Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Numban vaimohan se selvästi kuvassa on siellä pellolla vihanneksia metsästämässä. Upea kuva ja kaunis vaimo. Minun aimoni ei ole pellolla eikä coco nuts puistossa, mutta kerran mentiin aimon rellulla tuhatta ja sataa. Oli kiire kunto testiin paintdog hopsitaliin portaisiin. Aimo laittoi isompaa silmään ja sillä alkoi kirvelemään silmää. Toinen lapsista piti silmät kiinni rakastelun aikana. Sitten tultiin sairaalan pihaan, josta löydettiin noin seitsemän vähän käytettyä koronarokotetta. Lääkäri sanoi että nuo on parhaita rokotuksia ja me piikitettiin ne suoneen samantien. Aimo kaatui portaissa mun katetriin ja se sattui kuin olisi pikkupasanen tulessa. Kaaduttiin rappuset alas asti kierien suoraan lääkärin eteen joka sanoi että nyt on äijät kovassa kunnossa kun ei tullut hikikään kieriessä. Pierua tuli jonkun verran. Meinattiin tulla hulluksi siinä... Kuvassa softalla otettu kuva softa aimon rellusta https://aijaa.com/l16bjP
  2. Aina kun minä matkusteloin pattajalla niin teen asiat aimon kanssa ite. Hotellilla meillä on sellainen peli, että toinen menee kaappiin ja toinen koittaa arvata kumpi siellä on!
    Me mennään söimään hotellilta jopa 35 metrin päähän silleen että näköyhteys hotelliin säilyy kuin makkara kirjahyllyssä. Sit ku näkyy ihmisiä jonossa, me mennään perässä kattomaan mitä ne syö. Taulukosta katotaan hinta ettei se ylitä 60 paateroa.
    Kun tuo kielipuoli on jäänyt vähän heikolle niin yleensä elehdin käsillä tai osoitan sormella että otan samaa kuin tuo lihava nainen tuossa viereisessä pöydässä.

Kerran tarjoilija ei ymmärtänyt kun osoitin sormella lihavaa mummua. Halusin muusia spagetilla niin menin ja työnsin sormen sen mummon muusiin ja sanoin selvällä thaimaan kielellä että "muussia". Se oli ihan sika kuumaa se muussi niin työnsin sormeni sen mummon vesilasiin jäähtymään. Mummeli vetäisi minua kyynär sauvalla etu raivon seutuvilla niin että molemmat silmän valkuaiset täyttyi veren punaisiksi. Meinasin tulla hulluksi...