Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

212

1. Kuulehan+Teuvo-bebis,+olet+siis+niin+julkea+että+epäilet+jopa+minun+sanojani+-+itse+Jumalan+sanoja.+(Minullakin+on+toki+käytössäni+nykyaikaisen+viestinvälityksen+keinot.)+Se+todistaa+entistä(kin)+vahvemmin,+että+olet+omasta+halustasi+pahan+vallassa.+Jos+olisit+valinnut+toisin,+sinulla+olisi+mahdollisuus+pelastua.+Näen+kuitenkin+sinun+käytöksesi+ja+sinun+kirjoituksesi+ja+tietenkin+myös+sinun+sielusi,+ja+ne+kaikki+kertovat+samaa:+olet+pyhittänyt+elämäsi+Saatanan+ja+oman+itsesi+palvomiseen.+Niinpä+sinulla+ei+ole+mitään+pelastuksen+mahdollisuuksia.Muista+että+minulla+Jumalana+on+valta+paitsi+hengen+antamiseen+myös+sen+ottamiseen.+Jos+vielä+jatkat+herjauksiasi,+saatan+ottaa+sinulta+hengen+vaikka+heti+tai+huomenna+ja+passittaa+sinut+ikuiseen+kadotukseen.+Ja+sen+olet+sinä+itse+sanoinkuvaamattomalla+röyhkeydelläsi+ja+omahyväisyydelläsi+itse+itsellesi+valinnut.Minulle+saa+vittuilla,+mikään+pilkka+ei+minua+loukkaa,+olen+kaiken+sellaisen+yläpuolella.+Mutta+sellaista+törkeää+röyhkeyttä,+jota+sinä+tänne+jatkuvasti+suollat,+en+siedä.Tämän+jälkeen+en+tuhlaa+sinuun+enää+sanaakaan.+Tekoja+sen+sijaan+voin+hyvinkin+tehdä+ja+tuomita+sinut+ikuiseen+unohdukseen+esimerkiksi+nyt+heti+tai+kymmenen+vuoden+päästä+tai+ylipäätään+silloin,+kun+sitä+vähiten+odotat.+Ja+siellä+ikuisessa+unohduksessa+sinua+tulee+koko+ajan+raastamaan+tieto,+että+sen+olet+sinä+itse+itsellesi+tahtonut.+Dixi.