Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Johannes
profiilit
Mr.Johannes
Mr.Johannes
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
188
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuule+kaapista+miksi+sinä+haluat+niin+kovasti+nähdä+homoja+kaikkialla?+Tule+Jeesuksen+luokse+niin+voit+jättää+nämä+turhat+jutut+omaan+arvoonsa.+Keskity+siihen+mikä+on+todella+tärkeää:+Jumalan+valtakuntaan+ja+Hänen+vanhurskaaseen+tahtoonsa+niin+kaikki+mitä+todella+tarvitset+annetaan+sinulle,+ja+enemmänkin+sinulle+annetaan.
12.11.2016 17:23
Ei+ihmeissä+ole+kysymys+siitä+että+joku+todistaisi+olevansa+itse+Jumala.+Uskovat+tekevät+ihmeitä+Jeesuksen+nimissä,+eivät+omissa+nimissään.+Ne+todistavat+Jeesuksesta.+Jeesus+lupasi,+että+Hänen+seuraajansa+tekevät+ihmeitä:
Johannes+14:12
"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+joka+uskoo+minuun,+myös+hän+tekee+niitä+tekoja,+joita+minä+teen,+ja+suurempiakin+kuin+ne,+sillä+minä+menen+Isän+luo."
12.11.2016 08:24
Ainakin+meidän+seurakunnassa+lapsille+julistetaan+evankeliumi+pyhäkoulussa,+seurakunnassa,+kodeissa+ja+leireillä.+Luetaan+Raamattua+ja+rukoillaan+yhdessä+lapsen+kanssa.+Sitten+kun+he+ovat+valmiita+tekemään+henkilökohtaisen+ratkaisun+seurata+Jeesusta+ja+syntyä+uudesti+ylhäältä,+heidät+upotetaan+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen.
Luterilainen+kirkko+puolestaan+pyrkii+parhaansa+mukaan+eksyttämään+lapset+helvettiin.+Heille+ei+opeteta+raamattua+edes+seurakunnan+tilaisuuksissa+vaan+siellä+vain+touhuillaan+kaikkea.+Kodeissakaan+ei+Jeesuksesta+kerrota+kun+ei+vanhemmatkaan+Jeesusta+seuraa.+Uskonratkaisuun+ei+kehoteta+harvoja+poikkeuksia+lukuunottamatta+edes+rippileirillä+koska+opettajatkaan+eivät+ole+uudestisyntyneitä.+Eikä+kirkkoon+tulevakaan+kuule+evankeliumia+kuin+poikkeustapauksissa.+Uudestisyntymättömille+tarjotaan+jatkuvasti+ehtoollista+toisten+Jeesukselle+vieraiden+toimesta+vaikka+Raamattu+varoittaa+että+silloin+syö+ja+juo+itselleen+tuomion.+Kaiken+tämän+keskellä+kirkko+yrittää+eksyttää+miljoonat+sen+jäsenet+uskomaan+ettei+heidän+tarvitse+tehdä+parannusta,+syntyä+uudesti+ylhäältä+ja+antaa+elämäänsä+Jeesukselle.+Näitä+ovelia+tapoja+ohjata+ihmisparkaa+helvetin+tietä+eteenpäin+ovat+mm.+opetus+vauvakasteesta+ja+hautajaiset,+joissa+ihmisille+uskotellaan+että+he+kulkisivat+kohti+pelastusta.+
Matteus+15:13-14+
”Jokainen+istutus,+jota+minun+taivaallinen+Isäni+ei+ole+istuttanut,+on+juurineen+revittävä+pois.+Älkää+heistä+välittäkö,+he+ovat+sokeita+sokeiden+taluttajia.+Jos+sokea+taluttaa+sokeaa,+molemmat+putoavat+kuoppaan.”+
Markus+9:42
”Kuka+ikinä+viettelee+yhdenkin+näistä+pienistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+myllynkivi+pantaisiin+hänen+kaulaansa+ja+hänet+heitettäisiin+mereen."
11.11.2016 23:22
Mukava+kuulla+tällaisesta+unesta.+Minulla+on+kaksi+kysymystä+aloitukseen+liittyen:
1)+Onko+elämässäsi+vielä+jokin+asia+jonka+tiedät+synniksi+mutta+josta+et+ole+kääntynyt+pois?
2)+Jos+olet+tehnyt+päätöksen+seurata+Jeesusta+ja+tulla+Hänen+opetuslapseen,+oletko+jo+antanut+upottaa+itsesi+Jeesuksen+nimeen?
