Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Meillä+oli+riisitautinen+kissa+nimeltä+Miisuliinu.+Ihan+sikahyvän+makunen+nuudelien+kanssa.+Se+oli+poikakissa+ja+ihan+heterokissa+nimestä+huolimatta.+Tökin+sitä+lildolla+takaa+ni+ei+tykänny.+jos+ois+ollu+homokissa+ni+ois+tykänny.
  2. Älä+tu+mussuttaa.+Mä+oon+rikkain+ja+matkustan+kaikkein+eniten+ja+sit+mulla+on+kaikkein+eniten+rantahuviloita+ja+suhteita.+Mulla+on+elite+status,+kunniakansalaisuus,+VIP+kokoelma+ja+jahtikokoelma+ja+muita+kelluvia+juttuja.+Hallitsen+lentämisen+ja+mulla+on+lentokortti+ja+merikapteenin+ajokortti.+Olen+rauhan+saavuttanut+karatesensei+ja+alle+sekunnissa+pistän+kaikki+itkemään+ennen+tyrmäystä.+Salaisuus+piilee+siinä+etten+käy+suihkussa+ollenkaan+ja+kaikki+muuttuu+pandoiksi+kun+tulee+silmä+tulehdus.+Sit+mulla+on+sukelluksen+opettajakortti+ja+moottoripyörien+opetuskortti.+Moottoriratakin+on+mutta+se+on+salainen.+Mun+ravintolat+on+tosi+salaisia+ja+koko+konserni+erittäin+salainen.+Kukaan+ei+tu+näkemään+mun+mitään+ellei+ne+marinoi+pallei+ensin+ja+päätä.+Hesassa.+Mulla+on+kuksa.