Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pattajan poika kyselee leipä jonoa.. ei taida savon linnassa olla selvillä nämä factat..
leipä jono on sellainen missä leivät on jonossa. Ensinmäisenä siinä jonottaa on ruis limput, sitte on patonkit, paahto leivät ja hillot, ihan lopuksi tulee suola keksit ja ruis napit. Voita voi levittää kotona sitte ni sitä ei ole leipä jonossa.
10.12.2022 13:42
Mulla oli kerran kaveri.... meinasin tulla hulluksi....
09.12.2022 23:31
Tule sitten vinkumaan kun olet jo täällä ja se kattila ei ole mulla vaan saimaa kattila mallistoa mainostavalla komistuksella hinin huasta https://aijaa.com/PdPDcr
Jos joskus tulee ydin sota tai metereologien kuuro, niin vain viksut selviää sellasesta jotka tajuaa jotakin suojauksen päälle.
09.12.2022 23:26
Kerran meinasin ensin puhua totta mutta sitten tuumasin että ei aimonvittu ja meinasin tulla hulluksi... oli ihan greisi fiilis ohimoilla, matkin telkkää huoneessani ja riitelin käkikellon kanssa siitä onko kello oikeesti viis...
08.12.2022 11:30
Ootko jo nähnyt tän kuuman leffan...? Meinasin tulla hulluksi kun näin ekan kerran ja tokan kerran! https://aijaa.com/cPUsdA
03.12.2022 17:37
Wanha kunnon Pasanen se siellä positiivisena pärisee uniapneamaski päässä, kenties jalkapallia seuraten? Rennompaa lauantaita sinne Savoon.
03.12.2022 17:28
Minä noudatan elämässäni sääntöä "Olen, siis olen". Oleskelu on maleskelua ja maleskelu on vängää. Otetaan ihan rennosti vaan. Kastelin kaikki nähtävyydet maailmasta jo kauan aikaa sitten, harmi että kamerani oli silloin tiltissä mutta muistot ne elää. Oleskellessa ei joudu sivuluisuun autolla ja musta jää ei yllätä espalla vespalla matkalla kuvaamaan kuksaa pöntön päällä.
Kuksalle laitan jouluna hatun ja sitten me maleksitaan yhdessä. Välillä hassuttelen, otan kuksalta hatun pois ja huudan sinne "huhuu onko ketään kotona", heh, yleensä siellä on numba kotona joka on jo täällä, tai sitten se oon mä höpsö itte!
Kun yöllä kuksattaa niin kuksaan voi tiristää pippelisestä mehut, kunhan ei sitten aamulla ole unohtanut mitä kuksassa luuraa ja imaise sitä takimmaisiin hampaisiin jolloin se potkaisee takaisin.. siinä meinaa tulla hulluksi! Muita hampaita mulla ei olekkaan.
03.12.2022 16:43
On paljon muutakin asiaa. Opetetaan säätämään V-12 mersun venttiilit ite, vaihdetaan jahtiin öljyt, kerrotaan miksi moottori pyörä menee eri suuntaan kun sitä ohjaa toiseen suuntaan, kirjassa kysytään miksi muija ei tottele vaikka sitä käskyttää ja pohditaan sammuuko jääkaapin valo ihan oikeesti kun sen laittaa kiinni.
Olen nimittäin huomannut että se palaa aina vaikka kuinka nopeasti tahansa avaat oven.
Siksi asennutin sinne valo kuidulla toimivan ubuntu valvonta järjestelmän.
Kerran sitten katsellessani valvonta nauhoja jää kaapista, havaitsin että pentu avasi jää kaapin oven tiistain jälkeisenä yönä, katseli minun nakki pakettiani selvästi himokas katse naamallaan. Laskin nakit ja jos en väärin muista, sieltä oli melkein kaksi nakkia kadonnut ja semattia. Ajoin kakaraa takaa mutta rollaattori juuttui viemärin kannessa olevaan ritilään ja pentu pääsi pakoon sillä kertaa. Vaanin sitä pensaassa kaksi vuoro kautta karahkan kanssa mutta se oli mennyt taka ovesta sisään ja pelasi pleikkaa muina pentuina.. lienee selvää että meinasin tulla hulluiksi.
