Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
98
Kommenttia
1425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla+on+taskat+elokuvatasoa..+banzai+washingtonin+kansa+otetaan+tässä+heinäkenkää+ja+nauretaan+pallomahoilla+sanghaissa
04.11.2019 20:48
ei+haitaa+resipetterit+lento+verot+kun+olen+lendon+kabteeni..
04.11.2019 20:28
Mulla+on+valokuvatasoiset+tatujoinnit+eikä+tuollaisia+linnatuherruksia.+Toisessa+lukee+enlanniksi+"visdom".+Omalla+tatujointistadionilla+tehty+kansainvälisessä+tunnelmassa+omalla+tasollaan.
Meidän+vaimon+siskon+veljien+siskojen+ravintoloissa+ei+söidä+eikä+joida.+
Niitä+tarjoillaan+vain+räkälöissä.+Meidän+konsernissa+on+hienostunut+tunnelma+jaa+laatua.+
Jos+on+nälkä+niin+tein+toiselta+puolelta+saa+horadeita+kestupilla.
Kunnioittamani+tavallinen+thaimaalainen+porsenttiliivijengi+ottaa+pikkurillit+pystyssä+Salvatore’s+Legacy+-cocktaileja,+Croizet+1858+Cuvee+Leoniea,+Grand+Marnier+Quintessencea+sekä+erityisen+pitkään+kypsytettyä+arvostamaani+laatua+Chartreuse-likööriä.
Oikein+maistuvia+mutta+ei+sovi+Pattayan+pallomahoille.+En+arvosta.
Pattayallahan+juodaan+thaimaalaista+kaljaa+köyhiä+kun+ovat.+Meidän+asiakkaat+on+sitä+aitoa+Thaimaata+ja+aitoja+tavallisia+thaimaalaisia+eivätkä+sellaista+juo.
Siemailen+itse+tässä+juuri+Baccarat-kirstallilla+koristeltua+Hennesy+8+konkakkia+kuksasta.
Velipojan+(ränskäläinen+keksijä)+kanssa+laitettiin+kloriittia+pontikkaan+sekaan+ja+annettiin+sille+tuollane+vähän+kansanvälisempi+laatu+nimi.+Rottalan+pojat+ei+näistä+meidän+perheen+tasoista+tiedä+mitään.+En+arvosta+heitä.+Meillä+on+ravintolatasoinen+laadukas+ja+arvovaltainen+tunnelma+tässä+kynsitulilla+metsikössä.+Parkanon+lähellä+ollaan+ja+nukutaan+korsussa+lusikassa.+Alkaa+olla+kylmä+tähän+aikaan+Suomessa,+mutta+tämä+on+sitä+aitoa+Suomea.
04.11.2019 20:23
Mulla+ei+oo+tatulointeja+enkä+oo+koskaan+laskenut+maahan+siemeniä.+Sillon+ku+neuvosto+liitto+romahti+ni+nakkasin+omalle+naamalle+setin.+Sitä+ennen+huitelin+sukkaan+ja+mollamaijaan.+Sen+jälkeen+ei+oo+kiinnostanut+enää+naisten+putket.+Jonkun+verran+oon+hanuria+antanut+jos+se+jollekin+on+kelvannut.+Yks+karju+oulussa+oli+aika+jees.+Tuomiohan+siitä+tuli+vaikka+kännissä+olinkin.+Kahdesti.+Oli+mulla+kerran+säästöpossukerhista+yks+tatska+poskessa.+Titinallen+näkönen.+Lähti+pesussa+pois.+Isä+rankas+takaa+ja+suomi+selkäpiini+seepraksi+rintsikoillaan+lukien+samalla+raamatun+säkeitä.
04.11.2019 08:43
Mä+haluaisin+olla+kohuprinsessa+jos+kerta+tuollaista+tasoa+on+tarjolla.+Mun+mossen+persiissä+lukee+Elite+S.+Se+S+tarkoittaa+statusta+ja+turpolaatua+samaan+aikaan.+Tää+on+erikoisvalmisteinen+kun+tässä+ei+oo+pakkia+ollenkaan.+Entinen+omistaja+Hagertin+Valte+kertoi+että+S+mallissa+on+niin+paljon+ravihevosten+voimia+ettei+sillä+saa+lain+mukaan+mennä+kuin+eteenpäin.+Nahkaratista+saa+tanakan+otteen+kun+näissä+sporteissa+ei+oo+ohjaustehostajaa.+Mika+Häkkiselläkään+ei+kuulema+ole+ohjaustehostajaa.+Valte+sanoi+senkin.+Lämminverinen+menopeli.
