Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Bisnesfirst1
profiilit
Bisnesfirst1
Bisnesfirst1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eiks+sulla+oikeesti+oo+parempaa+tekemistä+ku+huudella+älyttömyyksiä+suomi24:ssä?+
Mua+ei+vois+vähempääkään+kiinostaa+mitä+sä+uskot+islamista.+Voitte+vapaasti+kysyä+niin+mä+vastaan+asiallisesti+mitä+islam+tästä+sanoo.
22.10.2018 21:36
Ei+saa+kuolemantuomiota+siitä.
Ateismi+on+islamin+mukaan+vääräuskoa.+Jumala+on+luonut+meidät+ja+ihminen+on+luotu+palvomaan+jumalaansa.+Henkilö,+joka+ei+palvo+jumalaa,+kuten+ateisti,+toimii+jumalan+käskyjen+vastaisesti+kieltäytyessään+palvonnasta.+
Samalla+lailla+kun+kehosi+tarvitsee+happea,+nestettä+ja+ruokaa+selvitäkseen,+tarvitsee+sielusi+rukousta+selvitäkseen.
21.10.2018 20:05
Jos+osaat+englantia+niin+eti+youtubesta+koraanin+kappale+(esim.+Surah+al+Fatiha)+ja+perään+"tafseer"+niin+saat+perinpohjaisen+selityksen+jakeille.+Suosittelen+katsomaan+esimerkiksi+Mufti+Menk+nimisen+videoita.
16.10.2018 16:13
Joo+kyllä+tällaisia+imaameja+on.+Suurin+osa+ei+kiellä+integroitumasta,+jos+se+ei+ole+uskonnon+oppejen+kanssa+ristiriidassa.
16.10.2018 07:58
Joo+ei+mitään:)+jumalan+siunausta+sulle
16.10.2018 07:56
Ehdottomasti+kannattaa+käydä.+Sinne+voi+mennä+ihan+matalalla+kynnyksellä+vaan+kattelemaan+ja+juomaan+kupin+kahvia.+
Jos+sulla+tulee+jotain+kysymyksiä+islamista+niin+voit+laittaa+mulle+viestiä.+Haluutko+lisätä+mut+vaikka+Facebookissa?
15.10.2018 18:56
Okei+oon+ite+Joensuusta,+mutta+tunnen+muslimeita+Kuopiosta.+Annanko+yhteystiedot+niin+voit+tavata+muita+muslimeita+ja+siellä+on+moskeijakin+Soikkokuja+12:ssa.+
Oletko+muuten+mies+vai+nainen?
15.10.2018 17:33
Aa+ihmettelinkin+et+minne+ne+katosi:D
15.10.2018 14:14
Ymmärrän.+Kiinostaisko+sua+tavata+muita+muslimeita+tai+käydä+joskus+moskeijassa?+Kannattaa+ainakin+käydä+kokeilemassa,+se+on+hieno+tunne+ku+on+muita+muslimeita+ympärillä+ja+moskeijaan+voi+mennä+vaan+rentoutumaan+ja+lukemaan+koraania:)
15.10.2018 11:41
Ei+mitään,+ilo+auttaa:)+oletko+islamiin+palannut+lähiaikoina?
14.10.2018 16:45
yleensä+sitä+käytetään+rukouksen+jälkeen+niin,+että+sanotaan+subhaan+Allah+yhden+kierroksen+läpi+ja+sitten+tokalla+kierroksella+alhamdulillah+ja+kolmannella+allahu+akbar.+Jokasessa+kierroksessa+on+siis+33+kohtaa.
Voit+käyttää+sitä+muutenkin,+kuin+rukouksen+jälkeen,+jolloin+se+muistuttaa+sua+jumalan+ylistämäisestä,+toki+ilman+sitäki+voi+ylistää+jumalaa.+
Suosittelen+kattomaan+esim+youtubesta+mitä+nää+subhaanaAllah,+alhamdulillah,+Allahu+akbar+tarkoittaa.+Niillä+on+paljon+laajemmat+merkitykset,+kun+miten+ne+yleensä+on+suomeksi+käännetty+(ylistys+jumalalle,+jumala+on+suurin+yms)
Toivottavasti+autto:)
14.10.2018 10:38
1 / 1