Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. ei+haitaa+resipetterit+lento+verot+kun+olen+lendon+kabteeni..
  2. Mulla+on+valokuvatasoiset+tatujoinnit+eikä+tuollaisia+linnatuherruksia.+Toisessa+lukee+enlanniksi+"visdom".+Omalla+tatujointistadionilla+tehty+kansainvälisessä+tunnelmassa+omalla+tasollaan.Meidän+vaimon+siskon+veljien+siskojen+ravintoloissa+ei+söidä+eikä+joida.+Niitä+tarjoillaan+vain+räkälöissä.+Meidän+konsernissa+on+hienostunut+tunnelma+jaa+laatua.+Jos+on+nälkä+niin+tein+toiselta+puolelta+saa+horadeita+kestupilla.Kunnioittamani+tavallinen+thaimaalainen+porsenttiliivijengi+ottaa+pikkurillit+pystyssä+Salvatore’s+Legacy+-cocktaileja,+Croizet+1858+Cuvee+Leoniea,+Grand+Marnier+Quintessencea+sekä+erityisen+pitkään+kypsytettyä+arvostamaani+laatua+Chartreuse-likööriä.Oikein+maistuvia+mutta+ei+sovi+Pattayan+pallomahoille.+En+arvosta.Pattayallahan+juodaan+thaimaalaista+kaljaa+köyhiä+kun+ovat.+Meidän+asiakkaat+on+sitä+aitoa+Thaimaata+ja+aitoja+tavallisia+thaimaalaisia+eivätkä+sellaista+juo.Siemailen+itse+tässä+juuri+Baccarat-kirstallilla+koristeltua+Hennesy+8+konkakkia+kuksasta.Velipojan+(ränskäläinen+keksijä)+kanssa+laitettiin+kloriittia+pontikkaan+sekaan+ja+annettiin+sille+tuollane+vähän+kansanvälisempi+laatu+nimi.+Rottalan+pojat+ei+näistä+meidän+perheen+tasoista+tiedä+mitään.+En+arvosta+heitä.+Meillä+on+ravintolatasoinen+laadukas+ja+arvovaltainen+tunnelma+tässä+kynsitulilla+metsikössä.+Parkanon+lähellä+ollaan+ja+nukutaan+korsussa+lusikassa.+Alkaa+olla+kylmä+tähän+aikaan+Suomessa,+mutta+tämä+on+sitä+aitoa+Suomea.