Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+yhtään+äärioikeistolainen.+Kaikkein+vähiten+persumielinen.
06.10.2020 11:18
Kyllä+me+kaikki+olemme+eläneet+Kekkosen+aikana,+joten+tiedämme+itäänpäin+kallellaan+olemisen.+Samoin+kuin+sen,+että+eduskunta+ei+millään+tavalla+valvo+lehdistön+tai+median+tekemisiä.
06.10.2020 11:13
Jokaisessa+ihmisessä+on+hyviä+puoliakin,+ihan+jokaisessa.
06.10.2020 11:11
Ei+ollut+mikään+Fake+news,+ihmettelen+miksi+suomalaisten+pitää+kirjoittaa+ja+puhua+englanniksi,+vaikka+omassa+kielessämme+on+hyvä+sanapari+kuvaamaan+tätäkin,+vale+uutinen!
06.10.2020 11:09
Melkoinen+persoona+joka+herättää+keskustelua.+Täytyy+toki+muistaa,+että+niinhän+on+ollut+useimmalla+muillakin+presidenteillä.+Heti+tulee+mieleen+Bill+Clintonin+tapaus+ja+Lewinsky-skandaali,+eihän+sekään+ihan+toivottua+toimintaa+pressalta+ole?+Mutta+senkin+amerikkalaiset+antoivat+anteeksi+ja+myös+hänen+vaimonsa,+joka+päätti+yrittää+jopa+presidentiksi+mainetta+kun+kerran+oli+valmiiksi.
06.10.2020 11:07
Kyllä+nämä+kommentit+ovat+ihan+minun+kirjoittamiani+ja+minun+näkemykseni+asioista.+Se+ei+tarkoita,+että+olisin+mikään+Trumpin+ihailija+tai+kannattaja.+Enemmän+kritisoin+YLEn+toimintaa+totuuden+kirjoittamatta+jättämisestä+ja+puolueellisuudesta.
06.10.2020 11:02
Salaliittoteoriat+ja+epäily+kaikkea+kohtaan+on+hyvin+amerikkalainen+ilmiö.+Näköjään+jotkut+yrittävät+tehdä+sitä+ihan+täällä+lintukotomaassammekin.
06.10.2020 10:59
Kaikissa+ihmisissä+on+jotain+hyvääkin.+En+itse+ymmärrä+mitään+muurin+tekemisestä+Meksikon+rajalle+tai+Kiinan+syyttelystä+kaikista+ongelmista?+Mutta+talouden+ja+työttömyyden+eteen+Trump+on+saanut+aikaan.
05.10.2020 13:08
Kyllä+saa+kirjoittaa+negatiivista.+Mutta+pelkästään+negatiivisen+kirjoittaminen+on+mielestäni+panettelua+ja+mustamaalaamista,+johon+YLE+on+väärä+instanssi+ryhtymään.
05.10.2020 12:42
Olin+viime+vaalien+aikaan+käymässä+jenkeissä+poikani+kanssa.+Hän+oli+sitä+mieltä+etteivät+amerikkalaiset+Trumppia+valitse.+Sanoin+että+älä+ole+varma,+sillä+tässä+maassa+kaikki+on+mahdollista.+Olen+vieläkin+sitä+mieltä,+että+Trumpilla+on+mahdollisuudet+tulla+valituksi.
05.10.2020 12:00
YLE+on+jotenkin+muuttunut+viime+vuosina+ja+itse+koen+asian+hyvin+negatiivisena.+Keskitytään+lähinnä+näihin+homo-+ja+lesbotouhuihin.+Juontajat+ja+viihdetoimittavat+edustavat+pitkälti+näitä+ryhmiä+ja+Sillanpää+ja+Loiri+tuntuvat+olevan+suurimpia+taiteilijoita+koko+maassa.+Ai+niin,+onhan+toki+Holma+ja+Jethrokin+vielä...
Tuo+sonnanheitto+on+osuva+termi+kuvaamaan+Ylen+harjoittamaa+toimintaa.+Hyvin+pieni+piiri+pyörittää+ja+yrittää+manipuloida+suomalaisia.+Jos+kerran+televisiossa+panetellaan+Trumppia,+niin+silloin+kaikki+voivat+tehdä+niin.+Tuollainen+teennäinen+naureskelu+viduttaa+kaikkein+eniten+tyyliin:+"Mitäköhän+se+Trump+on+nyt+tehnyt"?+Ihan+niin+kuin+täällä+Suomessa+kyllä+tiedetään+kaikki+asiat+paremmin.
05.10.2020 11:44
Ihan+vapaasti!
05.10.2020 11:33
Olen+edelleen+sitä+mieltä,+että+antaa+amerikkalaisten+valita+itse+presidenttinsä.
05.10.2020 11:05
Julkisuus+taitaa+merkitä+miehelle+kaikkein+eniten,+oli+se+sitten+hyvää+tai+pahaa.+Kunnia+menee+mutta+maine+kasvaa!
05.10.2020 10:42
Ei+mitään+sen+suurempaa+vikaa.+En+vain+keksinyt+ketään+muutakaan+suomalaispoliitikkoa+eikä+ollut+mitenkään+tarkoitus+kohdistaa+huomiota+mihinkään+puolueesen.+Ei+persuihin+eikä+vasemmistoliittoon.
05.10.2020 10:33
Myös+amerikkalaisille+suodaan+yhtälailla+tasavertainen+mahdollisuus+valita+kahdesta+ehdokkaasta+kumman+he+haluavat+presidentiksi.
05.10.2020 10:24
Ei+tässä+aloituksessa+ollut+tarkoitus+minusta+eikä+Arhinmäestä+keskustella,+vaan+siitä+miksi+suomalaiset+halveksivat+Trumppia+jopa+niin+paljon,+että+täällä+ei+kuulemma+häntä+edes+harkittaisi+ehdokkaaksi?
05.10.2020 10:10
En+ole+persujen+kannattaja,+mutta+jos+ehdokkaina+olisivat+Trump+ja+Arhinmäki,+valitsisin+Trumpin.
05.10.2020 09:56
Suomen+USA:n+kirjeenvaihtajilta+puuttuu+ilmeisesti+maan+todellisuuden+ymmärtäminen.+Tämä+"tiedonantaja"+syytää+ulos+niin+selkeää+propagandaa+Trumpia+(ja+republikaaneja)+vastaan,+että+jopa+tyhmemmänkin+luulisi+ymmärtävän+mistä+on+kysymys.+Ja+vaikka+USA+ei+olisikaan+mikään+ihannevaltio,+ei+sitä+myöskään+ole+Kiina!+Eikä+suomalaisten+tarvitse+siirtyä+millekään+"Me+olemme+Trumppia+vastaan"+-kampanjointiin.
05.10.2020 09:50
Aivan+kuin+he+iloitsisivat+siitä,+että+on+joku+sylkykuppi+jota+voi+nauraa.+Samaan+aikaan+he+toitottavat+suvaitsevaisuuden+puolesta+ja+nostavat+seksuaali-+ja+sukupuolivähemmistöjä+esiin,+suorastaan+hehkuttavat+sateenkaariyhteisöistä+ja+maahanmuuttajien+tarpeellisuudesta.+Tunnutaan+unohdettavan,+että+Trump+on+mittaushistorian+suosituin+presidentti+omien+äänestäjiensä+keskuudessa+ja+ollut+sitä+lähes+koko+kautensa.
05.10.2020 09:35
3 / 155