Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1423
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin voin vakuutta että minun ja aimon pakteeri kanta on niin hyvä, koska aina sammuessa tai nuukahtaessa uni apneaan sohvan reunalle tuppaa voileipä putoamaan lattialle varpaankynsien, jätteiden ja karvojen sekaan kuin kaato paikalle. Se putoaa voi puoli alaspäin, koska voi puoli painaa enemmän.
Sitte ku herää ni heti on mielessä että missä leipä? Siellähän se on lattialla murkku vanan vieressä. Puhaltelee siitä suurimmat murkut ja kynnet vex ja eiku nauttimaan...
Kerran meinasin tulla hulluksi kun söidessä ihmin mitä limasta ja sitkeää mulla on suussa... Se oli gondoli! aimo oli hellyyden puuskassa huitaissut minua suon silmään ja heittänyt savisen sbärdärin lattialle ja suoraan leivän päälle.... se oli hunajassa ja voissa paahdettu laihdutus vehnä leipä....
13.05.2024 12:40
Aimo oli kerran niin kännissä että se luuli olevansa sininen pupujussi jolla oli kuu kaustiset, kun se tuli ulkovessasta kolmen kymmenen asteen pakkasella.
Oli ummella istunut siellä kolmisen tuntia ja sitten kun se kolmen danin yli kypsä jötkäle lähti tulemaan, niin pukamat repesi ja vuoto oli runsasta. Aimo oli huutanut että toisin tamppaksit, mutta en kuullut sitä kun kuuntelin taiskaa radiosta ja lauloin bobedaa karaookena talous paperi rullan hylsyyn.
Jousuin pitämään sormea koko yön sen hanukassa, jotta vuoto lakkaisi. Raskas yö sillä jäästä sulava sininen enkeli aimo sai samalla rajuja delirium ravistuksia ja yritti huitoa minua jää kairalla.... lienee selvää että meinasin tulla hulluksi....
06.05.2024 18:46
Pakkohan se on tunnustaa että meinasin tulla hulluksi siitä sbeerman määrästä... enomieheltä kysyin että miksi aina silmään?
27.04.2024 22:03
Kerran oli hirveä tunne kansan eläkkeellä, kun aimo päräytti meidän tonni kaks satasen laatokan sataa hirveen nelos tiellä. Tai niin se väitti. Kysyin että miten sä sataa ajoit kun laatokka ei kule ku 73 km h ala mäessä? Aimo siihen että sanoppa sinä se?
Toinen ja isompi kysymys oli kun laatokan syylärissä oli jänis, eikä hirvi.
Siitä tehtiin sitten hunaja hirvi rosvo paisti illalla lalla.
Se oli siksi rosvo paisti, koska se lada ei ollu oikeesti meijän vaan enomiehen...
Se oli niin vihanen mutta sitten lopuksi me kaikki kolme pussailtiin ja halailtiin ja vaihdettiin ihanan hajuisi saippuoita keskenään ja voiteita joita kuumassa tarvii miehen hanuri. Pidettiin siinä sitten poikien kesken "hanurin taikaa" ilta, jossa tunnelma oli guuma.
27.04.2024 21:10
Kerran oltiin aimon kanssa soi kutosella hengailemassa.. meni 5000 dollaria kun aimo innostui tarjoamaan drinkkejä tytöille.. siitä lähdettiin sitten menee ni yhtäkkiä kaunottaret piiritti meidät seniorit ja alkoi repiä mukaansa hierontoihin...
Kun kieltäydyttiin heidän irstaista ehdotuksistaan, he toivat meille teetä...
Olipa kiva herätä aamulla ja huomata olevansa kuollut... myrkytetty... kun eivät saaneet himoitsemiaan mies vartaloita, päättivätkin myrkyttää... meinasin tulla hulluksi!
16.04.2024 17:18
Aimo sai tänään puhtaana käteen aika hyvän satsin kun sillä on perssilmässä huuli herppes ni ei kärsiny sinne pursottaa hunajata...
15.04.2024 19:06
Olen samaa mieltä. Ihanat hiukset ja tyylikkäät nahka-asut tekee miehen. Silkkinen aamu takki päällä ja piippu suussa, hiukset föönattuna. Nää on ihania nää miesten seikkailuista kertovat sarja kuvat, luetaas yhdessä! https://aijaa.com/UHrwAA
09.04.2024 12:07
Aimo oli pattajalla ollut pitkään. Aina kun rahat loppui, aimo vaan marssi iloisesti vihellellen automaatille, josta nosti tukun kahisevaa. Joulun aikoihin aimo oli taas automaatilla asioimassa, kun huomasi yhtäkkiä olevansa niska lenkissä verottajan tiukassa otteessa. Toinen verottaja esitteli hänelle laskelman, jossa aimon todettiin olevan Aasian mittarille velkaa 315.000 paateroa plus arvonlisävero.