Matteus+3:13-15
"Siihen+aikaan+Jeesus+tuli+Galileasta+Jordanille+Johanneksen+luo+hänen+kastettavakseen.+Johannes+kuitenkin+esteli+häntä+ja+sanoi:+”Minä+tarvitsen+kasteen+sinulta+–+ja+sinä+tulet+minun+luokseni!”+Mutta+Jeesus+vastasi+hänelle:+”Salli+se+nyt,+sillä+näin+meidän+sopii+täyttää+koko+vanhurskaus.”+Silloin+Johannes+suostui+siihen."
11.11.2016 08:18
Aamen.+Myös:
Jesaja+57:1
"Vanhurskas+katoaa,+eikä+kukaan+sitä+huomaa.+Hurskaat+miehet+otetaan+pois,+eikä+kukaan+sitä+ymmärrä,+sillä+vanhurskas+otetaan+pois+onnettomuuden+alta."
Ylöstempaus+on+tosi.+Toinen+asia+on+sitten+milloin+se+tapahtuu.+"Herraa+vastaan"+tarkoittanee+hieman+ennen+kuin+Herra+palaa+tai+Herran+palatessa.+Toisin+sanoen+ahdistuksen+aikana+tai+ahdistuksen+ajan+lopulla.+Itse+uskon+että+uskovat+joutuvat+ahdistukseen+mutta+eivät+viimeisiin+tuomioihin.+Toiset+uskovat+että+uskovat+otetaan+pois+jo+ahdistuksen+ajan+alkaessa.+Tässäpä+ne+raamatulliset+vaihtoehdot+taitavat+olla.+Ylöstempaus+on+todella+myös+lohdutuksen+sana+Jeesuksen+omille:
1.+Tessalonikalaiskirje+4:15-18
"Tämän+me+sanomme+teille+Herran+sanana:+Me,+jotka+olemme+elossa+ja+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+poisnukkuneiden+edelle,++sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+tai-+vaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasuunan+kuuluessa,+ja+Kris-+tuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin.++Sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa+ja+olemme+vielä+täällä,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin,+ja+niin+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.++Lohduttakaa+siis+toisianne+näillä+sanoilla."
07.11.2016 23:15
Jos+ääni+tulisi+ihmisestä+se+ei+tietenkään+tietäisi+enempää+kuin+ihminen.+
Kuvitellaan,+että+ajattelen+kysymyksen+jota+en+ole+sanonut+ääneen+kenellekään.+Tietenkään+toisen+ihmisen+päästä+lähtöisin+oleva+ääni+ei+osaisi+tähän+vastata+kun+ei+tietäisi+koko+kysymystä.+
On+kuitenkin+muutaman+kerran+käynyt+niin,+että+sekunteja+siitä+kun+olin+kysynyt+asiaa+Herralta+ajatuksissani.+Niin+pyytämättä+on+tullut+profeetta+vierelleni+ja+kertonut+vastauksen.+Oli+kuullut+Jumalan+äänen+joka+sanoi+kenen+luokse+mennä.+Tällaisissa+asioissa+harhaääniin+uskominen+vaatii+enemmän+uskoa+kuin+Jumalan+puheeseen+uskominen.+
Kyllä+Jumala+puhuu+ihmisille+ääneen+ja+monella+muullakin+tavalla.+Niin+tänään+kuin+ennenkin,+"Hän+on+sama+eilen,+tänään+ja+iankaikkisesti".+Tarvitset+uskovan+terapeutin.+Jos+ei+sellaista+meinaa+löytyä+niin+sitten+pitää+varmaan+alkaa+evankelioida+terapeutteja+;)
30.10.2016 08:33
Johannes+15:20
"Muistakaa,+mitä+sanoin+teille:+ei+palvelija+ole+herraansa+suurempi.+Jos+ihmiset+ovat+vainonneet+minua,+he+vainoavat+teitäkin.+Jos+he+ovat+noudattaneet+minun+sanaani,+he+noudattavat+myös+teidän+sanaanne."
Kaikki+eivät+kuulleet+Jeesusta+eivätkä+kaikki+tule+kuulemaan+meitäkään.+Kun+olemme+julistaneet+ja+rukoilleet,+olemme+tehneet+osuutemme+emmekä+ole+syypäitä+toisen+henkilön+sydämen+paaduttamiseen.+
Luukas+16:27-31
Rikas+mies+sanoi:+’Pyydän+siis+sinua,+isä,+että+lähettäisit+hänet+isäni+taloon+–+onhan+minulla+viisi+veljeä+–+varoittamaan+heitä,+etteivät+hekin+joutuisi+tähän+vaivan+paikkaan.’+Abraham+vastasi:+’Heillä+on+Mooses+ja+profeetat,+kuulkoot+heitä.’++Mies+sanoi:+’Ei,+isä+Abraham,+mutta+jos+joku+kuolleista+menisi+heidän+luokseen,+niin+he+kääntyisivät.’+Mutta+Abraham+sanoi:+’Jos+he+eivät+kuuntele+Moosesta+ja+profeettoja,+eivät+he+suostu+uskomaan,+vaikka+joku+kuolleista+nousisi+ylös.’”
