Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

348

1. Seksi+kuuluu+yhtenä+vahvistavana+voimana+turvalliseen,+luottamukselliseen+parisuhteeseen.Jos+nainen+on+niin+typerä,+että+antaa+kaikille+vastaantuleville+jortikan+kantajille+eikä+tietysti+siten+tiedä+edes+oikeata+lapsensa+isää,+on+kai+paljolti+naisen+oma+oma+syy,+josta+ei+voi+jälkikäteen+valittaa.+Tietysti+isä+selviäisi++DNA-testillä,+mutta+kun+nainen+ei+edes+aina+tiedä+jortikan+omistajan+nimeä,+vaan+tärkeintä+oli+se+jortikka!+Turha+siinä+on+mitään+feminismi-jargonia+silloin+repiä!+Yhtä+typerää+tietysti+on+ne+jortikan+kantajat,+jotka+puskee+joka+reikään,+mikä+vastaan+sattuu+tulemaan.+Milloin+näillä+naisilla+tai+myös+miehillä+näkyisi+edes+pientä+liikahdusta+EEG:ssä?Ihan+sama+asia,+jos+jortikan+omistaja+pökkii+jokaiseen+vastaantulevaan,+niin+mistä+voi+tietää,+mitä+saa+seuralaisekseen+loppuiäkseen.+Mutta+jos+hyväksyy+kohdalleen+vapaan+seksualisuuden,+pitää+hyväksyä+myös+sen+välittömät+seuraukset+ja+vastata+niistä+itse+siirtämättä+vastuuta+toisille+tai+yhteiskunalle.+Sairasta+touhua+sitten+työntää+vastuunsa+joidenkin+muiden+kannettavaksi,+kun+itse+aiheutettu+katastrofi+iskee.+Niin+makaat+kuin+petaat,+on+jo+vanha+sanonta.+Kovasti+turhaa+sitten+on+syyttää+toisia+kun+on+löysät+omissa+housuissa.Jos+juokset+vastuuttomasti+sivuillesi+katsomatta+vilkkaan+moottoritien+yli,+ei+kai+se+ole+kenenkään+muun+syy,+jos+jäät+auton+alle!!!!+Turha+sitten+valittaa,+jos+joku+tosiaan+törmää+sinuun.+Liikennevalistusta+on+tehty+vuosisadan+verran,+mutta+seksuaalikasvatusta+ja+vastuunkantoa+teoistaan+on+julistettu+vuosisatoja,+niin+kauan+kuin+on+sivistystä+yleensä+ollut.Jos+kannatat+vapaata+seksuaalikäyttäytymistä,+kannat+itse+vastuusikin+siitä.+Siinä+on+selvä+logiikka.
  2. Feministijargonia,+mistä+ap.+kirjoituksessa+oli+kyse:+"Pitääkö+naisen+muka+harrastaa+seksiä+vain+kun+haluaa+lisääntyä+mutta+mies+saa+harrastaa+ja+kylvää+mällejään+aina+kun+huvittaa?"+Eli+usein+kannattaa+lukea+koko+ketju,+että+ymmärtää+mistä+on+kysymys!!!