Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1423

1. Havaitsen+mielenkiintoa.+Saan+tosi+paljon+mielikuvitusseksiä,+koska+se+muutaman+sentin+putkenpätkä+naisen+alapäässä+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+ollenkaan.+Unelmieni+ja+unieni+nainen+ollen+uimahyppäävä+hammaslääkäri+jolla+on+miljoonaperintö+ja+paljon+jahteja+ja+saaria.+Sitten+minä+voisin+hänen+visa+elektroonilla+ostaa+pari+saarta+ja+jahtia+kans!+Olisko+vähän+siistiä+ollen+Voi+hyvänen+aika+ollen..Ollen+voi+hyvänen+aika+siis.+Mielenkiintoista+ollen.+Se+nainen+ei+piittaisi+siitä+vaikken+pese+sitä+koskaan.+Mielenkiinnon+suuntautuessa+tähän+voi+hyvänen+ollen+on+mielenkiintoinen+päivän+puheenaihe+ollen+voi+hyvänen+aika.+Onpas+nyt+hyvänen+aika+voi+herranjestas.Kylläpäs+nyt+on+todella+mielenkiintoista+ja+olen+havaitsevinani+mielenkiintoa+voi+hyvänen+aika.+Kumma+juttu+että+miksi+aina+Pattayalla+ja+miten+aina+Pattayalla+pattayaboissit?Jotkut+luulee+etten+tiedä+maatiedosta.+Olen+kuitenkin+kasvain+välinen+ja+liikun+arvovaltaisissa+seurueissa.+En+tykkää+suomalaisista+ja+siksi+seurueeni+on+amerikka.+Ollen.+Miksi+aina?+Miten?+Havaitsen+mielenkiintoa.+Olen+havaitsevinani+mielenkiintoista.