Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1423

1. Aimon kanssa nostettiin kissa pöydälle ja alettiin tuumaamaan tätä asiaa. Pirttiin tuli kuitenkin laudan raosta hiiriä ja kissa perään.
    Aimo kusi ämpärin ohi porstuan räsymatolle ja totesi "parempi virtsa väärään kuin vaasassa vasta tuuleen" Tuhat kertaa sanonut ettei föönais samaan aikaan tukkaa ku kusee. Aihe piiri otettiin sitten tapetille ja framelle.

Paras matkailu fiilis tulee kun kertaa kolmasti päivässä liikenne kuolema tilastot ja antaa receptejä junteille. Hunajaa kun ruiskuttaa sisä fileeseen liha keitossa niin ei tarvi aina tehdä niin kuin muut tekee. Toinen tunnelman kohottaja on muistaa mainita että turistin rahat loppuu kahdessa viikossa. Ensin ollaan niin miljonääriä.
    Thaimaa on suuri kaatopaikka jossa asuu tyhmiä sikoja jotka ei osaa tehdä mitään ja jokin on pielessä kun eivät tienaa. Ne vaan veistää melonia ja ihmettelee että miten tällä elää.

Ei ole vaihtoehtoja. Siksi kaikilla on aids ja kuppa joka ei lähde kirveelläkään. Aimo koetti kerran poistaa kuppaa kirveellä mutta sain väistettyä viime hetkellä. Se oli psykoosissa silloin ja Paraisten oikeus totesi sen olleen syyn takeeton.
    Osa maksulla ostellaan autoja ja ollaan olevinaan jotakin. Kun ydinsota tulee, ladat on arvossaan. Muovi pullot heitellään mereen ja puistoon ei pääse enää jos on viiskytviis. Joutuu jäämään hotelliin syömään paahto leipää kun akka menee sinne rietastelemaan. Kannattaa muistaa että sairaalat on surkea tasoisisia ja laatuisia ja niissä ei saa edes pallo mahan laajennusta ilmaiseksi.

Akat myrkyttää ukkoja täällä thaimaassa jos edes katsot niihin päin. Siksipä tilasin ykkös luokkaan liput koti matkalle. Suora lento bangkokista hesaan hanoin, tokion, brysselin, istanpulin ja arlandan kautta. Kovasen invataksi hakee lento asemalta, kyyti sovittu kelan kanssa että turha alkaa kuskin vonkaamaan rahaa.
    Pääsen hanka salmen terveys aseman vip osastolle verhon taakse ja sitten katotaan mistä mies on tehty!
  2. Kävelin kerran kaikessa rauhassa pattayan ranta katua pitkin, kun vastaan tuli myrkky genguru. Annoin sille hyvin tilaa mutta se vaan tuli eteen ja taka varikoi minulta voi paperiin käärimäni ruis puikulat, jotka olin tuonut suomesta.
    Meinasin tulla hulluksi... kohta apinat huomasi että olen helppo saalis ja alkoivat piirittää... niillä oli pikku puukot ja tuima katse... ne huiputti minua oikein kunnolla.
    Ostin loma osakkeen jota ei ollut olemassakaan ja aurinko lasit joissa ei ollut toista sankaa eikä toista linssiä.... Osa maksulla myivät minulle kausi kortin disney elokuvaan joka tulee kuulema ensi iltaan sitten kun tulee....
    Raha ei riitä nyt edes parmaseen.... annoin apinoille pankki tunnukseni niin voivat sitten helposti suora veloittaa.... säästän itseltäni töitä vaikka kuin....