Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h.merkki
profiilit
h.merkki
h.merkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli miten mennä tvn tulolähteeseen, ei minulla ole chromecastissa mitään kaukoohjainta enkä tiedä mikä on minun mobiilitukiaseman verkko, en tiedä mistä se tulee en ole antanut mitään nimeä mobiillitukiaseman verkkoa puhumattakaan mistään salasanasta.
Yritän vanhalla puhelimella chromecastiin hotspotin kautta eikä sekään enää toiminut.
Minulla chromecastissa tvn ruudulle oli kaikki ruotsin kielellä mutta se nyt onnistui muuttaa suomenkieliseksi kun oli chromecastissa virrat pitempään pois ja sain sen alkuperäisen maisemakuvan kerran ruudulle mutta ei sekään enää onnistu. Yhteyttä ei yksinkertaisesti tule.
30.03.2024 01:33
Kyllä+se+on+niin+että+Maajussi+saa+tehdä+itse+omat+hommansa,+mitä+sitä+yrittäjän+toimintaperiaatteita+ja+tapoja+tulee+palkansaajalle+tyrkyttämään.+Palkansaajalla+on+aivan+eri+periaatteet+johon+ei+kuulu+yrittäjäriski+joka+taas+on+yrittäjän+asia.
27.04.2020 18:19
Se+on+niiin+että+oma+asunto+on+toisellla/väärällä+paikkakunnalla.+Pidän+sen+vuokralla+ja+maksan+200e+kk+isommalta+paikkakunnalta+enemmän+vuokraa+asunnosta+jonka+arvo+on+4-+5+kertainen+omaan+asuntooni.
Tuo+oman+asunnon+vuokraaminen+ja+se+myötä+toisen+asunnon+vuokraaminen+muualta+on+järkevä+juttu+kun+sen+tekee+oikein+ja+tarkasti.
20.11.2018 01:38
1 / 1