Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
1266
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Typerää+salaliittoteoriaa.++Vai+että+liittoutuisivat+keskenään?++No+tottahan+nimimerkki+tietää+a)+että+ajatuskin+on+absurdi+ja+b)+vaikka+niin+kävisi,+siitä+ei+seuraisi+mitään.
Totta+tosiaan,+onko+nimimerkki+vakavasti+sitä+mieltä+että+irakilaiset+mamut+olisivat+jokin+riski?++Onko+nimimerkki+muuten+tietoinen+että+hänen+antamansa+lukumäärä+35000+on+perseestä?
26.09.2018 13:07
Näin+se+on.++Muutan+asumaan+maakuoppaan!
26.09.2018 12:52
Jaa,+enpäs+osannut+lukea+rivejä+oikein+:-)
23.09.2018 13:38
Tosiaan,+Venäjä+kaappasi+Krimin.++Joten+on+tietenkin+USAn+oikeus+kaapata+Venezuela.++Ymmärrettävää!
23.09.2018 13:36
Toivottavasti+haittamaahanmuuton+jumalatar+saataisiin+pois+vallasta!
23.09.2018 13:34
Älkää+ny+viittikö.+Ton+tasoinen+äijä+ei+sitä+pystyny+mitenkään+tuhoamaan.
Sen+teki+ihan+omin+keinoin+TUOTTAMATON,+YMMÄRTÄMÄTÖN+keskijohto+ja+ITSEENSÄTYYTYVÄINEN+lauma+koodareita,+jotka+oikeasti+olivat+täysiä+paskoja.
Nämä+bullshitveivarit+eivät+pystyneet+tekemään+minkäänlaisia+päätöksiä+eivätkä+kykeneet+omanarvontunnossaan+pääsemään+mistään+yksimielisyyteen.
Näin+on,+on+kokemusta!
23.09.2018 13:33
Jaaha.+Minulla+on+paljon+konkreettisempi+näkemys+"kommunismista".++En+pysty+näkemään+noiden+vertausten+taakse.++Liityntä+"lisäarvoteoriaan"+puhumattaakaan+ympäristöasioista+jää+näkemättä.++Marxin+kirjoituksissa+ei+otettu+ympäristöön+mitään+kantaa.++Marxin+kirjoituksissa+"lisäarvoteoria"+hyväksyttiin+olemassaolevana+pahana,+mutta+joka+oli+pakko+hyväksyä.++
Lisäarvoteorian+tuhoamiseen+piti+pyrkiä+ja+näinhän+Lenin+tekikin.++Aiheuttaen+karmivan+nälänhädän.
Nimimerkki+on+oikeassa,+Marxin+vaikutuksesta+maailma+meni+sekaisin,+kuten+myös+hänen+oppipoikiensa+touhuista.++Ja+soppaan+heitti+"aatukin"+oman+mausteensa.
Eli+näin+mennään+...+mutta+kommunismi+on+joka+tapauksessa+kuollut+...+alusta+asti+loppuun+tuomittu+ajatuskehitelmä+...
23.09.2018 13:22
Roskaa!+Myös+kommunismissa+on+luokkaerot.+Ja+sielläkin+korkeimmassa+luokassa+olevat+voivat+tehdä+mitä+hyvänsä+ja+muu+kansa+jää+mihin+jää.++Ei+ole+olemassa+luokatonta+yhteiskuntaa.++Ihminen+tekee+ja+tuottaa+sen+luonnostaan.++Johan+muurahaisetkin+ja+ampiaiset+osaavat+tunnistaa+luokkaerot.++Ei+voi+olla+olemassa+luokatonta+yhteiskuntaa.+Piste.
23.09.2018 13:17
Niin+tai+ne+on+just+ne+kusipäiset+hullut+jotka+ryhtyvät+kommunisteiksi+(ja+uskovat+siihen+potaskaan)+ja+pääsevät+valtaan
22.09.2018 11:05
Mahtaako+oikeasti+pitää+paikkaansa?
Se+on+niin+huonosti+kirjoitettu+ja+sekavaa+raskasta+ajatuksenvirtaa+että+vain+aniharva+jaksaa+tavata+sen+loppuun+asti.++Käykääpä+itse+vilkaisemassa+sitä+niin+voitte+muodostaa+oman+mielipiteenne.++Täyttä+skeidaa.
22.09.2018 11:01
Minä+en+kutsunut+vihervasemmistolaisia+luusereiksi.+++Olen+vain+kiinnostunut+yleensä+kuinka+suuri+osa+tästä+porukasta+tekee+töitä+ja+ketkä+ovat+elätettäviä.++
Tulee+yhtäkkiä+mieleen,+että+jos+afganistanilaisia+ei+voida+(pakko)palauttaa+Kabuliin,+voisimmeko+palauttaa+vihervasemmistolaisia+sinne+...
