Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tilke
profiilit
tilke
tilke
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saa+siis+tulla+saunaan+ja+ehkä+voitais+kokeilla...+Ota+yhteyttä+tilke@suomi24.fi
01.12.2017 17:31
Tervetuloa+vaan
01.12.2017 17:11
Olin itse omalla työmaalla vastaavana Kastellin pystytyksessä. Ja aika huonosta laadusta on merkki, jos täytyy kaksi seinää purkaa ja yksi ikkuna siirtää, vaikka kyseessä oli säältä suojaan toimitus.
Ei tietysti ihme kun ei asentajat ymmärrä suomea.
Putoamissuojatkin ilmestyi ristikoiden asentajille vasta kun keskeytin hommat.
10.01.2013 19:49
Olen täysin samalla kannalla. Kaikki vedetään niin vastoin lakia ja asetuksia kuin uskalletaan puhumattakaan hyvästä rakennustavasta.
Kaksi vuotta jo Kastellissa asununeena ja edelleen taistelevana kokemusta on.
10.01.2013 19:44
Ei tule minullekaan. Pystytyspoppoo osaa hyvin suomea kun jotain kaipaavat, mutta auta armias kun olisi jotain huomautettavaa. Pitää odotella "virka-aikaan", että saa työpäällikön kiinni ja siinä vaiheessa duunarit ovat jo hävinneet jo etelä naapuriin vapaiden viettoon kun ovat ehtineet koko viikonlopun tehdä pitkää päivää pelkkää sutta ja sekundaa.
Ikkunakin väärässä paikassa jne jne
Seuraava talo tulee takuulla harkoista.
10.01.2013 19:41
Jos precut talon pystytysporukka ei osaa hommaansa niin asia ei ole edes säästä riippuvainen. Itsellä meni kastellin ns osaajien kanssa hermot moneen otteeseen.
Lyhensivät ihan oma-aloitteisesti omasta mielestään liian pitkiä poikasia, jotta saivat otsalaudat istumaan vinoon ja pyöreään yläkertaan yms yms yms
Kaiken huippuna on väärin kasattu tiilikaton sisätaite ja propelli runkopuu. Kolmena talvena on hajonnut jiiristä tiilet, eikä tehdas myönnä vastuutaan asennusvirheestään.
Seuraavaksi tavarantarkastaja paikalle ja oikeuteen, koska eivät pelkurit edes vastaa enää puhelimeen.
Uteliaille tiedoksi, olen rakennuspuolen inssi :-)
10.01.2013 19:34
Kunpa pääsiskin kokeilemaan tuota -Haave-:n esittämää järjestelyä!!
Vapaaehtoisia naisia??
20.07.2010 13:53
1 / 1