03.11.2019 10:42
Tollasen+ku+sais+ni+ei+tarvis+pallomahoja+katella+ja+kyyti+on+reipasta..+Uula+la+laa!
https://www.seiska.fi/Hllwd/Kohuprinsessa-Martha-Louisen-samaani-rakas-Seksia-nelja-kertaa-paivassa/1146909
03.11.2019 10:18
Heheh!+Kohta+loppuu+lennot+rottalan+rakkailla+pojilla+kokonaan+ja+ovat+12+kuukautta+ilman+vuodessa+eivät+siis+saa+ollenkaan.+Pattaja+muuttuu+autiomaaksi+ja+sortuu+mereen+ja+rantarotat+syö+loput+aurinkotuolit,+tulee+tsunami+ja+ratsiassa+tarkistetaan+ettei+yhtään+naista+tule+kaupunkiin+pallomahojen+hyväksikäytettäväksi.
Toista+se+on+Tanskan+prinsessan+tilanne.+Hän+teki+viisaasti+ja+otti+komean+Durek+shamaanin+eikä+mitään+kalpeaa+pallomahaa+savosta.+Kolme,+neljä+kertaa+seksiä+päivässä+harrastava+Durek+sanoo+pystyvänsä+antamaan+naiselleen+niin+monta+orgasmia+kuin+tämä+haluaa,+mutta+ei+niin+välitä+omasta+laukeamisestaan.
Mulla+on+sama+tilanne.+Ei+kiinnosta+se+muutaman+sentin+putki+naisen+alapäässä+enää+tässä+iässä+enkä+välitä+omasta+laukeamisesta.+Mulla+oli+elite+status+mutta+se+laukesi.+Vissiin+nokkaketju+meni+poikki+ja+venttiilit+osui+mäntiin.+Piti+hirveen+rasauksen.+Nyt+on+porpelit+kuitenkin+säädettävänä.+Kelasta+lupasvat+apua+tohon+kun+tarvin+autoa+"työnhaussa"+heheh!+Niinkun+wifiäki.
03.11.2019 10:17
Muistan+hyvin+kun+markka+tuli+Suomeen.+Siihen+aikaan+mulla+oli+vielä+erektio.+Valtiovarainpäällikkö+Fabian+Langenskiöldin+aloitteesta+senaatti+esitti+joulukuussa+1859+Venäjän+keisarille+että+Suomi+ei+tee+enää+ruplilla+mitään.+Keisarin+armosta+Suomi+alkoi+painaa+markkoja+vuotta+myöhemmin.+Samana+vuonna+mulla+oli+ruotsalainen+tyttöystävä+Hans.+Oli+ihana+rakastuneena+rakastella+ilmaiseksi+Vasassa.+Hän+kaatui+sitten+sisällissodan+aikaan+kännissä+ja+löi+päänsä+kiveen.+Otin+vielä+siitä+savut+kun+jäi+siihen+kivelle+hemaisevaan+asentoon+makaamaan+piukoissa+pussihousuissaan.+Ne+oli+aikoja.+Tässä+iässä+ei+enää+naiset+kiinnosta.+Rakkaus+on+vain+hetken+lumivalkoinen.
02.11.2019 20:51
Mulla+on+jo+elite..+resupetteri..
https://cdn.nettiauto.com/live/10475446/Moskvitsh-Elite-ba92063916cd20d9-large.jpg
02.11.2019 15:46
Aloitetaanko+vaikeasta+alatiesynnytyksestäni+vaiko+jo+siitä+kun+pahasti+alkoholisoitunut+äitini+poltti+ketjussa+sikareita+raskauden+aikana+ja+käytti+heroiinia+ja+kontaktiliimaa?