01.12.2022 18:00
Multa tulee jouluna. Kirja.
"Läsnä olon ja läskien kasvatuksen merkitys kännissä ollessa Jyväs kylässä"
Kirja perustuu tosi tapahtumiin ja isällisiin oivalluksiinm annetaan vinkkejä miten juustoilla, nuudelilla ja hilloilla saadaan mahtava kunto vartalo kesäksi ja varsinkin talveksi, jolloin pakkanen puree laihoja luikkuja ja muita ruttusilmiä.
Urheilun vaaroista on paljon asiaa otsikon "Sohvalla ei kenenkään nilkka oo nyrjähtänyt" alla ja "Kulumat kuriin maleksien".
"Hiljaa hyvä tulee" osiossa käsitellään työelämän välttelyä ja epäkohtien etsimistä fasististen työn antajien toiminnasta. Kirjassa kerrotaan tarina elävästä elämästä kuinka Lada mies saa ne kaikkein kuumimmat kissat repsikan paikalle suorastaan tarjoamaan itseään täysin ilmaiseksi.
Kirjassa mennään myötä ja vastamäissä joskus mäki startillakin. Lapsia tuijotetaan ankarasti kunnes ne vapisevat pelosta. Märällä pyyhkeellä kun pieksee vauvaa niin ei jää jälkiä ja loppuu se turha rutina ja purnaaminen siellä pinna sängyssä.
Spesiaali isällä on erityislapsi, sanoi neuvolan tätikin ja soitti sosiaali toimen tädit paikalle arvioimaan tilannetta. No muija sai pennun mutta saipahan myös ikuiset vihani, katkeruuteni sekä vainoni. Joulukortin mukana laitoin sian korvan ja mädän kalan, sekä valo kuvia sen talosta.
01.12.2022 17:33
Yhdelle kaverille tuli surullinen ja onneton olo, kun se harrasti liikutusta. Sitten sille tuli veri tulppa ja turvotusta naaman seutuville. Minulle tuli surkea olo kun ajattelin miten kamalaa on urheilujan elämäm.
01.12.2022 16:15
Minä olen täällä anusnaamana siksi aurinko lasit päässä, ettei minua tunnisteta. Olen tuttu tee veestä. Neiti Peukaloinen heitti tuossa listaa käymisistään. On sitä täälläkin kaiken laista tehty ja käyty. Isä vei meidät lammelle vuonna 1965, löydettiin sieltä siskon kanssa takaisin 1967 kesäkuussa. 1994 mentiin aimon kanssa pingoon, mutta se oli kiinni. Jäätiin istumaan siihen edustan kiveykselle ja aimo sai virtsa putken tulehduksen,
2019 matkustin hesaan kun minulla todettiin ryyppyputken tulehdus sisä elimissä.
Todisteena siltä matkalta on kuksa kuvattuna roskiksen päällä hesassa.
30.11.2022 13:06
Tänään on 29.11. ja vietämme Aimon nimi päivää. Viime vuonna rakasteltiin kynttilän valossa ja hiilivaunun takamuksessakin oli sellainen. Tänä vuonna ollaan vähän riidoissa ja vihoissa niin paskansin Aimon käki kelloon täyteen niin että luukut aukeaa, paska haisee, kukkuu kuuluu mutta käki ei tule ulos.
29.11.2022 13:52
Eilen kun mullakin oli synttärit niin sain lahjoja ja kunnioitusta numbalta, joka kunnioittaa vanhembaa miestä. Pentuja hän ei kunnioita koska niillä ei ole ikää eikä työ eläke korttia. Ostin valtavan synttäri kakun ja lähdin siitä savelle vanhan apu lehden kanssa. Sillä välin aimo oli syönyt sen ja marsi paani kynttilänkin siitä päältä ja piereskeli jo sohvalla katsomassa elokuvaa jossa nuori poika oli juuttunut pää edellä pesukoneeseen ja sitten sen ruotsalainen isä puoli rankaisi tätä poikaa sillä lailla kuin se ruotsissa vain osataan... siitäs sai pentu tuta opetuksen että ei toista kertaa sinne päätään tunge! Niin ja meinasin tulla hulluksi kun en saanut kakkua. Se lienee kaikille aivan selvää.
