Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän+Numba+noi+leffat.+Andrei+Karenin+aka+Pedro+Luna+on+yli+voimaisesti+paras+luonne+näyttelijä.+Törmäsin+hänen+tuotantoonsa+x+hamsteri+sivustolla+kerran+kun+googlailin+kerran+että+paljonko+hamsteri+paskoo+normaalisti+jos+sitä+härnää+tikulla....
19.08.2022 13:35
Näin+kerran+tuollaisen+meno+pelin+ja+meinasin+tulla+hulluksi...+viisto+perä,+gromia,+kiiltävät+vanteet,+sarvien+päässä+hassut+eläimen+korva+tussut,+yli+ääni+putkisto,+nokka+pyörän+etu+locarissa+tuulen+halkoja....+vieläkin+ravistaa+sisälmyksiä+kun+muistelen....
19.08.2022 13:30
Numba+munatti+muakin+kerran...
16.08.2022 22:11
Kerran+oli+aimon+kanssa+ryhmä+tsipadui+kala+ui...+vedettiin+sikaa+kumpikin...+se+oli+joulu+86...
ei+ollu+ketsupia+niin+vedeltiin+sipanilla+vaan...+turun..
16.08.2022 22:09
Höpsistäkeikkaa+resut..+kanan+munalla+on+täysin+mahdotonta+vedättää+mitään..+ette+taida+tietää+mitään+vedättämisestä+ettekä+kanan+munista+ainakaan+täällä+Thaimaassa.
Kerran+kuningas+auto+lada+ei+lähtenyt+käymälään+ollenkaan..+Aimo+sano+että+ei+hätä+tämän+näkönen+ja+hyppäsi+trakdoriin+ja+kiinnitti+ketjun+ladan+etu+puskuriin..
Minä+hyppäsin+rattiin+ja+aimo+veti+meitä+kirkolle+ja+takasin..+Auto+ei+sittenkään+lähtenyt+käyntiin.+Aimo+kysy+oliko+mikä+vaihde+silmässä?+Minä+siihe+että+en+mä+ala+vaihteita+silmään+laittamaan+ku+on+luomet+muutenkin+turvoksissa+kiljuttelusta..
Aimo+näytti+miten+laitetaan+kakkos+vaihe+pääle+ja+meni+taas+vetämään.
Pidin+varmuuven+vuoksi+jarrua+pohjassa+ettei+kiihy+liijan+nopeasti..+Etu+puskuri+kirposi+irti+ja+lensi+Aimoa+taka+raivoon+niin+että+toinen+korva+irtosi+ja+takatukka+lähti...+Aimo+vaan+totesi+että+onneks+osu+päähän+ettei+mennyt+työkyky.
Se+ku+on+kunnan+puuhapajan+puusepän+verstaan+lintu+lauta+mestari+ja+tarvii+siinä+käsiään,+eikä+pläsiään.
16.08.2022 19:17
Hyvältä+näyttää+numba!+Meillä+päin+on+yksi+herttainen+rouva+myy+tien+varressa+itse+kasvattamaansa+Miu+Maeu+Khao+Shitti+nimisiä+kääryleitä+joissa+lihaisa+täyte.+Aivan+suussa+sulavia.+Me+käytetään+niitä+nopeasti+brillissä+ennen+nautiskelua.+Iso+pussillinen+vaan+60+paateroa+https://aijaa.com/bGYm5A+Ei+oo+lisä+aineita+ja+harva+tietää+joka+vaan+syö+turisti+skeidaa+ja+bablaa.
16.08.2022 15:35
Hyvin+sanottu+numba,+mä+oon+kans+pyrkinyt+kävelemään+sen+8000+askelta+3-4+kertaa+viikossa+mutta+toistaiseksi+en+oo+kävellyt+askeltakaan+ku+rollaattorin+perässä+keittiöön+ja+Kovasen+invataksiin.+Tänään+kattovat+jorvissa+ku+oli+noi+homoglopiinit+koholla+lääkäri+sanoi+että+mun+veri+ryhmä+on+snickers.....+Kolme+litraa+insuliinia+ja+12+litraa+nesteytystä,+ni+päästivät+kotiin+sillä+ehdolla+etten+tuu+takas...