27.10.2016 22:16
Kyllä+löytyy!
27.10.2016 14:22
Ihan+rakkaudellisessa+tarkoituksessa+yritän+vastata+sinulle:
Tällaiseen+asiaan+tarvitset+paikallista+tukea.+Käy+puhumassa+asiasta+paikallisseurakunnassa.+Päihdeongelma+on+iso+asia+tässä+ajassa,+mutta+tärkeintä+on+oma+hengellinen+tila,+josta+päihdeongelma+tuskin+täysin+erillinen.+Seurakunnassa+keskitytään+ensisijaisesti+hengelliseen+tilaan+ja+sen+tukena+tietysti+myös+tarvittaessa+päihdeongelmaan.
24.10.2016 12:15
Eri+asia+on+langeta+ja+elää+synnissä.+Joka+kääntyy+ja+tekee+parannuksen+saa+myös+anteeksi+menneet+synnit.+Sen+sijaan+ajatus+"teen+syntiä+kun+saan+sen+kuitenkin+anteeksi"+on+haluttomuutta+tehdä+parannus.+Silloin+ihmiset+"muuttavat+armon+riettaudeksi".+Ei+Jumalaa+voi+huijata.
23.10.2016 08:41
Tämä+apoteoosi+tarkoittaa+jumalaksi+muuttumista.+Mutta+ei+ole+kuin+yksi+Jumala.+"Ei+ole+muuta+pelastuskalliota".+Ihmisestä+ei+koskaan+tule+Jumalaa.+Tämä+'voimia.sinulle'+olekaan+kristitty+vaan+New+Ageläinen,+josta+kannattaa+tietysti+pysyä+erossa.
Jeesuksen+veri+riittää+myös+sinun+syntiesi+puhdistamiseen.+Se+on+ainoa+nimi+ja+ainoa+tie,+jonka+kautta+voimme+pelastua.+Ainoa+tie+on+varma+tie.+"Eikä+ole+pelastusta+kenessäkään+toisessa,+sillä+ei+ole+taivaan+alla+ihmisille+annettu+muuta+nimeä,+jossa+meidän+tulisi+pelastua.”.+Tässä+olikin+muutamat+ystävälliset+jo+vastanneet+hyvin.+Muista,+että+kokemus+ei+pelasta+vaan+Jeesus.+Lupaus+Pyhästä+Hengestä+koskee+kuitenkin+samalla+tavalla+myös+sinua.+Voit+jatkaa+Pyhän+Hengen+täyteyden+pyytämistä.+
Luukas+11:9-13
Niinpä+minä+sanon+teille:+Anokaa,+niin+teille+annetaan.+Etsikää,+niin+te+löydätte.+Kolkuttakaa,+niin+teille+avataan.++Sillä+jokainen+anova+saa,+etsivä+löytää+ja+kolkuttavalle+avataan.+Kuka+teistä+on+sellainen+isä,+joka+pojan+pyytäessä+kalaa+antaa+hänelle+kalan+sijasta+käärmeen+tai+hänen+pyytäessään+munaa+antaa+hänelle+skorpionin?+Jos+siis+te,+jotka+olette+pahoja,+osaatte+antaa+lapsillenne+hyviä+lahjoja,+kuinka+paljon+ennemmin+taivaallinen+Isä+antaa+Pyhän+Hengen+niille,+jotka+sitä+häneltä+anovat.”++
Ole+siunattu
22.10.2016 10:06
.++.sinulle++++,++.+++++.++++.++++++.
22.10.2016 09:51
Myös+oman+seurakunnan+paimenten+kanssa+voi+jutella+jos+seurakunnalla+olisi+jotain+sen+kaltaista+toimintaa/diakoneja.
20.10.2016 08:44
Pyhän+Hengen+siihen+hetkeen+antama+sanoma.+Henki+saa+aikaan+vaikutusta+ihmisen+sisimmässä,+janoa,+synnin+tuntoa,+rohkaisua,+vahvistusta,+uskoa.+Hyvä+saarna+opettaa+raamattua+ja+opettaa+arvioimaan.
20.10.2016 08:40
Ei+raato+vaadi+ei.
Mutta+Etkö+ole+kuullut?+Jeesus+nousi+ylös+haudasta+ja+hallitsee+Isän+oikealla+puolella.+Hän+tulee+pian+takaisin+ja+Hänellä+on+palkka+mukanaan+itse+kullekin,+toisille+ikuinen+elämä+ja+toisille+ikuinen+kadotus.
Usko+Herraan+Jeesukseen+niin+pelastut.
