Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3947

1. Kyllähän+se+tietysti+vähän+vaivaa;+onhan+seksi+ja+seksuaalisuus+kuitenkin+osa+ihmiseloa.+Samaan+hengenvetoon+on+kuitenkin+todettava+että+se+ei+kyllä+ole+listalla+kovin+korkealla.+Enemmän+mietityttää+arjenasiat+kuten+miten+sovittaa+yhteen+työ+ja+opiskelu,+vaihdanko+saliohjelman+kaksijakoisesta+kolmijakoiseen,+miten+saisin+monipuolistettua+kodin+ruokalistaa,+miten+pystyisin+paremmin+tukemaan+lasta+koulunkäynnissä+tai+pitäisikö+talveksi+hommata+nasta-+tai+kitkarenkaat.+Ennen+tuote+otsikkoa+tulee+myös+läheisyyden+puute+kun+ei+ole+ihmistä+jonka+viereltä+herätä+keittämään+aamukahvia+ja+tuomaan+aamupala+sänkyyn+sekä+käynnistää+toisen+aamu+kuiskaamalla+korvaan+"minä+rakastan+sinua".+Puute+on+myös+tästä+rakkaasta+ihmisestä+jonka+kanssa+voi+jakaa+arjen+ja+juhlan,+ilot+ja+surut.+Ihminen+joka+kulkee+rinnalla+kun+hiukan+elämän+rattaisiin+on+päässyt+hiekkaa+ja+ihminen+jonka+tukeminen+tilanteessa+kuin+tilanteessa+tulisi+minun+puhtaasta+sydämmestä.+Mutta+tietysti+jos+tämä+kaikki+näyttäytyy+naisille+vain+miehisenä+pillun+puutteena+niin+yllättävän+vähän+kyllä+sitten+puhutaan+samaa+kieltä.
  2. Täältä+takarivistä+käsi+pystyyn+myöntymisen+merkiksi.++On+ehkä+väärin+sanoa+että+pelkään+älykkäiden+naisten+kanssa+treffailua+mutta+kokemuspohja+on+jättänyt+sellaiset+jäljet+lihasmuistiin+että+helposti+lähtee+treffeille+suojaukset+ylhäällä+ettei+sisimpään+taas+tekisi+kipeää.Tarkennan+vielä+että+näissä+tapauksissa+älykkyydellä+tarkoitan+korkeaa+koulutusta+johon+ilmeisesti+tuossa+tutkimuksessa+viitattiin+koska+kysessä+oli+matematiikka+ja+englanti.Treffeillä+yleensä+jossakin+vaiheessa+puhutaan+työelämästä+niin+nainen+tykittää+kohti+sanoja+ja+teorioita+jotka+menee+itseltäni+latvasta+yli+että+heilahtaa.+Siinä+kun+ei+pysty+molekyylikeskusteluun+osallistumaan+niin+selitys+vain+jatkuu+ja+kiihtyy+jolloin+vain+pitää+henkisesti+nostaa+kädet+pystyyn+ja+todeta+että+taas+on+tavallinen+duunari+tallottu+henkisesti+koron+alle.Joskus+on+toki+menty+eri+linjaa+ja+minulle+on+korostettu+että+nyt+kun+on+korkeasti+koulutettu+niin+sitä+pitää+satsata+työelämään+ja+pyrkiä+ihan+sinne+huipulle.+Luonnollisesti+jotenkin+epäsuorasti+vihjataan+että+kaikki+tämä+olisi+miehille+helpompaa+ja+tähtäin+on+tietysti+ulkomailla.+Kovasti+kyllä+arvostan+näitä+kunnianhimoisia+ihmisiä,+mutta+kun+nämä+tavoitteet+ilmoitetaan+ehdottomina+sitä+taustaa+vasten+että+haetaan+pysyvää+suhdetta+niin+aika+toimimattomalta+itselleni+kuulostaa.Oma+lukunsa+on+tietysti+nämä+"+olen+korkeasti+koulutettu,+omillaan+toimeentuleva,+elämä+kohdillaan+mutta+mies+olisi+se+mukava+lisä."+Valitettavasti+tämä+on+mennyt+juuri+näin+ja+aika+äkkiä+on+tullut+selväksi+että+minä+olen+lisänumero+jolla+ei+olisi+tarpeeksi+suurta+voittoa+niissä+piireissä+joissa+hän+liikkuu.No+nyt+tietysti+joku+saattaa+miettiä+miksi+olen+mennyt+tapailemaan+korkeasti+koulutettuja.+Tähän+pitää+todeta+että+minä+olen+tapaillut+elämäni+aikana+naisia+joilla+on+ollut+hyvinkin+vaihteleva+kielellinen+tai+matemaattinen+älykkyys.+Se+ei+ole+asia+joka+määrittää+suhtautumiseni+naiseen.+Itse+arvostan+naisissa+sitä+älykkyyden+muotoa+jota+kutsutaan+myös+sosiaaliseksi+lahjakkuudeksi.+Kykyä+tulla+toimeen+toisten+ihmisten+kanssa+ja+asettua+heidän+asemaan.Näitä+naisia+saattaa+löytyä+myös+korkeammin+koulutetuista+ja+jos+minä+tykkään+naisesta+ja+nainen+minusta+niin+minulle+on+sama+mitkä+muut+älykkyysteorian+osa-alueet+naisella+on+hallussa.