02.11.2019 13:57
Hoitsut+kysyi+miksi+uninalleni+maha+on+niin+iso.+Keksin+hätävalheen+että+se+on+raskaana.+Eivät+uskoneet+vissiin+siksi+kun+se+on+poikanalle.+Löysivät+sen+sisältä+toistatuhatta+tablettia+ja+ampullia.+Samantien+veivät+lepositeisiin+ja+laittoivat+koirat+väkisin+suoneen+useita+eri+tuotteita.+Just+ku+oli+hyvä+fiilis+ja+ajattelin+olla+Pätmän+tällä+viikolla+ni+eiku+lääkettä+suoneen..+Nyt+oon+ihan+tavallinen+Greta+Thunberg.+Tällä+viikolla+seilaan+kipralttarin+kautta+pukettiin.+Meidän+perhe+ostaa+matkalle+saimaan+aitoja+muikkukukkoja.+Silakat+ongin+matkalla.+Tai+vaimo+onkii+ja+katsoo+katiskat.
02.11.2019 10:25
mun+kuksaa+katottiin+melkein+kolkyt+kertaa+aijaassa..
01.11.2019 20:12
Meillä+Chiang+maissa+on+yksi+onnellinen+miljonääri+nyt+vähemmän.+Onneksi+meidän+perheellä+ei+ole+pakastinta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2bac7ba6-44c2-4e3e-a095-07b1fa2c9e7c
31.10.2019 17:25
Ollen+olen+havainnut+mielenkiintoa+ollen+huomannen+ollen.+Viittaan+mielenkiintoon+ja+olen+ollen+profiloinut+kaikki+resupetterit.+Havaitsen+heidän+olevan+ollen+dillejä+ja+pattajan+rakkaita.+Meillä+meidän+perhe+ollen+ihan+tosi+rikas+jahtinuudeliperhe.+Meidän+perhe+kirjoitti+juuri+omakotitaloissa+asuville+työntekijöilleen+viiden+eiku+seitsemäntonnin+shekit+euroja+pikku+poonuksena+heidän+ollen+12+kuukautta+töissä+koska+mä+ollen+hyvä+pomo+heille+vaikka+se+muijan+siskonmiesten+veljien+nakkikioski+ei+minuun+mitenkään+liitykään+ollen.+Meillä.+
En+ihannoi+enkä+arvosta+pattajaa+enkä+sen+poikia.+Fritsuja+ja+kaikkea.+Tytöt+on+muutenkin+ihan+yäk.
31.10.2019 17:07
Minua+ottaa+päähän+omanapanarssut,+nämä+maijat+ja+dillet+jotka+lenkkeilevät,+pullistelevat+saleilla+eivätkä+ole+vaimonsa+ja+lapsensa+seurassa+läsnäolokasvattajina.+
Olen+juuri+tässä+meidän+huvilan+kuntohuoneessa+ja+vieraat+polskii+ja+grillaa.
Lähden+tästä+juuri+autolla+apinavuorelle+josta+kävelen+tunnin+pari+rantaa+pitkin+Hiltoniin+ja+sitten+tulen+taksilla+takaisin+apinavuorelle+hakemaan+auton+ja+ajelen+kotiin.+Ai+miksikö?+No+siksi+että+juna-aseman+lisäksi+tiedän+Hua+Hinista+vain+apinavuoren+ja+Hilton+hotellin.+Minusta+ne+kuulosti+sen+verran+hyviltä+googlaillessa+että+päätin+keksiä+tämmöisen+sadun+tällä+kertaa+tänä+päivänä.+Huomenna+olen+kuuluisa+lukkopainija+Vaasasta+ja+minulla+on+vaikka...+vaikka+suomen+eniten+tesloja.
31.10.2019 14:21
Mua+puri+kissa,+skorpioni,+moskiitto+ja+meluusa.+Sain+rokotussarjan+ja+maksoi+miljardin.+Sitten+meni+suoli+ja+selkää+poltti.+Siellä+oli+leguaani+ja+puri+lapaluuta.+Siihen+sain+salvaa+ja+latsarin.+Makso+miljardikakssataatuhatta.+Sitten+palkohai+vei+jalan.+Otin+siitä+karatella+kiinni+niskasta.+Se+anto+jalan+takaisin+kun+siltä+alkoi+väri+lähteä+päästä.+Onneksi+oli+vakuutukset+ni+ne+laitto+jalan+vakuutusyhtiössä.+Omavastuu+oli+kolme+miljardia.+Rentokilin+allaspoika+puri+mua+reiteen+kun+en+maksanut+altaan+puhdistuksesta.+Siihen+tuli+laastari.+Puhuin+vakuutusyhtilössä+ranskää+ni+sain+alennusta+koska+olen+luotettava+asiakas.+Vilautin+musta+ämexiä+ja+vaimo+soitti+kipakan+puhelun+kuninkaalle+ni+alko+asiat+hoitumaan+VIP+tasoisesti+ja+laadukkaasti.
