Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
omitoner1
profiilit
omitoner1
omitoner1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Etsi+tasapaino,+lääkkeillä+vaan+sumennat+mielesi.+Mene+terapiaan
13.07.2017 18:52
Kuulostaa+että+tunne-elämäsi+on+järkkynyt.+Koulukiusaus+voi+suistaa+elämän+raiteiltaan.+Minä+en+käsitellyt+minuun+kohdistunutta+kiusaamista+ja+ajauduin+14+v+rikos+ja+päihdekierteeseen.+Ystävä+hyvä+se+että+sinulla+on+paha+olo+ja+mielialat+vaihtelevat,+ei+välttämättä+ole+sairaus+ainakaan+kaksisuuntainen+mielialahäiriö.+Mene+terapiaan+ja+puhu+ongelmistasi+se+oli+minun+tie+paranemiseen.+Kaikki+menee+hyvin
13.07.2017 18:48
Meni+muisti+lamictaliata+ja+zyprexasta+,+sori+siitä.+Lähen+kohta+lenkille+ja+harrastan+itsetutkiskelua.+Tasapaino+ok
11.07.2017 06:04
Juuri+näin+ja+joskus+diagnoosikin+voi+olla+väärä.+Minut+pelasti+lito+8+vuoden+henkisestä+kuolemasta,+nyt+en+käytä+sitäkään+ja+oloni+on+tosi+ihmismäinen
11.07.2017 05:57
Olet+myös+oikeassa+ettei+elämä+ole+jatkuvaa+vuoristorataa,+tasapaino+on+silloin+kateissa+ja+sen+saaminen+ei+ole+helppoa.++Sen+saavuttaminen+vaatii+työtä+pitkää+sellaista.+Kun+tunne-elmä+jostain+syystä+järkkyy,+ihminen+ajautuu+helposti+esim+päihteisiin+ja+niinkuin+ne+myös+lääkkeet+niillä+voi+paeta+huonoaoloa,+tunteita+ihan+mitä+tahansa.+Suosittelen+itsetutkiskelua+ja+terapiaa+kaikille+ken+näitten+asioiden+äärellä+on
11.07.2017 05:51
Tässä+osiossa+puhuttiin+seukkaamisesta,+herää
05.07.2017 01:04
Hienoa,+äänestän+sinua!+Kerro+numerosi+muukalainen
05.07.2017 01:02
Yleistäjät+on+kuspäitä
05.07.2017 00:54
En+oikeastaan+pidä+sitä+ikävänä+etteivät+ne+toimineet.+Ei+onnellisuuteen+ole+taikapilleriä.+Kun+tunne-elämää+yritetään+parantaa+lääkkeillä+ei+näytetä+tajuavan+että+niitä+pystytään+korjaamaan+terapiassa+ja+ihminen+itse+omassa+mielessään.+Kyse+on+aina+oivalluksista+,+asenteenmuutoksesta+,+henkisestä+kasvusta.+Lääkkeet+vievät+pahimmassa+tapauksessa+kyvyn+tuntea+ja+ajatella+ne+huumaavat+sinut+niinkuin+kadulta+ostettavat+huumausaineet.+Tunteet+pitää+kokea,+surukin+on+tunne.+Mieti+itseäsi+ja+miksi+sinä+juuri+olet+tässä+ja+nyt.+Pitää+halutakkin+tulla+kuntoon+ja+vaatia+apua.+Muista+esteet+ovat+vaan+pään+sisässä.+Lääkkeiden+kanssa+ei+pysty+lentämään.+
Ps.+Kaikki+tapahtuu+syystä+ja+löydät+vielä+rauhan+ja+tasapainon,+ne+ovat+tavoittelemisen+arvoisia+asioita!
03.07.2017 06:03
Yritän valottaa tilannetta..Olen itse bi ja hetero kundeja on kavereina..Halaamiset hädän hetkellä ovat erittäin hienoja ja kännissä halataan joskus näyttääksemme että olet hyvä tyyppi..Mutta silittelyt ovat kyllä asia erikseen..Jos olisin miehen kanssa kimpassa niin ois asia ihan eri juttu.Jos haluat vastauksia niin kannattas nostaa vaikka se kuuluisa kissa pöydälle.Voihan miehesi vaikka olla bi mutta hellyyden näyttäminen toiselle on jo mun mielestä vähän outoa jos oli sitten kohde mies tai nainen.Mulle on ainaki toisen varsinkin oman partnerin välinen hellyys on molempien yksityinen juttu.Olisiko se suotavampaa jos miehesi näyttäisi samanlaista naisen kanssa?Ainaki itselläni mustasukkasuus kyllä nousisi pintaan.
Mutta unohtakaamme edelliset ja mietitään asiaa..Jos niin on että miehesi näyttää tunteitaan toista miestä kohtaan niin ei siinä mitään pahaa mun mielestä oo ellei sitten heillä ole muutakin sutinaa se pitää ottaa huomioon.Ja se että näyttääkö miehesi samanlaisia tunteita sinua kohtaan ja millaista teidän seksi on?
Vaikka olenkin bi se ei tarkoita etten pystyisi olemaan yksiavioinen.Ex vaimoni tiesi koko ajan suuntautumiseni.Minulle riittivät hänen hellyyden osoitukset en siihen miestä tarvinnut.
Mutta suosittelen miehesi kanssa keskustelua sillä ei ole kivaa olla tuossa tilanteessa.
En nyt tiedä oliks tässä mitää pointtia mut koeta saada tilanne haltuun jollai konstilla!
02.07.2010 13:07
2 / 2