  3. Täytyy+kyllä+heti+heittää+pyyhe+kehään+ja+tunnustaa+että+minusta+ei+ole+kosimaan+noin+julkisesti.Minusta+tuo+kosinta+on+ihan+kahden+ihmisen+välinen+juttu.+Tuolla+kun+noin+julkisesti+kosii+niin+ainakin+itselle+tulee+mieleen+että+toinen+joutuu+vastaamaan+kysymykseen+paineiden+alla.+Siksi+tämä+kahden+kesken+mutta+jos+vastaus+on+myönteinen+niin+sitten+kyllä+rakkauden+ilosanomaa+voi+päivittää+tuonne+sosiaaliseen+mediaan,
  4. Minä+en+halua+naiseltani+mitään+ja+toivon+ettei+hänkään+minulta+mitään+ole+vailla.Minä+siis+toivon-toivon+löytäni+naisen+joka+treffeillä+osaa+katsoa+haavoittuneen+itsevarmuuteni+läpi+eikä+heti+minua+tyrmää+jos+en+vie+jalkoja+alta.-toivon+löytäväni+naisen+joka+tykkää+minusta+ja+minä+hänestä.-toivon+löytäväni+naisen+jolla+haluan+soittaa+kertoakseni+että+toivoisin+hänen+olevan+lähelläni+ja+puhelimen+soidessa+toivon+hänen+numeronsa+näytölle+ilmestyvän.-+toivon+että+naiseni+kanssa+pystyn+keskusteluihin+joissa+pohditaan+niin+konkreettisia+kuin+aineettomiakin+asioita+tai+pystytään+olemaan+ihan+hiljaa+lähettäin+vain+kuunnellen+toistemme+hengitystä.-+toivoin+että+naisellani+on+samoja+harrastuksia+tai+kiinnostuksen+kohteita+kuin+minulla+sekä+omia+juttujaan+joita+hän+ylpeänä+haluaa+minulle+esitellä.-+toivon+että+jonkun+asian+minua+vaivaessa+voin+luottaen+kysyä+hänen+mielipiteensä+ja+mikäli+hänellä+on+vaikeaa+toivon+olevani+hänelle+se+tuki+ja+turva+johon+hän+pystyy+luottamaan.-+toivon+löytävän+naisen+jonka+kanssa+voin+kotona+tehdä+arjesta+juhlan+eikä+minun+tarvi+pelätä+itsetuntoani+murentavia+ilkeitä+sanoja+tai+kulkea+selkä+seinää+vasten+koko+ajan+valmiina+ottamaan+vastaan+fyysisiä+iskuja.-+toivon+löytäväni+naisen+jota+voin+katsella+tuhmasti+ja+hänen+hymynsä+siihen+antaa+ymmärtä+että+hän+on+jo+henkisesti+itsensä+minulle+riisuutunut-+toivon+pystyväni+rohkaisemaan+naiseni+joskus+kuiskaavan+korvaani+"ota+minut"-+toivon+että+nainen+uskaltaa+kohdella+minua+miehenä+todeten+että+"sinä+olet+mies,+sinä+vaihdat+auton+renkaat"-+toivon+että+nainen+ymmärtää+ja+hyväksyy+myös+oman+naiseutensa+eikä+suutu+jos+miehenä+haluan+häntä+siinä+roolissa+korostaa+tuoden+vaikkapa+perinteisesti+kukkia.+Toivoisin+ja+kovasti+haluaisin+löytää+naisen+jolla+voisin+aikanaan+sanoa+"minä+rakastan+sinua"