Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
1266
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hah hah, hyvä keskustelunavaus!!!
MUAHAHA MUAHAHA
Juuri näin!
Ja entäs sitten kun nämä sotilaan irvikuvat kotiutetaan jos sota joskus päättyy? Siinä on Venäjän kaupungeissa aikamoinen hulabaloo kun nämä rentut laittavat tuulemaan, MUAHAHA MUAHAHAA
14.03.2025 17:27
Olen mistä olen, mutta en ainakaan LENINGRADISTA kuten eräät!
Tiesittekö siellä LENINGRADISSA, että yli 9 kymmenestä suomalaisesta kannattaa NATOa?
14.03.2025 17:25
Ei varmasti ole! Se on selvä.
14.03.2025 17:16
Sellaista maantiedettä LENINGRADIN iloisille JUOMAVEIKOILLE on opetettu!
No, kertokaapa meille lisää MAANTIETEELLISIÄ etäisyyksiä paikasta toiseen!
Onko teillä vielä KILJUA? Entä onko KAALISOPPAA?
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!
14.03.2025 17:15
"Ssotaosykoosissa oleva natokiimainen lammas ,erhän sinä sitä tajua🤔märehi heinää ja kokaa"
Tämä ei ollut LENINGRADIN toimistosta peräisin. Tässä on kyseessä kotimainen teinipojan tasolla oleva kirjoittelija. Oletko havainnut, että olet kovin, kovin yksin mielipiteidesi kanssa? Mistähän se johtuu? Aivan!
12.03.2025 18:47
"noh, sinä tässä olet outo lintu, kun et viitsi edes katsoa videota, ymmärrän tietysti siinä mielessä että totus sattuu ja totuuttahan sinä pelkäät kuin ruttoa."
Venäläiset! Kiljuveikot! Todistakaa että olette katsoneet videon. Lausukaa edes yksi Sachsin väittämä argumentti!
(minä tiedän että vastausta ei tule. Venäjällä näet Youtube on blokattu tavallisilta kansalaisilta jotta eivät saisi "vääriä" vaikutteita ulkomailta". Neuvostoliiton tyyliin ja se on hyvä!!!)
12.03.2025 18:45
Kerrotko vielä millä perusteella otaksut vancen tietävän jotain romanian asioista? Aivan!
Kas, kuten esimiehensä trump, vance on hyvin pätevästi osoittanut olevansa varsin ulkona Euroopan asioista. Viittaan tällä hänen EU-puheeseensa.
Onko teillä LENINGRADISSA vielä KILJUA? Entä onko KAALISOPPAA?
12.03.2025 14:48
Venäjä, tuo KAALISOPAN ja KILJUN kotimaa ja synnyinmaa on kuuluisa siitä miten sen armeijassa kyykytetään. Kyllä siinä suomalainen kalpenee, MUAHAHA MUAHAHAA
Onko teillä LENINGRADISSA riittävästi KILJUA? Entä onko KAALISOPPAA?
12.03.2025 14:26
LENINGRADIN iloiset JUOMAVEIKOT ja muutama haksahtanut suomalainen salaliitto- yms. globalistiharhainen jne. täällä kirjoittelee Venäjän narratiivia.
Ottaako kuinka pahasti "pattiin" kun yli 90% suomalaisista kannattaa NATOa ja haistattaa PASKAT venäjälle?
Ja suuntaus on koko ajan venäjän kannalta huonompaan. Usein mietin miten teillä riittää motivaatio, mutta sitten aina muistan KILJUN sekä KAALISOPAN, mitkä pitävät RYSSÄN liikkeellä!
MUAHAHA
12.03.2025 14:08
Juotko sinäkin KILJUA?
Eihän mikään muu Euroopan maa ole mukana noissa neuvotteluissa. Ja mihin ihmeen "kortteihin" viittaat? (luulenpa ettei vastausta koskaan kuulla. Eihän nämä KAALISOPAN syöjät osaa kysymyksiin vastata)
12.03.2025 12:55
Erikoinen seikka pistää silmään keskusteltaeesa Sachsin videosta. Nämä palstan venäläiset kilvan kehuvat videon kertovan OIKEAN totuuden tilanteesta, mutta kysyttäessä he eivät kykene siteeraamaan ensimmäistäkään Sachsin argumenttia, vaan kiertelevät ja vaihtavat sen sijaan puheenaihetta.
Tällainen käyttäytyminen on poikkeuksetta tyypillistä sellaisille, jotka eivät ole alkuunkaan ymmärtäneet mitä kohteena ollut henkilö on viestittänyt.
