Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerran hesassa meinasin tulla hulluksi kun juntit oli sankoin joukoin tulleet prismaan ostamaan alennuksessa olevaa juhla mokkaa niin että en meinannut mahtua kauppaan ollenkaan. Olisin ostanut tarjouksesta juhla mokkaa. Mulla oli tasa raha kin kolme ysi viis. Meinasin tulla hulluksi mutta sitten menin käärimään sätkää junttilan taka pihalle.
18.09.2022 04:07
Kuka+kertoi?+Todellakin+meinasin+tulla+hulluksi!+Aimo+levitti+päähäni+Pasimysiiniä+pensselillä+kun+siinä+oli+niin+paljon+tikkejä+että+se+näytti+muurahaispesältä+heinäkuisena+aamu+päivänä.
Minua+kysyttiin+elokuvaan+näyttelemään+Texasin+moottori+saha+murhaajan+uhria,+mutta+unohdin+jatkuvasti+vuoro+sanat.+Myöhemmin+kuulin+että+ei+siinä+mitään+vuoro+sanoja+ollutkaan,+mutta+he+kyllästyi+ottamaan+uusia+otoksia+koko+ajan+kun+kyselin+aina+vaan+että+mitä+mun+piti+sanoa..
15.09.2022 15:27
Kun+laittaa+kielen+aimon+kello+hameen+alle+niin+siinä+saa+samalla+kassit+silmilleen+rektuumia+lipittäessään.+Siinä+tulee+sellainen+fiilis+että+on+kokenut+tän+ennenkin+ja+muistaa+lapsuuden+ja+sen+isällisen+läsnä+olon.
13.09.2022 22:17
Kerran+kun+oltiin+taltoilla+purkamassa+yhtä+jalo+puu+taloa+tarjoilijoiden+Pal,+Jon,+Nain+sekä+kokki+Jor+Man+kanssa,+niin+meinasin+tulla+hulluksi+kun+puoli+välissä+huomattiin+että+oltiin+väärässä+osoitteessa.+Ennenkuin+sain+solifer+susukin+käyntiin+ja+ehin+pakoon+niin+talon+omistaja+perheineen+tuli+pellolta+kotiin+ja+hakkasivat+minua+niin+paljon+että+pääni+ei+mahtunut+ambulanciin+eikä+vuoteen+kypärään.+Aimo+sanoi+kun+menin+kotiin+kolmen+kuukauden+keino+tekoisen+kooman+jälkeen+että+taivas+varjele+mikä+sieltä+tulee.
13.09.2022 21:26
On+vielä+mainittava+että+käytän+pojan+kasvatuksessa+lähi+ja+läsnä+olo+kasvatus+metodia,+enkä+poistu+kotoa+laisinkaan.+Pojalle+ei+pidä+puhua,+mutta+pelottava+tuijotus+on+hyväksi+niin+siitä+ei+tule+kuritonta+kakarata.
13.09.2022 09:57
Itse+olen+kohtuullisen+vaatimaton+mieshenkilö,+jolla+on+vain
Usean+danin+mustavyö+karatessa+ja+sensein+arvonimi
Juomien+hankintatyö+ilmaiseksi+konsernin+ravintoloihin
Kassalippaiden+keräystyö+öisin
Ravintoloiden+ovien+sulkemistyö+sikari+ja+karies+hampaissa
Prosenttiliivijengi+joka+ei+ole+rikollisjengi+vaan+aito+thaimaalainen+amerikkalainen
Konserni+ja+Viisi+ravintolaa+konsernilla,+kaikki+velattomissa+omistuskiinteistöissä
Kaikki+työntekijät+(15)+asuvat+heille+ostetuissa+omakotitaloissa
Kukkatarha+ja+kukkabisnes+ja+niin+on+numballakin
Tatuointiliike+omassa+velattomassa+kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon+klinikka+omassa+kiinteistössään
Mopar+V8+mutta+en+kerro+siitä+enempää
Erikoisvalmisteiset+Harley+Davidsonit+2+kpl+yhteishintaan+80+000+euroa
Indiana+moottoripyörä+Suomesta+ostettu+ja+lennätetty+Chiang+Maihin+(thaivaimo+ajaa+sillä+406+kiloisella+pyörällä+koska+on+taitava+kuski)
Poika+ajaa+road+racingia+minun+ja+ystäväni+Valentino+Rossin+opastuksella
Suomen+ja+Abu+Dhabin+reissut+suoritettu+ja+tyttären+kultabisnekset+rahoitettu
Oma+salainen+moottorirata+rahoitettu+Chiang+Maihin+lisäasfaltilla
Vanha+huoltoasema+ostettu+johon+avataan+pian+Happy+Days+ravintola
Azimut+100+jalkainen+ökyjahti+hankittu+ja+vanha+ajettiin+Kulosaareen
Chon+Burissa+loma-asunto.
