Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Kerran+pattajalla+kun+olitiin+muistaakseni+pieksämäellä,+niin+rakastuin+silmättömästi+naiseen+joka+lupasi+mulle+discoa+hinnasta+35%.+Varotin+sitä+että+joutuu+kovaan+duuniin+mutta+se+vaan+nauro.Ensin+haettiin+kone+vuokraamosta+kompressori+ja+tyhjiö+punppu+ja+kaupasta+laatikollinen+gamakraa.+Muna+laitettiin+punppuun+samalla+kun+siitä+imettiin+ilmat+pois.+Siinä+oli+munaa+se+pikkuinen+putki+täynnä+ja+gamakra+alko+toimiin.+Sanoin+naiselle+että+nyt+valmiina+se+seisoo+ihan+hulluna.+Nainen+sammuttin+kompuran+ja+repäisi+putkenpätkän+irti.+Sieltä+valui+veltto+ja+kalpea+muna+ulos+kuin+räkä+pienessä+pakkasessa.+Nainen+nauroi+taas+ja+lienee+turha+sanoa+että+meinasin+tulla+hulluksi...
  2. Mulla+oli+jo+semmoinen+suksi+kokemus.+Ne+oli+Lampiset.+Isä+laittoi+kynttilää+ja+tervaa+niihin+ja+kumi+kengissä+oli+siteille+paikka.+En+kuullut+lähtö+laukausta+koska+katselin+puussa+istuvaa+tali+tinttiä+ja+niin+muut+sai+varas+lähdön.+Tein+kisa+järjestäjille+proteesin,+mutta+he+sanoi+että+hiihä+nyt+vaan.+Kisan+lopussa+olin+ihan+kiinni+muiden+kannassa+ja+melkein+voitin.+Ope+kyl+väitti+että+ne+on+kaksi+kierrosta+edellä.+Isä+sahasi+kotona+ne+lampiset+poltto+puuksi+ja+sanoi+että+ei+tullut+pojasta+uutta+siiri+rantasta.+Tupaan+levisi+miellyttävä+tervan+tuoksu.
  3. Sanoin+thai+aimolle+että+niinkauan+kun+te+resupetterit+majailette+minun+mökissäni,+niin+te+tottelette+ja+pelkäätte+minua.+Sitten+sanojen+tehosteeksi+hakkailin+lapsia+käsillä+ja+monottelin+turva+kengillä,+että+oppivat+kuka+määrää+ja+on+se+paha+poliisi+talossa.+Metallihanasta+saa+muuten+kätevän+nyrkki+raudan.+Äiti+oli+hyvä+poliisi,+silitteli+ja+laittoi+lapsille+laastareita+ja+kanto+siteitä.+Minähän+en+sitä+touhua+sulattanut+vaan+sanoin+että+"jaahas+täällä+on+meikäläisen+ladan+ensi+apu+pakkaus+revitty+auki,+nyt+tanssii+koivuniemen+herra+saksanpolkkaa+pieksämäellä"Kun+pitää+pitkää+kokin+veistä+vaimon+kurkulla+ja+kysyy+lapsilta+että+viillänkö+tämän+tindelumpun+lutkun+auki+vai+loppuuko+tuo+peli,+niin+kyllä+se+peli+loppui+ja+tuli+kunnioittava+hiljaisuus+taloon.+Vanhasta+radion+johdosta+ja+pyykki+pojista+tein+sellaiset+nännikaapelit,+joilla+viesti+meni+pelille+kurittomille+riivatuille+alakastin+kirotuille+kakaroille."Verkkovirta+rauhoittaa+villeimmänkin+viikarin",+sanoin+vitsikkäästi+ennenkuin+painoin+katkaisijaa.+Eivätpähän+toista+kertaa+käytä+vessa+paperia+kahta+palaa+kakka+reissulla.Sanoin+heille+että+"ei+se+vessa+paperi+puissa+kasva"+niin+yksi+kakara,+jonka+nimeä+en+ikinä+muista,+sanoi+että+itseasiassa+kasvaa.+Viisastelusta+annoin+sellaisen+tällin+että+siltä+irtosi+tärykalvot+ja+joku+muu+osa+päästä.Vanhanaikainen+kotikasvatus+on+ihan+ykkönen.+Siksi+minustakin+tuli+tällainen+laadukas+tasomies.+Jos+ette+usko+niin+räps+räps.+Todistustaakka+on+teillä.+Sitten+voitte+tulla+naks+ja+pam+kun+ensin+räps+räps.