Tämä ei ole yllätys näiden venäläisten kirjoittelijoiden tapauksessa.
12.03.2025 12:43
Jes! Minä toivoin tätä! Ja hän täytti TOIVOMUKSENI!!!!
Kiitos tästä!!!!
Kerrankin minä onnistuin provosoimaan globalistin!!!!
11.03.2025 19:36
Ei se hallitus vaihtoon mene. Sinä olet kovin yksin mielipiteidesi kanssa. Siksi sinä tännekin kirjoittelet. Tämä on ainoa paikka jossa puheisiisi edes reagoidaan jotenkin.
Oletko koskaan ollut työelämässä?
11.03.2025 19:35
Voi teitä uunoja. Minä kysyin näin:
Kerro lisää! Mitkä "globalistihallinnot"? Mistä tietää jos jokin hallinto on "globalistinen"?
Kerro millaisia "suunnitelmia" näillä "globalistihallinnoilla" on?
Ja mitä meidän uunomme vastasi? Hän puuttui kirjoituksessani olleeseen täysin asiaankuulumattomaan sivulauseeseen SEKOPÄISYYDESTÄ.
Ja sitten toinen uuno osaa kirjoittaa vain sanat:"Miksi valehtelet?". Hänellä ei ole tässä maailmassa mitään muuta sanottavaa, kuin "Miksi valehtelet".
En valitettavasti ole törmännyt vielä yhteenkään täysipäiseen Venäjän puolestapuhujaan tai NATOn vastustajaan.
No, ihmekös tuo. Suomalaisista yli 90% kannattaa NATOa ja vastustaa Venäjää. Ja sitten täällä kirjoittelevat myös meidän KILJU-ystävämme LENINGRADISTA.
11.03.2025 19:33
Oletko sinä käynyt koulua?
11.03.2025 19:15
Kerro lisää! Mitkä "globalistihallinnot"? Mistä tietää jos jokin hallinto on "globalistinen"?
Kerro millaisia "suunnitelmia" näillä "globalistihallinnoilla" on?
Sinun ei kannattaisi puhua palstan sekopäistä. Minä olen SEKOPÄISIN kaikista eikä minua VOI VOITTAA siinä!!
11.03.2025 19:14
Ei voi. Venäjä ei voi lopettaa sotaa. Ajatellaan vaikka näin päin: minne nämä tuhannet sotilaat laitetaan jos taistelut päättyvät? Heille ei ole Venäjällä tarjolla MINKÄÄNLAISIA töitä. Siitä seuraisi yhteiskunnassa vain levottomuuksia kun nämä laumat vaeltelevat työttämänä KILJUKANISTERI kourassa.
11.03.2025 19:12
Ehei. Putin kokee DIKTAATTOREIDEN karun kohtalon. Hän on jo lähtenyt tielle josta ei ole paluuta. Jos olisit käynyt koulua, sinäkin ymmärtäisit tämän.
Mutta siellä LENINGRADISSA ei taida olla enää kunnollisia koulujakaan lapsille?
Kas, ainoa "voitto" jonka Putin voi Ukrainasta saada on Pyrrhoksen voitto. Tämän jälkeen hän ei voi jäädä aloilleen, vaan on jatkettava eteenpäin seuraavaan kohteeseen, ja tämä jatkuu kunnes tie nousee pystyyn.
Sinun pitäisi ymmärtää, että jos Putin tyytyy tähän, hän on tuhon oma. Mutta eihän sinulla ole edellytyksiä... ei LENINGRADISSA käydä kouluja
11.03.2025 19:08
Siellä LENINGRADISSA ei ymmärretä, että Venäjä on enää vaivainen raaka-aineiden tuottaja. Venäjällä ei ole minkäänlaista korkeata teknologiaa ja sen talous on läpeensä korruptoituneiden mafiosojen komennossa.
Etkö sinä tätä tiennyt? Oletko juonut KILJUA?
11.03.2025 19:05
Ahaa, taas valtamedia ja mediapooli.
Kyllä Ukrainan sodasta on kirjoitettu hyvin objektiivisesti. Toisin kuin tämä "vaihtoehtomedia".
Oletko sinäkin LENINGRADIN iloisia JUOMAVEIKKOJA? Kohta sysipirttiin tuodaan uusi KILJUPOTTU ja keitetään KAALISOPPAA, venäläistä PREINNEHERKKUA
11.03.2025 19:03
3 / 64