26.11.2022 17:26
Mitäpä tähän muuta toteisi kuin että kerran meinasin tulla hulluksi.
22.11.2022 22:39
Niissä on se ero että botilas ei ole päässyt kundoutukseen.
Kerran olin samaan aikaan maksa kokeessa kun aimolle tehtiin baba koe. Sillä epäiltiin muutoksia siinä suolessa mistä pierut tulee, usein ikäänkuin räkimällä. Kyllä te tiiätte sen tunteen kun on alaselkä lapa luita myöten ravassa kuin olis ajannu enskaa ilman taka lokaria sateessa. Bablasin sille stadin skeidaa silleen kun me city jermut sitä vain osataan sgruudata. Böndeltä juntit sit tulee tänne ja on olevinaan jotakin.
Tiiättekö mitä me varsinais suomalaiset vastataan TYKSin odotus aulassa kun hoitaja huutaa nimeltä? Ai mää vai? heh hehehe hehhehhe hehh ähh spruit sprlrlr sprlssss.. hur hur proot.. PROOOOOOOOOOOTTTT!!!! ohoh hupsista sori....
22.11.2022 18:19
Veto voimani oli sitä tasoa että perässäni pörräsi myös parvi kärpäsiä ja kun astuin saluunaan, jugepoksi sammui.
21.11.2022 17:20
Meillä on neljä buhvelia täällä kuopiossa. Potato, Rekku, Kisu ja Kyösti. Oli aiemmin myös Pentti Kouri niminen naaras sonni, mutta aimo ampui sen vahingossa kun luuli sitä naapurista karanneeksi ravi hevoseksi. Äitee sanoi meille että jättäkää se Kisu rauhaan. Aimo toikin sitten keittiö jakkaran takaisin tupaan navetasta.
Ei me muuten oltaisi jääty kiinni, mutta aimo teki Kisun kaulaan fritsun josta näki selvästi että tekijällä on vain yksi etuhammas.
21.11.2022 17:18
Ai niin ne on mulla vieläkin kylässä ne viisi pariskuntaa. Junttilasta kotoisin.
20.11.2022 20:05
Aika pliisua menoa verrattuna meikäminnaan. Vaikka toi sun meno o aika vetelää
Ja et oo tietty entinen kenenkään, mut ainaku sä puhut sitä hesaa se saa mun levikset repeemää...
Minulla on jo usean danin mustavyö karatessa ja
Juomien hankintatyö
Kassalippaiden keräystyö
Ravintoloiden ovien sulkemistyö
Konserni ja Viisi ravintolaa konsernilla, kaikki velattomissa omistuskiinteistöissä
Kaikki työntekijät (15) asuvat heille ostetuissa omakotitaloissa
Kukkatarha ja kukkabisnes
Tatuointiliike omassa velattomassa kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon klinikka omassa kiinteistössään
Mopar V8
Erikoisvalmisteiset Harley Davidsonit 2 kpl yhteishintaan 80 000 euroa
Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin (thaivaimo ajaa sillä 406 kiloisella pyörällä koska on taitava kuski)
Poika ajaa road racingia minun ja ystäväni Valentino Rossin opastuksella
Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären kultabisnekset rahoitettu
Oma salainen moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
Vanha huoltoasema ostettu johon avataan pian Happy Days ravintola
Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
Chon Burissa loma-asunto.
Phuketin huvila ja Azi jahti.
