Vapaa kuvaus

Aloituksia

56

Kommenttia

769

1. Tämä+kannattaa+kuunnella+salaliittoteorioista.+++MIksi+uskovat++takertuvat+ihmisiin+ja++lempijulistajiin.++++Toisille+Mauno+Mattila+on+melkein+Kristuksen+sijainen+maan+päällä+ja+toisille+Petri+Paavola.+En+mene+sanomaan+etteikö+nämä+olisi+uskossa+ja+puhuisi+asiaakin,+mutta++ei+hekään+erehtymättömiä+ole.+Jokaisella+julistajalla+on+oma++nimikkopainotuksensa+ja+armoituksensa.++Usko+alkaa+ohjautua+oppisän+tai++-äidin++mukaan+ja+kokonaisuus+on+kapea-alaista,+jos++vain+yhtä+ja+samaa+kuuntelee.++Ja+ikävimmässä+tapauksessa+syntyy+jopa+oma+oma+uskonsuunta+tai+lahko.+Tätä+on+kirkkohistoria+täynnä.++https://youtu.be/DDSbTgN2Vg4
  2. MInun+allae++alle+80-kymppinen+uskossa+oleva+monisairas,+kaikki+mahdollinen+mikäli+korona+yllättää.+Hänellä+on+jo+elvytyskielto+ja+on++ei+pelkää+kuolemaa.+Vein+kauppakassin+ja+otti+kylään.+No+hänestä+ei+mikään+tartu+kun+vain+kotisairaanhoitaja+käy+kerran+viikossa+parissa.++On+sanonut+että+jos+et+itse+pelkää+niin+ei+syytä+jos+minä+kuljetan+sen+pöpön.+Ei+aio+tehopaikkaa+viedä+jos+virus+kohdalle+siirtyy.+Oli+pienessä+leikkauksessa+parisen+kuukautta+sitten.+Lääkäri+oli+kysynyt+että+edelleenkö+on+elvytyskielto+voimassa+jos+sydän+pysähtyy+(pallolaajennus).+Vastaus+oli+ollut+että+anti+sitten+mennä:+leivän+maku+on+muistissa!+Ei+kaikki+pelkää+kuolemaa!