Phuketin+huvila+ja+Azi+jahti.
Cha+amissa+miljoonatontti,+johon+tulee+ostoskeskus
Meille+tulee+oma+kerros+siihen+hotelliin
Mercedes+Benz+harvinaisuus+hankittuna+Chiang+Maihin.+Väri+ruskea
Uima-allas+kasvatettu+24+metristä+25+metriseksi
Kulosaaren+rantahuvilan+allasosastolle+tehtiin+pelisali
Autotallin+laajennus+valmis,+jotta+kaikki+moottoripyörät+mahtuu+kaikki+sisään
Kaksi+uutta+super+vesijettiä+ja+virityssarjat+niihin+asennettu+(porpelit)
Azimutiin+hommattu+uusi+plotteri
Phuketin+huvilaa+emme+vuokraa+mutta+siellä+on+venefirma+vuokralla
Orpolapsen+synttärit+järjestetty+ja+rahoitettu+ja+maksoi+aika+paljon
Yläosattomat+sukellusopettajat+uivat+jahtia+ympäri+ja+opettaa+sukellusta
AIDS+tutkimukseen+lahjoitettu+rahaa+(NumBall+lahjoittaa+myös+5000$+vuosittain)
Sensein+tasapaino,+mielenrauha+ja+rauhanomaisuus+saavutettu
Karatevalmennus+työ+vie+paljon+aikaa
Puuhuvila+vuokrakäyttöön+vieraille+CM:ssä.+Hissi+toimii+norsulla
Saimaalla+sijaitsee+ökyhuvila+ja+Targa+jahti,+jota+eräs+firma+vuokraa
Kaksi+uutta+supervespaa+ostettu+juuri+Phuketiin
Uusi+auto+Phuketiin
Espanjassa+neljäs+huvila+jahteineen+ja+venepaikka+hommattu
Jomtienille+hommattiin+sijoitushuoneisto
Ruotsissa+asunto+ja+T-Rod+ostettu,+lähetetty+Chiang+Maihin
Leasing-+jahti+Espanjassa
Tyttären+nimissä+on+oma+saari+Sundomissa+Vaasan+edustalla
Suomeen+hommattu+yksi+jahti+lisää+1,9+milj.+(Yhteensä+niitä+on+kolme+pelkästään+Suomessa)
Paraisissa+1,9+miljoonan+huvila+ja+samanhintainen+jahti
Vaimoni+on+lentäjä+ja+etsimme+saarta+ostettavaksi+pienkoneella
Muutimme+Jaguarilla+Helsingistä+Paraisiin
Lennämme+usein+unelmasaarille+unelmavaimon+kanssa
Phuketin+huvilalle+sain+lahjaksi+vuokralaisilta+sähköpolkuveneen
Sadan+tuuman+televisio+josta+näkyy+Netflix+sarjoja
Syön+terveellisesti+nuudeleita+ja+makkaraa.+En+juopottele+mutta+olen+aina+kännissä
Minulla+on+wifi+ja+älytabletti+kaikissa+ajoneuvoissa+ja+lentokoneissa+integroituna+ja+voin+olla+yhteydessä+suomikaksneloset+pattaya+palstaan+kaikkialta+maailmasta.
Vaimo+löysi+saaren+ja+ostettiin+se+kiinteistöineen+kohtuumiljoonilla
Sinne+saareen+tuli+laiturin+nokkaan+uimahyppytorni
Tyttären+nimissä+on+saari+Sundomissa
Kuliksen+rantahuvila+annettiin+tyttärella+ja+ajettiin+sille+jahti+Phuketista
Uimahyppytorni+tehty+että+vaimo+pääsee+hyppimään
Vaimo+soutaa+niin+kovaa+että+vene+nousee+plaaniin
Poika+ajaa+niin+kovaa+road+racingia+ettei+kukaan
Poika+työskentelee+7+vuotiaana+mäkkärissä+että+oppii+mitä+on+työ
Kuvasin+kuksan+hesan+keskustassa
Kaskisaaren+huvilamme+on+myynnissä
Jomtienilla+meillä+on+sijoitusasunto
Puhun+Ranskää+ja+Thäitä
Tulee+rojalteja+Vaisalasta
Pelastin+Nasan+avaruusohjelman+kihartamalla+kuituja
Minut+tunnetaan+Ranskassa+ja+USA:ssa
Tunnen+poliisipäälliköt+ja+suurlähettiläät
Lähden+lokakuussa+jahdilla+seilaamaan+Thaimaahan
Paraisten+miljoonahuvilan+miljoonasaareen+valmistumassa+miljoona+mammuttihirsihuvila.+
Rolls+Royce+kohta+valmis+ja+maksan+sen+käteisellä+koska+pankkikortteja+ei+ole+olemassa+eikä+minulla+ole+luottokortteja+koska+minulla+on+käteistä+täällä+Thaimaassa.
