Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

163

1. Kiitos.++Aloite+siirtyy+varmaan+nyt++toisaalle.+Tämä+aloite+on+ns.+vaihtoehtoinen+ja+tähtää+vaihtoehtoiseen++toimitaan+kaikkinensa,+ja+yhteiseen+toimintaan,+ja+siksi+valtuustoaloite+(kansalaisaloite)+++Ns.++vanha+toimintamalli+on+tiensä+päässä;+näkeehän+sen+jo+siitä++että+mm.++yrityksiä+ei++vaan+synny,++Mä+arvelen+että+valtuusto+(t)+tulevaisuudessa+joutuvat+enistä+enemmän+palvelemaan+kuntalaista.
  2. Kyllä+olen+juuri+se+henkilö+joka+on+tehnyt+Suomu-hanke-aloitteen+Kemijärven+valtuustolle,+joka+käsitteli+aloitteen,+ja+ohjasi+Kemijärven+Yrittäjät-järjestölle.Lienee+syytä+uuden+valtuuston+käsitellä+aloite+uudelleen,+teksti+on+minulla+ja+ilmeisesti+Kemijärven+kaupunki+on+hävittänyt+aloitteen+pois+kuleksimasta,+kun+ei+löydy?+Pyydän+valtuustoa+ohjaamaan+käsittelyn+jälkeen++asian+suoraan+minulle+(Yrittäjä+olen+ja+toivomus+olisi++että+päätös+olisi+edelleen+niin+että+hanke+aloitetaan)++ja+alan+kokoamaan+henkilöitä+hankkeen+ympärille+itse,++sillä+asiantuntemushan+on++minulla,+osaan+ihmiset+siihen+valitaa+oikein.+Kiitos.