Aimo sanoi hädissään pää siellä kainalossa että hänellä on vain 400 paateroa vyrkkaa. Toinen verottajista totesi kylmällä äänellä että "nyt lähet sitten lusimaan" ja laittoi laskun aimon pikkutakin rinta taskuun, siihen voileivän viereen joka oli aamiais pöydässä sinne evääksi livahtanut.
Kun virkailija tämän huomasi, hän totesi että "nyt sie liemes oot" ja kutsui paikalle alue hallinto viraston asiantuntuntijat ja yleisen syyttäjän tutkimaan elin tarvikkeiden anniskelua yleisellä paikalla ja törkiää ryöstövä.
Minä olin siinä vieressä aimon tukena ja sanoin syyttäjälle että "jos päästätte minut menemään, voitte pelata aimon päällä pooloa"
09.04.2024 08:59
Toi on niiltä ajoilta kun svengailtiin vielä Jorkin kanssa
https://ibb.co/5R70SHy
06.04.2024 12:05
Mulla oli koulussa yksi hyvä kameli.... sen nimi oli jorma tai ainakin sen näköinen.
Jorkin kanssa tehtiin yhdessä kaiken laista. Heitettiin jojoa, ruunaa ja laavaa.
Jorkki ampui ritsalla mua korvaan naulalla ja siellä soi tinnitus vieläkin. Pyysi rehtorin kansliassa anteeksi ja sanoi "Anteeksi, en tiennyt että se oli ladattu".
Jorkki aina ylpeili että se osaa jo numerot ja aakkoset ja sillä on jo karvatkin pipulin juuressa kun meillä muilla ei ollut. Jorkki kysyi opettajalta että onko hän yliälykäs lapsi kun muut ei oo niin kehittyneitä? Opettaja sanoi että et oo, vaan sä olet 19 vuotias kun nuo muut on seitsemän. Jorkki oli jäänyt muutaman kerran luokalleen ja kutsui itseään ylioppilaaksi.
Kun Jorkki pääsi jatko opiskelemaan nuoriso vankilaan, niin tapasin aimon joka dyykkasi vanhoja miesten lehtiä roskiksesta. Aimo oli silloin vasta viiskymppinen pojan hupakko ja vaksina meidän scolessa. Se aina nipisteli meitä leikkisästi haaruksista ja kyseli että mikäs se siellä pömpöttää?
Siitä se alkoi leikin ja kaveruuden pohjalta, kunnes muuttui rakkaudeksi ja oikeuden käynneiksi, jossa ilkeät sosiaali viran omaiset keksi aimosta ilkeitä väitöksiä että se olisi tokaluokkalaista pannunna väkisin... kyllä se oli ihan vapaa ehtoista.
06.04.2024 12:04
Kerran meinasin tulla hulluksi kun aimolla oli long kovin pyrstö yskä... Se tuli pyrskeittäin. Aina kun aimo ehti sanoa että "kato tää makkara pötkö pysyy nyt jo sisällä" niin tuli perä pyrskäys ja ei se sitten pysynykkään.
Kokeiltiin sitäkin että laitoin munan sinne tulpaksi, mutta heti kun otin sen pois, tuli taas pyrske. Mulla polvet väsy ni ei sitäkään jaksanut koko päivää.
Siinä alkoi kärsiä jo puolen vuoden kohdalla meidän perhe ja seksi elämä molemmat.
Suutus päissään sanoin aimolle että nyt loppuu se pyrskiminen tai loppuu rakkaus....
aimo säikähti niin pahasti ettei siltä ole tullut pieruakaan sen jälkeen, tai niin se väittää. Sanoi että se ääni tulee kuivista oven saranista.... kysyin siltä että miksi se tulee hajun kanssa ja sillonkin kun kukaan ei oo ovella...? Aimo sanoi siihen että sanoppa sinä se!
05.04.2024 15:13
Yksi perhe on tehnyt täällä jo 27 vuotta possonsaparoita ja voin vakuuttaa että ne on Hua Hinin parhaita... minulla on satojen saparoiden tietämys ja kokemus.
Joka aamu vanha mies sytyttää tulet autonrenkaan sisään, jossa possoruukku.