Nykyään+olen+Jyväskylän+Yliopiston+neljän+professorin+sairaseläkkeelle+suosittelema+huippuosaaja+jolla+on+saksalaiset+kiikarit+ja+120.000+markan+mikroskooppi+ja+erikoisvalmisteinen+pöytä+Jyväskylässä+jossa+on+pahvitötteröt+jalkoina+pikkasen+liian+keskellä+pöytää.
Tällainen+ihan+tavallinen+vako+sametti+housuinen+thaimaalainen+mies+joka+elää+vaatimatonta+elämää+ilman+mitään+turhaa+kehunskelua.
13.09.2022 09:53
Numballa+on+ollut+hieno+peli+ja+puu+kuula+istuimista+sai+joogaa+selkään.+Nahka+ratti+antaa+tuntuman+jossa+vauhdin+hurmaa+voi+kokea+jo+kuudessa+kympissä+niin+että+tuuli+suhisee+korvissa+vaan.+Meidän+perheellä+oli+isolohko+lada+1500+koneella+ja+nokka+hihna+pyörällä+jossa+jäähdytys+porpeli.+Kesäisin+oli+kuuma+kuin+dropiikin+yö+mutta+talvella+oli+jopa+65+astetta+pakkasta+elokuusta+touko+kuun+loppuun.
Silloin+oli+tärkeää+että+oli+luotettava+auto+lada+alla.+Siksi+meidän+perhe+ajoi+ladalla.
Oli+meilläkin+päin+narsisseja,+jotka+ajeli+mersuilla+ja+foordeilla.+Niille+me+naurettiin+koska+ne+oli+kuitenkin+osa+maksulla.
Minulla+ei+ole+osa+maksuja+ollut+koskaan.+Menin+kerran+Savonlinnan+kansallis+osake+pankkiin+ja+sanoin+että+haluan+autoon+rahaa+lainaksi+25.000+markkaa.+
Pankinjohtaja+tutki+tietoni+ja+vastasi+jotenkin+oudosti+että+"Joo+ja+mä+haluan+Amerikan+kuninkaaksi".+Sitten+hän+talutti+minut+niskasta+kadulle+kuin+kissanpennun.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
Pankin+johtaja+varmaankin+huomasi+potentiaalisen+varakkuuteni+ja+aatteli+etten+tarvi+mitään+osa+maksu+autoja+kun+mulla+on+rahaakin.
13.09.2022 09:29
Vaikka+numba+kummioittaa+korkeaa+ikääni+niin+kyllä+minä+arvostan+häntää+myös.
Numban+sivistyksen+taso+on+suorastaan+prutaalia+perus+tallaajan+rinnalla.+Hältä+sujuu+genetiikka,+matikka,+matematiikka,+tards+tikka,+mökkitikka+biologiikka+ja+patikka+reiteillä+jotka+soveltuu+myös+yli+55+vuotiaille+kova+kuntoisille.+
Minullekin+tuli+yllätyksenä+ettei+äidit+synnytä+veli+ja+siskopuolia+vaan+vain+isät+synnyttää+täys+veliä.+Aimo+lähti+kaks+ja+puol+vuotta+sitte+tiistaina+kutemaan+verkkoja,+eikä+oo+vielä+tullu+takasin.+Nyt+siltä+tuli+tekstari+että+oli+juuttunut+dulliin+ja+ei+pääse+sieltä+pois+jos+en+ohjaa+mun+sairas+eläkettä+sen+tilille.+Sit+siinä+viestissä+oli+pusihalit+hymiö+ja+gif+kuva+missä+hän+vääntää+torttua+surullisen+näköisenä+keskus+puistossa+ja+sanoo+"pliis"
11.09.2022 17:10
Tuli+aimon+kanssa+gränää+tossa+ku+katottiin+vain+elämää+ja+mä+oisin+halunnut+katsoa+tohtori+paisetta.+Lauloin+tahallaan+kaikkien+laulujen+päälle+vanhoja+ralleja+vaikken+muistanut+sanojakaan.+Aimo+sanoi+että+jos+tuo+lehmän+kiusaamiselta+kuulostava+mölinä+ei+lopu,+se+tekee+mun+päästä+pongo+rummun.