Arvovaltaiset+vieraat+on+just+savusaunassa+juhlimassa.+Ostettiin+Pankgogiin+nanan+kondon+katolle+savusauna.+Tai+vaimo+sen+osti+souturetkellä+Saimaan+Intian+valtamerellä.
31.10.2019 13:13
Unohdin+kirjaantua+wifiin.
Meillä+on+pojan+54+vuotis+synttäreiden+ohjelmana+tässä+aimo+annos+läheisyyttä.+Tehtiin+pöydästä+maja+laittamalla+lakana+pöytäliinaksi+ja+ollaan+nyt+täällä+majassa.+Pidetään+tietovisaa.+Poika+on+koulunsa+priimus.+Esitän+pojalle+vaikeita+kysymyksiä+mutta+hyvin+se+niihin+vastaa+ikäisekseen.+Kysyin+juuri+että+mikä+on+kukko+ja+sanoo+kiekuu?+Poika+mietti+hetken+ja+vastasi+oikein+että+kukkokiekuu.+Kysyi+myös+että+montako+sylinteriä+on+V12+moottorissa.+Se+vastaus+meni+melko+lähelle+ja+poika+vastasi+että+kahdeksan.
Helmitaululla+sitten+näytin+oikean+vastauksen.+Poika+vähän+siitä+hermostui+ja+söi+vesipatterista+termostaatin+ja+pätkän+antenninjohtoa.+Lopetti+kun+sanoin+että+et+illalla+nää+teletappeja+jos+johdon+syöt.+Mupper+soussa+oli+se+yks+hauska+mikä+se+oli+se+hermitti.
30.10.2019 11:17
minuu+ei+ne+naisen+suolet+enää+kinosta+tässä+iässä.
29.10.2019 19:52
No+mä+kuulun+siihen+ryhmään.+Viimeksi+oltiin+pasilassa+tomin+kanssa.+Denzel+Washington+tuli+siihen+sitten+ja+puhui+amerikkaa.+Kuvattiin+pattajalla+siinä+sitten+doku+mentti+ja+merivesi+oli+saastunut.+Laivaston+arimaali+sanoi+mulle+että+oli+kala+kuollu.
29.10.2019 12:12
Mulla+on+Kela-Gold+kortti.+Sama+muin+matuilla.+Pääsee+jonon+kärkeen+terkkarilla+ja+hammashoidoissa.+Mun+hammashoidot+on+jääneet+viime+vuosina+yhtä+vähiin+kuin+hampaatkin+niin+siltä+osin+menee+hukkaan+ne+edut.+Elinsiirtoja+odottelen+tässä.+Polvet+ja+lonkat+on+jo+laitettu+metallista+ja+vaimo+sanoo+puupääksi.+Ainoa+suomenkielinen+sana+minkä+se+osaa.
Apteekissa+kun+lätkäisee+gold-tason+kelakortin+tiskiin+niin+se+herättää+rispektiä.+Kassaneidille+voi+vaan+sanoa+moro.+Ei+maksa+mitään.+Matkalle+tälläkään+kortilla+ei+pääse+mutta+on+tosi+siistiä+hengailla+netissä+pattajasta+jutellen.+Kävin+lento+asemalla+katsomassa+kun+lentskarit+lähtee+pattajalle.+Kova+ääni+kuuluu+kun+kone+lähtee+resupetterit+kyydissään+kehumassa+kun+saa+rahalla.+Minä+sain+ilmaiseksi.+Saman+vuonna+muutes+Mauno+Koivisto+valittiin+tresidentiksi.
29.10.2019 12:02
68 / 72