Hiljaisella tulella keittää siellä vettä ja tolua, asettaa sinne 25 saparoa pystyyn häntä puoli ylös päin ja antaa kiehua siellä hiljaa 300 asteessa 36 tuntia, kunnes ne on torstaina valmiitanana. Vaimo ja sen tyttö lähtevät siitä sitten saparot kainalossa menee ja kohta on jo kaikki myyty ja juotu.
28.03.2024 09:20
Me ollaan aimon kanssa huolissamme lasten suomelusta. Kaljupää kymppi jätti lapset heitteille oman onnen nojaan vaille isän kasvatusta. Tapsa ei edes tiedä lapsistaan muuta kuin että ne on ranskiksia ja svenssoneita. Nyt Sanna Marin matkustelee ympäri maailmaa puhumassa ja juhlimassa, jätti tyttärensä Suomeen ja nyt tyttö harhailee yksinään hesassa pitkin katuja eikä löydä äitiä eikä kotia.... vasta 132 senttiä pitkä ja kasvatus on loppu....
hirviä tilanne. Huahinin mies on kuullut viimeksi lapsistaan talvisodan aikaan....
16.03.2024 13:45
Ei käy yhtään kateeksi moinen riippatisi, halvalla ostettu maksullinen kolikkopipari kun ei muuta Suomessa saa niin sitten täytyy halvalla matkustaa halvan perässä kolikoilla.
Me on tätä paljon mietitty aimon kanssa siitä lähtien kun se pääsi nokalta. Oli meri näkö ala ja kaikki. aimolla on kokemusta naimisista. Se oli serkkunsa Tuhnu-Juuson kanssa kihlajaisissa 29 vuotta Kotkassa. Meri päivillä sitten me tavattiin linja-autossa jossa oli jonkun mies porukan paini kisat. Kuulema kreikkalais roomalaisissa paineissa ei ennenkään ole käytetty vaatteita ja mies vartalot on öljyttyjä. Minä innonstuin tosi paljon lajista ja syöksyin sekaan. Heti jouduin siltaan ja toinen mies tunkeutui minuun liukastuttuaan lattialla. Aluksi se teki kipeää mutta sitten jo hymyilytti.
Tuhnu-Juuso laittelee vieläkin mulle muistutuksia lappuja. Aamulla oli lappu jää kaapin ovessa että "näpit irti meidän aimosta"
Mutta ei tarvi tulla silmille hyppimään, voi olla että vielä käydään aimon kanssa ulkomaillakin! https://www.youtube.com/watch?v=TEI2Hw49RLM
16.03.2024 11:41
Kerran aimon kanssa kasvatettiin poikaa 24/7, mutta se jäi kovin lyhyeksi siitä huolimatta. Äiti sitä kyseli jo kotiin ja nimitteli meitä kaapparihomoiksi, mutta me kasvatettiin vaan. Annettiin sille vettä ja vitamiinia suoraan pulloista, jotka oli laitettu jo keväällä käymään. Pulloja katosi sieltä saunan lauteiden alta ja kysyin aimolta asiasta. Aimo sanoi että ne on varmaan käymässä jossakin. Selitys upposi minuun kuin aimon muna poikaan. Lopulta viran omaiset ja muut omaiset löysi piilo pirttimme. Aimo sai yhdeksän vuotta mutta minä pakenin taka ovesta Paraisten Nesteelle, jossa kyyhötin jouluun saakka kaasu säiliön takana. Kun minut sitten vietiin syvä jäässä
tyksiin niin huomasivat että olen yli älykäs yksilö ja sain oman huoneen.
Muiden huoneessa seinät oli tavallista gyprokkia mutta minun huoneessa pehmustettua nahkaa, eikä nurkkia laisinkaan! Päällikkö tason asunto eikä mikään betoni läävä.
S
16.03.2024 11:25
Sitä ne justiinsa tekee.... ihmettelee kun kaamea olo kun eivät älyä että myrkytetty on....
Pesin aimon likaiset rytkyt tuossa pulsaattori pesu koneessa... kysyin aimolta että miksi sen housun taskussa on Riekkopubin kuitteja ja housun persaus haisee kondoolin kumille...?
Aimo mietti vähän aikaa ja vastasi "sanoppa sinä se".... Meinasin tulla hulluksi....
22.02.2024 03:29
Meillä aimon kanssa vähän eri laisia kokemuksia. Paettiin kaatopaikalta sotilas juntan joukkoja läpi viidakon, jossa myrkky käärmeet ja myrkky nuolikääpiöt olivat jatkuvasti jäljillämme.... aimoa puri sgorpioni ja dengue hyttynen, joka levitti tahallaan japanin aivokuumetta. Minä sain verenmyrkytyksen jätteistä, jotka oli jätetty keskelle viidakkoa. Aimoa suojasi karvaiset jalkapohjat ja jo aiemmin sairastettu aidsi.