11.09.2022 10:32
Minun+vaimo+lähti+katsomaan+katiskat+helmikuussa+2020...+kun+se+petteri+tulee+takas+kohta+ni+paukautan+vastaukset+tiskiin+ja+siivoan+tatamin+savolaisista+jouto+hunsvoteista...
04.09.2022 13:31
Yli+vertainen+älyni+näkyi+jo+peruskoulun+vitosluokalla.+Ratkaisin+pala+pelin+kuudessa+kuukaudessa,+vaikka+pakkauksessa+luki+3+-+6+v.+Olin+silloin+vasta+neli+kymppinen+pojan+hupakko,+joka+vielä+etsi+seksuaalisuuttaan+poikien+vessoissa+väli+tunneilla+meditoiden.
01.09.2022 17:47
Voin+vakuuttaa+että+se+on+aivan+varmaa,+niitä+peukaloita+ei+meikäläiseen+työnnetä+ennen+kuin+kynsi+vallit+on+viilattu+fiiniksi+ja+pesty+mänty+suovalla!
01.09.2022 08:09
Hua+Hinin+Numban+ylenpalttinen+terveys+ja+kova+kunto+perustuu+resut+rokote+sarjaan,+joita+on+hankittu+Jyväskylästä+Abu+Dhabin+kautta+Hua+Hinin+Chiang+Maihin+saakka.+
Tunnettujen+rokotteiden+lisäksi+numballa+on+apinan+aivokuume-tehoste,+sianmain+vuorirokko-rokotesarja,+Hua+Hinin+hinkuyskä,+Turun+tuberkuloosi+ja+Kotkan+strepto+kokki+kahdella+hepatiitilla.+Kun+korona+tuli,+toverini+sai+maailman+parhaat+rokotteet+ystävältään+yli+lääkäriltä,+joka+mainitsi+kunnon+olevan+sairaan+kova.
Samalla+käynnillä+laitettiin+bakteereja+vastustava+rokote+sarja+antigeenisesti+ulosteen+vaihdon+yhteydessä.+Perunanenärokko+rokotteet+oli+kivuliaita+mutta+perä+rokko+sarjasta+oppi+kahdeksannen+piikin+kohdalla+jo+nauttimaan.
Gandalfin+täplä+kuume+setti+otettiin+suun+kautta+ja+loput+muun+kautta.
Minulta+otettiin+sormen+päästä+veri+koe+kun+mitattiin+maksa+arvoa.+Pyörryin+kolme+kertaa+ja+lopulta+se+tehtiin+nukutuksessa.+Näin+nukutuksen+aikana+unta+että+olin+puudelina+eedenissä+jota+käärmeet+ajoivat+takaa...+lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
01.09.2022 08:03
Arvatkaa+mikä+muu+roikkuu...?
27.08.2022 11:01
Moi+numba!+Tarkoitit+varmaankin+ranskä?+Kerran+eräällä+patentti+matkallani+opin+puhumaan+vihreetöntä+ranskää.
27.08.2022 10:57
Miksi+varastat+minun+matka+seikkailuni+kopioosi...?+Eikö+pojulla+ole+varaa+itse+matkustaa+ja+hankkia+iho+kosketusta?+Voit+vahvistaa+että+voin+vakuuttaa+että+seikkailuni+jokainen+käänne+on+totta.+Simo+Hovari+on+todistajani+hän+ei+juurikaan+valehtele.+Matkustelisit+itte+etkä+veisi+toisten+matkoja.+Ne+on+minun+matkamuistoja.+
Vieläkin+roikkuu+toinen+silmäkulma+ja+huuli...+kun+muisteleekin+tapausta+niin+meinaa+tulla+hulluksi...+kukapa+ei+meinaisi...+numballa+korona+ni+kai+se+on+sitte+mullaki...
27.08.2022 10:45
Olen+aina+sanonut+että+Senssun+seikkailut+kaakkois-aasissa+ovat+kaikkein+jännittävimmät.
27.08.2022 10:40
Helppohan+se+on+käydä+eräässä+yhdessä+maassa+resut...+mutta+koettakaas+olla+kahdessa+tai+kolmessa+maassa+yhtä+aikaa...+onnistuu+vaan+meiltä+jotka+jo+on+täällä.+Minä+ja+numba+taidetaan+olla+ainoita+kenen+eläke+riittää+samaan+aikaan+espanjaan,+dohaan+ja+dupaihin+täällä+thaimaassa.+Kerran+olin+eräässä+maassa+yli+pullea+lompakka+taka+taskussa+koska+en+tarvi+luotto+kortteja+koska+en+ole+köyhä+savolainen.+Pankki+kortteja+ei+ole+olemassakaan+ainakaan+20+vuoteen,+en+tiedä+miksi.