21.09.2018 16:46
Aika+nolo+kommentti.++Jos+suuri+jury+lukisi+minun+kommenttini+ja+sinun+kommenttisi,+kumpaa+meistä+luulisit+heidän+kutsuvan+luuseriksi?++Käyn+töissä+ja+elän+palkallani.++Kuinka+moni+vihervasemmistolainen+voi+sanoa+samaa?++Minulla+on+ennakkokäsitys+vastauksesta.
21.09.2018 16:33
VLADIMIR+TRUMP+ON+MAAILMAN+JOHTAJA
kiina+on+saatava+käännettyä
16.09.2018 12:53
Ah,+että+minä+nautin+tästä+debatista+...+tekee+hyvää+...
Jatkakaa+samaan+malliin+...olette+pihalla.
Juutalainen+valtio+on+äärimmäisen+sidoksissa+rabbeihin.++Knessetillä+ei+ole+oikeasti+mitään+valtaa.+Se+joutuu+aina+ja+kaikkialla+myöntymään+rabbien+vaatimuksiin.++
Israelin+rabbit+ovat+KOKENEITA+MURHAAJIA!
16.09.2018 12:45
En+ole+ikinä+kuulunut+liittoon+ja+OLEN+AINA+MENNYT+TÖIHIN+LAKON+AIKANAKIN.++PALKKA+JUOKSEE.++
Lakkolaiset+on+persiistä!
14.09.2018 15:48
No+ei+ainakaan+KOMMUNISMI.
Mitä+se+muuten+oikeasti+tarkoittaa?++Tietääköhän+kukaan?
14.09.2018 14:54
Älkääpä+liioitelko.++Israelin+ulkopuolella+asuvat+juutalaiset+taitavat+nykyään+aika+häpeillen+noudattaa+uskontoaan.++Koskapa+se+on+_NAURETTAVA_+ulkopuolisten+silmissä.++Lapset+koulussa+muka+joutuvat+välttämään+tiettyjen+ruoka-aineiden+syöntiä+joinakin+aikoina.
Rivijuutalaisen+elämä+on+tasapainoilua+uskonyhteisön+ja+reaalimaailman+elementtien+kanssa.
Mutta+mitä+tulee+Israelin+valtioon,+sillä+ei+enää+ole+mitään+tekemistä+juutalaisen+uskonnon+kanssa.++Se+harrastaa+rankkoja+keinoja+naapureitaan+vastaan.++Onko+hyvä+vai+huono.++Enpäs+sanokaan+omaa+mielipidettäni.
Juutalaisuudesta+ja+sen+aiheuttamasta+ristiriitaisuudesta+puhuvat+ihmiset+ovat+jäänne+menneeltä+vuosituhannelta.
14.09.2018 14:47
RUOTSIN+VALTION+PITÄÄ+MAKSAA+SUOMELLE+KORVAUKSIA+JOKAISESTA+TURVAPAIKANHAKIJASTA+JOKA+SIELTÄ+ON+VALUNUT+TÄNNE!++RUOTSIN+VALTION+PITÄÄ+MAKSAAHEIDÄN+ELÄTYKSENSÄ!
13.09.2018 22:51
DEBATTI+PALSTAN+KIRJOTUS+ON+RASSISTIN+JA+FASSISTIN+KÄSIALAA.
MAAHNMUUTTO+PITÄÄ+SATAKERTAISTAA+HETI!++RAJAT+AUKI!++ME+VOIMME+MAKSAA+ISOSTA+PALKASTAMME+SUUREN+OSAN+MAAHANMUUTTAJIEN+HYVÄKSI.++RAJAT+AUKI+HETI!
13.09.2018 22:49
Kas,+minä+kun+luulin+että+tämä+anarkismipalsta+oli+pelkkä+herjanheittoalusta?!?
Nimimerkki+viitannee+Espanjan+sisällissotaan+ja+Francon+valtaannousuun.++Neuvostoliitto+ei+missään+vaiheessa+vetänyt+tukeaan+pois.+++Se+taisteli+loppuun+asti+mutta+oli+pakotettu+peräytymään+tappion+edessä.
Mistä+lähteistä+nimimerkki+päättelee+Espanjan+sisällisodassa+hävinneen+osapuolen+olleen+anarkismin+ideoihin+pohjautuva+kokeilu?++Kysyn+mielenkiinnosta,+koska+tuollaista+tulkintaa+en+ole+missään+kuullut!
13.09.2018 22:28
59 / 64