihin" ja hupsis samana tai seuraavana päivänä sitä ei ollut, miten ylläpito sinua siitä informoi?
Mutta olen huomannut, että joltain on kadonneet kummallisesti kaikki rekisteröityneet käyttäjätunnukset, voisitko sinä kertoa niistä, kun olet ylläpidon ystävä, ne eivät vain ilmoittele minulle niistä suoraan, hyvä fantasia voittaa totuuden, joten ole hyvä, sadun kertojat ovat olleet koko ihmiskunnan historian ajan arvostettuja henkilöitä ja mitä lennokkaampi fantasiatarina niin se oli paras sadunkertoja. Myöhemmin tulivat hovinarrit, nykyisin niitä kutsutaan nimeltä trolli, on sillä muitakin nimiä.
07.02.2023 17:04
Sitä sinun pitää kysyä piipparilta, seuraat vain niitä jotka kritisoivat minun tuherruksia iänikuisilla asioilla ja postauksilla ja syyttävät minua kaikesta, niin se on orginal piippari, pidä hauska hänen kanssaan.
07.02.2023 16:37
Niin eihän ne sinun "viestejä" ole ollut ja eikä edes sinun rekisteröimiä käyttäjätunnuksia jotka ovat vain kadonneet, kuten kokonaisia keskusteluja on kadonnut ja niissä on eräs nimeltä mainitsematon rekisteröitynyt käyttäjä osoittanut että osaa käyttäytyä todellakin ala-arvoisesti.
Etkö hyväksy että sinun "asiallisia" viestejä poistetaan, koita olla tarkempi mitä postaat, niin silloin ei tule sinulle poistoja.
Niitä viestejä poistetaan niin kauan kun ne ovat asiattomia.
07.02.2023 16:20
Eikö Jumala luonut ihmisen omaksi kuvakseen? Jospa jumala tykkäsi katsoa kun Aatami pelehti Eevan kanssa ja tuli mustasukkaiseksi siitä miten Aatami sai Eevan huippuun ja halusi kokeilla itse mitä kummaa Aatamissa on(?) Vai tyytyikö vain katselemaan mitä pojat touhusivat keskenään(?) ...... No lopuksi me tiedämme mitä tapahtui, ainakin homoja on ja myös lesboja, pitihän Eevan saada naista joka vie huippuun, kun Aatamillakin oli miehiä joita viedä huippuun. ja toisin päin..
Meillä on täällä S24:ssä jumala nimeltään ylläpito, se on siitä hauska kun on rekisteröitynyt käyttäjä niin on profiili, johon tallentuu kaikki viestit, jotka kommentoi kyseistä käyttäjää, vaikka viesti poistuu keskustelusta niin se on edelleen käyttäjän profiilissa, kunnes käyttäjä poistaa historian ja minulla on historia tallessa lähtien 02.08.2016, jopa omat postaukset löytyvät.
07.02.2023 15:40
"Onhan se hyvä, että olet ainoa aikuinen fiksu joka aina vain kommentoi hienotunteisesti ja asiallisesti asiantuntemuksella aiheesta kuin aiheesta suurella tietämyksellä ja suurella tietomäärällä, olematta koskaan häiriöksi, loukkaamalla ketään tai ryhtymättä asiattomuuksiin."
Mitähän tästä palstasta tulisi jos sinua ei olisi?
07.02.2023 15:07
Perinteinen häirikkö se jaksaa vain olla esillä tyhmillä kommenteilla, eikö sinulla ole elämässä mitään muuta kuin olla minun viestien jäljessä pätemässä tyhmillä postauksilla?
Kyllä elämä on todella tyhjää täynnä, kun muuhun pysty kuin olemaan yleinen häirikkö.
Haluatko tietää kuinka monta sinun välkkyjä viestejä olet tuhertanut tässä kuukaudessa ja kuinka monta niistä on ylläpidon toimesta poistettu?
07.02.2023 14:35
Sinulla on heikko luetun ymmärtäminen. Aluksi pitää osata pronominit, pronomini on sana, jota käytetään ensinnäkin substantiivi-ilmauksen ”sijaisena” viittaamassa joko tekstissä mainittuun ilmaukseen tai tilanteessa ihmiseen. Persoonapronominit minä, sinä, hän, me, te, he
Demonstratiivipronominit eli osoituspronominit tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne
Interrogatiivipronominit kuka, (ken), mikä, kumpi (ja kumpainen)
Relatiivipronominit joka, mikä
Indefiniittipronominit eli kvanttoripronominit, muun muassa seuraavat
joka, jokainen, joku, jompikumpi, jokin, kukin, mikin, kumpikin, kumpainenkin, kukaan, kenkään, mikään, kumpikaan, kumpainenkaan, eräs, muuan, itse, kaikki, molemmat, moni, muu, muutama, toinen, sama, samainen, ainoa, usea, harva
Refleksiivipronomini itse (hän paransi itsensä)
Resiprookkipronomini toinen (toinen toistaan)
"Hän on takaisin ja saldo siksi 5." Käytän pronomini "hän" koska en kerro itsestäni, vaan toisesta henkilöstä, jos kerron itsestäni käytän silloin pronomini "minä".
Tuliko selväksi?
07.02.2023 12:28
Saldo 4
07.02.2023 11:50
Saldo 3
07.02.2023 10:20
Ei ollut rosvoklaanipäällikkö Muhammed siinä porukassa.
Noa ja Mooses ja sitten vielä kaksi.
07.02.2023 10:10
Saldo 2
06.02.2023 22:24
3 / 23