Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1423

1. Voin voin vakuutta että minun ja aimon pakteeri kanta on niin hyvä, koska aina sammuessa tai nuukahtaessa uni apneaan sohvan reunalle tuppaa voileipä putoamaan lattialle varpaankynsien, jätteiden ja karvojen sekaan kuin kaato paikalle. Se putoaa voi puoli alaspäin, koska voi puoli painaa enemmän.
    Sitte ku herää ni heti on mielessä että missä leipä? Siellähän se on lattialla murkku vanan vieressä. Puhaltelee siitä suurimmat murkut ja kynnet vex ja eiku nauttimaan...

Kerran meinasin tulla hulluksi kun söidessä ihmin mitä limasta ja sitkeää mulla on suussa... Se oli gondoli! aimo oli hellyyden puuskassa huitaissut minua suon silmään ja heittänyt savisen sbärdärin lattialle ja suoraan leivän päälle.... se oli hunajassa ja voissa paahdettu laihdutus vehnä leipä....
  2. Sitä ne justiinsa tekee.... ihmettelee kun kaamea olo kun eivät älyä että myrkytetty on....
    Pesin aimon likaiset rytkyt tuossa pulsaattori pesu koneessa... kysyin aimolta että miksi sen housun taskussa on Riekkopubin kuitteja ja housun persaus haisee kondoolin kumille...?
    Aimo mietti vähän aikaa ja vastasi "sanoppa sinä se".... Meinasin tulla hulluksi....