14.08.2022 19:01
Kerran+tulin+karate+ottelusta+mitali+kaulassa+stidiin+ja+kolmen+danin+puku+päällä+nakki+kioskille+syömään+höyry+piirakkaa+kahdella+trillerillä.+Homasin+että+siinä+isot+pallomahaiset+miehet+kiusasi+pientä+alle+130+kiloista+tyttöä+ja+nimittelivät+häntä+yli+painoseksi.+Huusin+niille+kudeille+että+"nyt+jätkät+turvat+kii+tai+tulee+fyrkkaa"
Huutaessa+putos+toinen+trilleri+suusta+ja+ku+kumarruin+sitä+nostamaan+niin+joku+bailasi+mua+maiharilla+nassukkaan.+Ku+heräsin+siitä+sitten+ni+multa+oli+veetty+puvun+housut+kinttuun+ja+laitettu+trilleri+suonsilmään...+Ihan+ok+se+oli+vieläkin+ku+tingin+myyjältä+siihen+vähän+ketzuppia+päälle.
14.08.2022 18:54
Osasin+resu+kiliä+jo+silloin+kun+sinä+vielä+bablasit+hiekkakakkuja+suuhusi+pienellä+muovilapiolla+jutilassa.+Kun+on+taitoa+ja+hyvä+ulko+näkö,+ei+tarvi+maksaa+siitä+mistä+rattajan+pojat+maksaa.+Kerran+näin+beads+roadilla+niin+pitkän+ruotsalaisen+naisen,+että+piti+käydä+ostamassa+keittiö+jakkara+että+pääsi+juttusille+ilmaiseksi.
Sanoin+sille+thaimaan+enlanniksi+että+"du+ju+mii+du+juu+fain+thänks?"++
Nainen+totesi+ruotsin+eglanniksi+että+"jes+hau+ju+mii+if+mai+duu+juu+ruum?"
Rentona+kuin+Zeims+Diin+vinkkasin+hälle+silmämunaa+että+"ju+nou+ruum+if+juu+duu+mai+pen+rai?"
Naista+nauratti+kovasti+ja+hän+alkoi+silmin+nähden+innostua+oikein+tosissaan+ja+etsi+minulle+käsilaukustaan+käynti+korttiaan.+Vahingossa+hän+löysi+sieltä+kuitenkin+pippuri+sumutteen+ja+veti+oikein+kunnon+mausteet+naamalleni+vahingossa+kun+peukalo+osui+napille+sokan+irrottamisen+jälkeen.+
Yritin+hamuilla+tien+laitaa+käsilläni+että+löydän+sviittiini...+lavataksi+ajoi+sormieni+yli+ja+huusin+kuin+muuli+jolle+laitetaan+parrua+ahteriin...+ai+mistäkö+tiedän?+Yleistietoni+on+valtava.+Siitä+tiedän+asioita.+
Aamulla+heräsin+keino+tekoisesta+koomasta+ja+oli+vähän+vaikeuksia+vastata+aimon+tekstareihin,+kun+jokainen+sormi+oli+omassa+kipsissään+ja+en+nähnyt+ku+toisella+öögalla+vähä..+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
14.08.2022 18:39
Mutsi+kysy+multa+luulenks+mä+olevani+James+Bond,+niin+mä+sanoin+sille+että+en+tiiä+mut+jotain+samaa+meis+on...+mä+kun+oon+Jorma+ja+Bond+on+James+ni+me+aletaan+molemmat+samalla+aakkosella+ja+päätytään+puolentoista+metrin+korkeuteen+ja+joskus+Tiksin+putkaan.+
Näkee+heti+tosta+kuvasta+että+ystäväni+numballin+äly+säteilee+kosmista+tietoisuutta+ja+sen+veli+jorkki+on+tossa+kuvassa+niin+valaistunut+että+toinen+silmä+on+tulehtunut+siinä+valossa.