Lompakkani+oli+niin+täynnä+rahaa,+että+se+piti+kiinnittää+henkseleihini+muste+kalalla.+Siitä+tiesin+että+nyt+on+ryöstö+menossa+kun+muste+kala+laukesi+olan+yli+omaan+silmääni+ja+kaikki+kolikot+levisi+pitkin+katua+varkaan+tuijottaessa+hölmistyneenä+äitini+kuvaa,+jossa+hän+synnyttää+minua+tai+ainakin+jotakin.+Se+oli+ainoa+paperiraha+joka+oli+lompakossani.
Hämmennyksen+jälkeen+rosvo+ojensi+minulle+lompakkoni+takaisin+ja+taputti+ymmärtäväisen+näköisenä+olka+päätäni.
Ei+siinä,+keräsin+kolikot+maasta+yhdellä+silmällä,+kun+toinen+muurautui+umpeen.+Vaihdoin+rahat+sitten+paikalliseksi+valuutaksi+Kinnulan+kansallis+osake+pankissa.+Paikallisessa+pubissa+oli+vaaran+tuntua,+kun+pajatsossa+oli+suma.+Minulla+oli+systeemi.+Paikalliset+kerääntyi+ympärilleni+kun+löin+50+pennisen+kerta+toisensa+jälkeen+koneeseen+saamatta+penniäkään+takaisin.+Portsari+Mulqvistin+Pete+talutti+minut+ulos+vesisateeseen,+kun+yritin+ravistella+jassoa,+joka+oli+pultattu+kivi+seinään.
Kesti+sateessa+melkein+yhdeksän+tuntia+kävellä+kotiin+Kyyjärvelle,+varsinkin+kun+lähdin+ensin+vahingossa+Lestijärven+suuntaan.+Hyvä+ystäväni+Simo+Hovari+löysi+minut+maito+laiturilta+kylmissään,+kun+äitee+oli+tehnyt+katoamis+ilmoituksen+ja+ohi+ajaneet+autoilijat+oli+tehneet+näköhavaintoja+samalla+kun+roiskuttivat+päälleni+rapaa+kura+lammikoista.
Äitee+kysyi+missä+se+taas+on+rypenyt,+niin+vastasin+sala+peräinen+ilme+kasvoillani,+että+eräässä+maassa+vaan...+Kylmässä+viimassa+olin+saanut+kasvo+halvauksen+ja+näytin+jonkin+aikaa+lauri+tähgältä.+Meinasin+tulla+hulluksi...
27.08.2022 10:07
Resupekat...+minä+käytin+korvikkeita+jo+silloin+kun+te+vielä+popsitte+voi+kukkia+pihalla+äitin+ollessa+puu+seessä+kakaskalla.+Kerran+oli+isä+ukon+tunturista+gumi+puhki.+Minä+otin+äitin+tunturin+korvikkeeksi+ja+kävin+hakemassa+Patu-Jormalta+viinan+korviketta.+Erinomaisen+tasoista+juomaa+kun+sen+juoksutti+jäistä+rautakankea+pitkin+kuksaan.
Olin+silloin+vielä+vain+kuus+kymppinen+pojan+hupakko.
Silloin+kun+ajaa+tunturilla+tunturin+korvikkeena,+niin+ei+se+toinen+tunturi+enää+ole+tunturi,+vaan+se+on+tunturin+korvike.+Tämän+tietää+Pahkanaama-Veikkokin.+Asuu+huoneessa+411+ja+Veka+ei+paljoa+valehtele.+Älkää+tulko+minulle+sanomaan+että+suolan+korvikkeessa+ei+ole+suolaa.
24.08.2022 18:06
Meillä+päin+se+on+ollut+niin+että+kun+metri+menee+rikki+ni+aletaan+naimaan,+120+sentin+kohdalla+siitä+alkaa+tykkäämään,+130+sentin+kohdalla+opetellaan+meikkaamaan+ja+tutustutaan+serkkuihin.+140+senttisenä+tutustutaan+tyttöihinkin+ja+tehdään+perhe+suunnittelu+että+saa+lapsi+lisää+ja+lapsia+lisää.+Kun+akka+on+150+kiloinen,+siitä+erotaan+ja+jatketaan+keijoilua.
23.08.2022 09:05
15 / 72