Tultiin asutus alueelle, jossa paikalliset drillasi pekingin ankkaa ja puhui outoa kieltä, suomea se ei ainakaan ollut. Hyvin ystävällisesti he pyysivät meitä istumaan ja rauhoittumaan, toivat juotavaa. Kun heräsimme katuojasta niin tajuttiin heti että meidät on myrkytetty ja puukoiteltu. Aimolla ei ollut munuaisia enää ollenkaan ja minulta puuttui perna ja sarveiskalvot. Lava taksi sattui menemään siitä ohi ja päästiin kyytiin. Se oli virhe sillä siellä lavalla oli Thaimaan pahimmat myrkyttäjät, jotka tunnettiin nimellä Myrkkykaksoset. Kun oltiin saatu myrkky annokset aimo luuli olevansa pieni veikeä orava joka sanoi ´tsik´tsik´tsik´ ja minä muutin nimeni tapsaksi ja siitä asti olen kuvitellut olevani vietnamissa..
18.02.2024 06:34
Kerran aimon serkun kanssa joka on mäkkärissä töissä mini palkalla mini hameessa oltiin ryypätty aimon puu liiterissä viisi viikkoa korvikkeita, kun yhtäkkiä nähtiin 20 metriä pitkä kärme joka sähisi kuin sytytys lanka... kun ravisteltiin päitä yhteen niin huomattiin että se on vaan aimo joka oli sammunut siihen lingon päälle selälleen ja sihisi happea etu hampaan ja ala hampaan raosta. Meistä oli hassua kun laitettiin sitten aimolle äänen vaimentimeksi tamponit nenään ja villasukka suuhun...
aimon aivot oli 36 tuntia ilman happea, totesi lääkärit sairaalassa mutta aimo sanoi vaan että vittu ne mitään happea tarvi, nyt lähetään ryyppäämään ja niin me lähettiin! Juotiin kaikki mikä löydettiin akku happoja myöten aina... meinattiin kyllä tulla hulluksi kun jouluna jouduttiin lopettaa ku meni jalat alta ja näkö ni en saanu vifiä päälle....
04.02.2024 18:20
Kiitoksia, paettiin Purmaan mutta vielä oli lauma myrkkythaimaalaisia perässä myrkkyineen. Kun aimo joi pillistä kuumaa, no myrkkyähän siinä oli! Aimo totesi että "nyt se myrkyn lykkäs" Aimo näki halluja ja pilluja, joka ei ole aimolle ollenkaan tyypillistä sillä häntä ei kiinnosta se muutaman sentin putkenpätkä naisessa laisinkaan, sillä karaistuneen eläkeläis miehen tuhka luukku on parasta mitä aimo tietää ja aimo tietää paljon koska sillä on kokemusta, varmasti!
31.01.2024 05:04
Näin on tosi on. Oltiin aimon kanssa ihan leppoisasti siinä Pattayan kukka kaupassa ostamassa toisillemme tulbbaaneita, kun yhtäkkiä hullu thaimaalainen alkoi sumuttaa meitä tuntemattomalla myrkyllä silmään ja neniin. Aimo pakeni kadulle, minä kompastuin kukka purkkiin. Silloin myyjä veti esiin bazookan ja alkoi tulittaa, oli kova homma väistellä mutta silloin muistin sensein opit ja kiljaisin kimeän khiain ja huitaisin sitä myyjää horsmalla, joita oli siinä käden ulottuvilla.
Pääsin kadulle pakoon, jossa aimo taisteli villiä thaimaalaista beduiini laumaa vastaan, joilla oli puhallus putket ja myrkky nuolet. Tiesin kyseisen myrkky sammakon ja otin vasta myrkyksi tenttua kulauksen ja ojensin potun aimolle, jolla oli kouristuksia koska hän oli syönyt liikaa aamu puuroa.
Päästiin pakenemaan paikalta, perässämme varmaan sata thaimaalaista, joilla oli erilaisia heinä seipäitä, talikkoja, ruoskia, nippu siteitä, pilaantuneita kaloja, myrkky simpukoita, likaisia aluhousuja, lumi lapio, jäte säkkejä ja ilmastointi teippiä.
Kyllä päätettiin siinä sitten että ei enää.
31.01.2024 01:07
4 / 72