Kokeilin+tota+älytestiä+mutta+mulla+se+ei+toiminut.+Siihen+tuli+vaan+näkyviin+kaikkia+palloja,+neliöitä+ja+komlioita,+viivoja+ja+kaikkea.+Yritin+klikkailla+niitä+mutta+se+meni+se+25+minuuttia+ja+olin+vasta+kolmannessa+tehtävässä.+Kuvaruutuun+tuli+tällainen+kuva+vaan+sitte+https://aijaa.com/hvpOtX
10.08.2022 18:55
63+vuotiaalla+miehellä+ei+ole+muuta+tekemistä+kuin+toimia+yli-ikäisenä+koulukiusaajana+nettipalstoilla?+Väität+itseäsi+vielä+perheelliseksi.+Se+ei+ole+mahdollista+ellet+tarkoita+perheellä+esimerkiksi+gerbiilejä+tai+pehmonallekokoelmaa.
05.08.2022 12:55
Kerran+kun+lensin+latukoneella+VIP+1+luokassa+tasokkaasti+dohan+kautta+Kalguttaan+liike+miesten+osastolla+pikkusikari+molempien+hampaiden+välissä+niin+lento+emäntä+tuli+kuudelta+sanomaan+että+vessat+on+taas+käytössä+seiskalta....+sanoin+sille+että+ei+se+mitään,+multa+tuli+kakka+jo+viideltä....+se+meinasi+tulla+hulluksi+se+resupirkko....+mua+vaan+nauratti+ja+hymyilytti....+vein+sitä+kuin+kuoriämpäriä+koska+oon+niin+älykäs.
Sitten+tuli+lentokoneen+studentti+sanomaan+ettei+saa+polttaa+täällä....+sanoin+että+joo+mäkin+vedän+vaan+tän+pöllin+ja+se+on+siinä+salettii....+Otti+hofnarin+mun+suusta+ja+laittoi+sen+roska+pussiin....+meinasin+tulla+aivan+hulluksi....
05.08.2022 12:26
On+minä+kuin+hän+minä+olen+numba,+numbat+ovat+kuin+minä,+sinä+olet+me,+ja+porsaita+olemme+kaikki+minä+olen+munamies,+minä+olen+munamies,+ja+numba+on+haminan+mursu
+anna+partasi+kasvaa+pitkäksi+perunamaahan
+kaikki+sulle+nauraa,+liisakin+taivaassa+timantteineen
+pyörii,+pyörii,+tää+on+kutsu+sulle,+sekoilumatka+on+tulossa,+hakemaan+sinua+pois,+kuolemaanmrakkautta+vain,+ja+vapautta
04.08.2022 12:51
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+annoin+aimolle+laatu+aikaa+ja+lähdin+siksi+aikaa+metsään+juomaan+tenttua+ja+bropanoolia.+Kuksa+unohtu,+menin+hakemaan+sitä+niin+jo+oli+aimon+selässä+postin+jakaja,+mainos+lehden+kantaja,+sähkö+mittarin+lukija+ja+sosiaali+toimen+koti+avustajan+isä.+Ulkona+odotti+jonossa+lakasu+koneen+kuljettaja+Timo+Harja+jonka+lempi+nimi+on+jostakin+syystä+"himotarja".+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+luulin+että+kuksa+on+viety,+mutta+onneksi+se+löydyi.
04.08.2022 12:47
Kerran+kun+oli+pallo+laajennuksessa+Jorvissa+niin+lääkärillä+oli+luki+häiriö...+se+oli+lukenut+että+palli+laajennus...+Oli+uros+hevosen+kassit+kun+läksin+siitä+makkaratalolle+kuvaamaan+kukaa...+vaikea+kävellä...+ei+tarvi+erikseen+sanoa+että+meinasin+tulla+hulluksi...?