19.10.2016 20:26
Jo+Johannes+Kastaja+julisti+parannusta,+kääntymistä+pois+synnistä.+Parannus+on+kääntyminen+pois+synnistä+Jeesuksen+puoleen.+Siihen+kuuluu+syntien+hylkääminen+ja+tunnustaminen.+Jo+Jeesuksen+sovitustyön+ymmärtäminen+edellyttää+ymmärrystä+synnistä.+Hän+kantoi+syntimme+ja+siksi+voimme+Hänen+kauttaan+tulla+puhtaiksi+Isän+edessä.
19.10.2016 08:44
Aika+tavallista+on,+että+tanssilavoilta+haetaan+seksiseuraa+ja+vastakkaisen+sukupuolen+huomiota.+Lisäksi+alkoholi+on+kuvioissa+mukana.+Kun+ihminen+syntyy+uudesti+ylhäältä,+hän+kääntyy+samalla+pois+kaikesta+synnillisestä.+Monella+siihen+kuuluu+tämä+tanssiminen.
Itse+en+ole+niissä+kuvioissa+ollut+mukana+joten+omaa+kokemusta+asiasta+ei+ole+enkä+koe+tarvetta+tanssia.+Sitä+en+tiedä+voiko+tanssimassa+käydä+synnittömästi.+Jokaisen+on+kuitenkin+punnittava+asia+sydämessään+eikä+vain+sivuutettava+sitä.+Jeesuksen+seuraaja+on+maailmasta+erottautunut.+Hän+ei+voi+yhtä+aikaa+rakastaa+sekä+Jeesusta+että+rakastaa+maailmaa.
18.10.2016 21:52
Tällä+ylläolevan+viestin+sisällöllä+ei+ole+mitään+tekemistä+kristinuskon+kanssa.
Kyse+näyttää+olevan+New+Age+-uskonnosta.+Joka+osallistuu+tällaiseen+ei+peri+Jumalan+valtakuntaa+(1.Kor.+6:9-10).+Jos+olet+jo+osallistunut+tähän+tai+vastaavaan+toimintaan,+sinulla+on+yhä+mahdollisuus+pelastua.+Hylkää+väärä+uskonto+ja+vieraat+jumalat+sekä+vieras+"jumaluus".+Ota+vastaan+Jeesus+syntiesi+sovittajana+ja+kaiken+valtiaana,+anna+elämäsi+Hänelle.+Kadu+osuuttasi+vieraaseen+epäjumaluuteen+ja+pyydä+sitä+anteeksi.+Kastaminen+tarkoittaa+upottamista.+Anna+kastaa+itsesi+että+pelastuisit.+Jeesus+ottaa+sinut+vastaan,+koska+Hän+lupasi+"sitä+joka+minun+luokseni+tulee,+en+minä+heitä+pois".+Sen+jälkeen+jatka+Jeesuksen+seuraamista+koko+sydämestäsi+seurakuntayhteydessä.+Silloin+olet+yhtä+lailla+matkalla+Taivaan+kotiin+kuin+jo+aiemmin+ratkaisun+tehneet+Jeesuksen+seuraajat.+(1.Kor.+6:11)+Ole+siunattu!
18.10.2016 09:55
Tällä+ylläolevan+viestin+sisällöllä+ei+ole+mitään+tekemistä+kristinuskon+kanssa.+Sama+koskee+viestissä+annettua+verkkosivua.+
Kyse+näyttää+olevan+New+Age+-uskonnosta.+Joka+osallistuu+tällaiseen+ei+peri+Jumalan+valtakuntaa+(1.Kor.+6:9-10).+Jos+olet+jo+osallistunut+tähän+tai+vastaavaan+toimintaan,+sinulla+on+yhä+mahdollisuus+pelastua.+Hylkää+väärä+uskonto+ja+vieraat+jumalat+sekä+vieras+"jumaluus".+Ota+vastaan+Jeesus+syntiesi+sovittajana+ja+kaiken+valtiaana,+anna+elämäsi+Hänelle.+Kadu+osuuttasi+vieraaseen+epäjumaluuteen+ja+pyydä+sitä+anteeksi.+Kastaminen+tarkoittaa+upottamista.+Anna+kastaa+itsesi+että+pelastuisit.+Jeesus+ottaa+sinut+vastaan,+koska+Hän+lupasi+"sitä+joka+minun+luokseni+tulee,+en+minä+heitä+pois".+Sen+jälkeen+jatka+Jeesuksen+seuraamista+koko+sydämestäsi+seurakuntayhteydessä.+Silloin+olet+yhtä+lailla+matkalla+Taivaan+kotiin+kuin+jo+aiemmin+ratkaisun+tehneet+Jeesuksen+seuraajat.+(1.Kor.+6:11)+Ole+siunattu!
18.10.2016 09:54
Aamen
16.10.2016 17:42
7 / 10