Cha amissa miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus
Meille tulee oma kerros siihen hotelliin
Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
Kulosaaren rantahuvilan allasosastolle tehtiin pelisali
Autotallin laajennus valmis, jotta kaikki moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
Kaksi uutta super vesijettiä ja virityssarjat niihin asennettu (porpelit)
Azimutiin hommattu uusi plotteri
Phuketin huvilaa emme vuokraa mutta siellä on venefirma vuokralla
Orpolapsen synttäritkin järjestetty ja rahoitettu ja maksoi aika paljon
Yläosattomat sukellusopettajat uivat jahtia ympäri ja opettaa sukellusta
AIDS tutkimukseen lahjoitan rahaa (NumBall lahjoittaa myös 5000$ vuosittain)
Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu
Karatevalmennus työ vie paljon aikaa
Puuhuvila vuokrakäyttöön vieraille CM:ssä. Hissi toimii norsulla
Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti, jota eräs firma vuokraa
Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin
Uusi auto Phuketiin
Espanjassa neljäs huvila
Jomtienille hommattiin sijoitushuoneisto
Ruotsissa asunto ja T-Rod ostettu, lähetetty Chiang Maihin
Leasing- jahti Espanjassa
Tyttären nimissä on oma saari Sundomissa Vaasan edustalla
Suomeen hommattu yksi jahti lisää 1,9 milj. (Yhteensä niitä on kolme pelkästään Suomessa)
Paraisissa 1,9 miljoonan huvila ja samanhintainen jahti
Vaimoni on lentäjä ja etsimme saarta ostettavaksi pienkoneella
Muutimme Jaguarilla Helsingistä Paraisiin
Lennämme usein unelmasaarille unelmavaimon kanssa
Phuketin huvilalle sain lahjaksi vuokralaisilta sähköpolkuveneen
Sadan tuuman televisio josta näkyy Netflix sarjoja
Syön terveellisesti nuudeleita ja makkaraa. En juopottele mutta olen aina kännissä
Minulla on wifi ja älytabletti kaikissa ajoneuvoissa ja lentokoneissa integroituna ja voin olla yhteydessä suomikaksneloset pattaya palstaan kaikkialta maailmasta.
Vaimo löysi saaren ja ostettiin se kiinteistöineen kohtuumiljoonilla
Sinne saareen tuli laiturin nokkaan uimahyppytorni
Tyttären nimissä on saari Sundomissa
Kuliksen rantahuvila annettiin tyttärella ja ajettiin sille jahti Phuketista
Uimahyppytorni tehty että vaimo pääsee hyppimään
Vaimo soutaa niin kovaa että vene nousee plaaniin
Poika ajaa niin kovaa road racingia ettei kukaan
Poika työskentelee 7 vuotiaana mäkkärissä että oppii mitä on työ
Kuvasin kuksan hesan keskustassa
Kaskisaaren huvilamme on myynnissä ja nyt lähden auttaman tytärtä sen myynnissä eikun se olikin kulosaari ja siellä on päämieheni sukutie.
Jomtienilla taasen numballa on sijoitusasunto
Hän puhuu Ranskää ja Thäitä
Rolls Royce tallissa ilman keulamerkkiä, Camry hybrid ja Navara
Hänelle tulee rojalteja Vaisalasta
Hän pelasti Nasan avaruusohjelman kihartamalla kuituja
Hänet tunnetaan Ranskassa ja USA:ssa
Tuntee poliisipäälliköt ja suurlähettiläät
30 vuoden sotilasura sekä nuorisotoimenjohtajan virka
Sai titaaniamexin pyytämättä
Hänen tyttären kaskisaaren asunto on jo myyty
Minäpoika se läksin lokakuussa 2019 jahdilla seilaamaan Thaimaahan
Paraisten miljoonahuvilan kohtuumiljoonasaarelt myin jahdin että sain palkat jonkun konsernin tarjoilöijoille. Miljoonakelohuvilalle jouluksi.
Phuketiin hommasin fliteboardin
Kotipihalle hommasin paddlekentän...
Katon samalla Suomessa että mammuttihirsihuvila on valmis kohtuumiljoonilla. Jos joku haluaa kunnolla fyrkkaan niin stikkaan sitä kunnolla fönsteriin mun fistillä makkaratalon edustalla.
20.11.2022 20:03
Aimo sanoi minua narssissiksi, kun ehdotin hänelle että katsottaisiin taas se elokuva.
Se on kuulema oma napa narsismia nauhoittaa omaa masbutrointia videolle ja sitten lupsutella pippelistä peukalon ja etu sormen välissä sitä katsellessa.
Katoin sen vilmin sitten yksin. Kolme kertaa.
20.11.2022 15:23
11 / 72