04.08.2022 12:42
Hyvin+sanottu,+etelän+mies!+Meijänkään+viemärissä+ei+tuule+ja+sato+kausi+alkaa+sondranin+aikoihin.+En+arvosta+betonista+tehtyjä+viihteitä+laisinkaan+ja+minuunhan+ei+peukaloita+työnnellä+takaa+sinne+ja+se+on+aivan+varmaa.+Vanhana+massa+nudistina+minua+hirvestyttää+se+miten+alhaiseksi+se+on+mennyt+täällä+thaimaissa.+Ajoin+Pirkan+baarin+ohi+mopolla+130+kilo+metriä+kahdessa+tunnissa+niin+en+nähnyt+siellä+ketään+kuin+viisi+saksalaista,+kaksi+alanko+laista,+tanskalaisen+kello+sepän,+ränskäläisen+seka+työ+miehen,+kolme+suomen+ruotsalaista+juutalaista,+putki+ja+viemäri+miehiä+ja+Parkanosta+kotoisin+olevan+hanurin+soittajan+jolla+pitkä+hkö+punainen+parta.+
Liha+pullia+söivät+ja+joivat+kaljoittelua.+Tänne+matkustetaan+ja+ollaan+kuin+savossa+savon+tavalla.+Betoniset+liha+pullat+ja+vesi+sukset+on+erittäin+epä+käytännölliset+varsinkin+yhdessä.+Kerran+kun+hiidin+siiamista+maijamiin+betoni+suksilla+niin+meinasin+tulla+hulluksi......
04.08.2022 12:38
Kerran+näin+unta+että+kusta+tuli+aina+vaan+vaikka+kuinka+kusin..+heräsin+siinä+sitten+kesken+ja+toden+totta.+Katetrin+letku+oli+irronnut+kun+pussi+oli+ihan+täynnä+ja+sitä+virdsaa+lensi+edelleen..+sitä+lensi+tyynylle,+seinälle,+omaan+naamaan,+yöpöydällä+olevien+sarjiksien+päälle,+lattian+räsymatolle,+kuksaan,+ikkunalaudan+kukkasille,+muna+pyöri+kuin+eedeni++kastelu+laite,+sitä+tuli+silmiini,+suuhun+ja+varpaille,+huusin+apua,+kurlurlur+apua+kurlurlur,+hoitaja+tuli+huoneeseen+ja+sai+sitä+päälleen+ja+asulleen,+lopulta+hän+sai+taitettua+munan+mutkalle+siten+että+loput+meni+patjalle,+tai+siis+lakanan+ja+muovin+väliin+joka+suojaa+patjaa+silloin+kun+on+tilanne+päällä.
Se+oli+viimeinen+kerta+sitten,+sanoi+hoitaja-hanna,+kun+löysi+kilju+tiinun+vuoteeni+alta+typpösen+täynnä+puolillaan+hiivasta.+
Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+tilanteessa+hulluksi.
21.07.2022 22:17
Kerran+oli+täällä+thaimaassa+niin+tiukat+rajoitukset+että+meinasin+tulla+hulluksi...+
Sanoivat+tiukkaan+sävyyn+että+ei+saa+kakkaa+lasten+altaaseen...+sanoin+että+no+kärrätkää+mut+sitten+sellaseen+paikkaan+missä+saa...
19.07.2022 09:00
Tyhmä+jätkä.+Viisas+jätkä+olis+laittanut+suksi+sauvoihin+dyroksi+laatikot+teibillä.
17.07.2022 09:38
Kerran+odottelin+koko+kesän+Seutulassa+lento+konetta.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi+kun+sitä+ei+tullut....+Kerran+laskeuduttiin+seutulaan+sitten+espanjasta+kun+tultii+passia+leimaamamasta,+niin+vesihi+hiihtelin+cesnan+rappuset+alas+kun+oli+märkä+keli.+Huitaisin+pasinurmisen+ilmaveivin+kiito+radalle.+Siihen+tuli+sitten+kiira+korpi+ja+tove+jansson+auttamaan+mua+pystyyn.+Illalla+laulettiin+yhdessä+hei+muumii,+hei+muumii+laulu.+Huomasin+siinä+että+olivat+vahingossa+leimanneet+mulle+espanjassa+espanjan+leiman,+kun+mun+piti+olla+menossa+thaimaihan+pohjoiseen....
meinasin+tulla+hulluksi....
17.07.2022 08:48
16 / 72