Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makek88
profiilit
makek88
makek88
Vapaa kuvaus
Aloituksia
77
Kommenttia
185
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipa hyvin huono todistus anonyymiltä, sentään eteenpäin!? Mutta hyviä huomioita. Ehkä nähdään helvetissä tai gehennassa kiehumassa yhdessä.?!... Irvokkaiden vanhusten kokouksessa huomioidaan vain ison Jehhovan tosi pukeutuneiden tahto, nuorten muukalaisten tahtoa ehkei ei ole muistettu toteuttaa, onpa kiva silti että joku tervehtii ennen tai edes jälkeen kokouksen?!... Kaikkein mukavinta on kun hullu saa olla äänessä olematta hullu puhujan lavalla todellisuudessa olematta epämaailmasta missä on huonot oltavat?!
23.04.2025 21:25
Minä kirjoitin!?
16.04.2025 10:57
Todellinen muukalais-helvetti on Valtakunnansalilla ikuisesti tyytymättömien typerän huomaamattomien pukujen kanssa. jos kuvittelet pyytäväsi ystäviä ,niin et saa!!!???, jatka sinäkin tyytymätöntä elämää Tuntemattoman Jehovan kanssa!!!??? Jehova valehtelee tämäkin tuhat vuotta oman taipumuksensa mukaan, se on sama mistä näkökulmasta sen katsoo?!... Miksi sitten Mormonikirjassa ei olisi Jehovan nimeä kun siellä on yhden kerran?! voi kysyä onko käännös uusittu milloin?!
30.03.2025 11:33
kaikkien henki näyttää ja haiskahtaa peräilmalta 0,0000001% muinaisamerikkalaisten "uudet puvut" ja kommunikointi uusin sanakääntein, ethän vain sokeudu Ystäväiseni, luulin että tarvitset terveyskeskusta johonkin, joten YSTÄVIÄKÖ? MISSÄ? Harkitsemattomassa julmuudessa valtakuntateurastuspuheissa on silti itua, kävin tänäänkin. Ehkä kuolleiden sukulaisten armo seuraa oikeaa johtajaa, tai sitten ei.
Mutta teepä sama että kokeile nirsoilla alkomaholia 31 vuotiaaksi tuntemattoman saatanan vehkeilyissä, ehkä joku rikollinen saa teurastuksen pomolleen iloksi.
Ainiin voi voi meitä meidänhän piti uskoa Luomiseen ensin voidaksemme väittää kuka eläin teidänkin mies malleista onkaan?! Että voimme luoda kurjan naisen sinulle keinoälyllä?! Mikä mahtaa sinulle sopia etkö jo tiedä?! Eikö tuntemattoman Saatanan rakkineet tehneet kaksi kertaa enemmän työtä kuin sinä?!
12.03.2025 21:35
Soita ensin valehtelijoille joiden seurassa sinä olet, poliisi ja psykiatria on tehnyt tähän mennessä miljoonia rikoksia ,he eivät ole saaneet yhtään rikosta anteeksi minulta.
Nuorisojärjestöt eivät Martti Ahtisaaresta asti ole kunnioittaneet minua,te petitte minut ja se tulkoon todellisuuteen siinä, psykiatria pitää poistaa maailmasta, se on minun ensimmäinen toiveeni, mitä olen edes kuullut Jehovasta.
Loukkautuminen on typerää. Loukkaannu omaan teepaitaasi, tuntematon kaunasi tulkoon Jehovan rangaistavaksi päivänpaisteessa.
psykiatria tulkoon todistetuksi todelliseksi valheeksi, ihmiset eivät saa tarvita kukaan psykiatriaa!?!? Olette hulluja ketkä puhutte itseänne vastaan! Miten teitä salaa toimivia voisi rangaista?! Minä haluan rankaista teitä ketkä olette kiduttaneet minua. Te valehtelette ketkä väitätte mitään myrkyistä hyvää?!?!
Milloin suostutte uskomaan Jehovan kirouksen teistä?!?!
Aikaa on kulunut liikaa jolloin Ihminen on hallinnut toista ihmistä hänen onnettomuudekseen, ilman oikeaa hallitsemista.
Suotta te salaa toimitte yhteiskunnan perkeleen lähetit! , mikään ei ihmisiä tälläisessä yhteiskunnassa yhdistä toisiin tuolla tavalla!...
02.03.2025 11:49
älä valita anonyymi, kiusaa huonompiasi ja mene karttamaan vanhempiasi muualle.
27.02.2025 11:40
Valmiiksi valitut valitettavan suunnitellun useat hyvännäköiset robotti barbit. Kiitos vaan, Oikea Valhe Paratiisi Taivas näyttää selvästi tien...
10.02.2025 11:27
Ehkä lihava- silti rupisen rohkea tuntematon matemaattisten niksien keksijä joka sai kehuja, täysin näkymätön epäkuollut teatteri apina, varsinkin anottujen nyymien seurassa!? Mitäköhän myrkkyvaurioita sen sisaruksiin kuului?! Sääli, Seuraava sukupolvi onkin jo tulossa!? Mitäköhän niille käy, eikö paalutetut karttamistelineet ole jo valmiina koskettavaksi?! Vai eikö se ollutkin vain pakanoille se risti?! Hyvin pakanakristillistä tosi valhetta ainakin... , moni pakana ei voi edes pyytää pelastusta.
08.02.2025 20:26
Päivänsäde ja menninkäinen kappaleen sekoitusta:
Psykiatriain myrkyt sinutkin sokeaksi saa ja kohta partasikin jo kasvaa saa, ...
Gehennaan sun täytyy mennä ellei vaimos kaivoon ennä. Milloin kuulut tootuuteen?!
07.02.2025 17:03
Osoita rakkautta tuntemattomille 144000 ja näytä että olet omassa vaatimattomuudessasi parempi monessa asiassa kuin yksi heistä, paitsi jos et voi pyytää sopivaa seuraa minkä kanssa kasvaisit Suuresta Joukosta ja et muutenkaan saa kehuja ja huomiota tai ehkä olet jo "aikuinen" ja siksi et tarvitse sellaista?! muka...
Yritä pysyä hereillä ja muista kuinka sinut unohdettiin kahdeksassa tavallisessa koulussa opetellen turhuutta jossa kristikunta villitsi ja epäpelastus voidaan keksiä aikaan koiruoholla moneenkin kertaan jos niikseen tulee.
07.02.2025 13:31
Ja viisaampi laittaa televisionsa ja radionsa ja autonsa ja tietokoneensa metallirouhinta myllyyn ilmaiseksi ja pyytää Luojalta lähimmäistään elämään todellista elämää kunhan maailma loppuu ja ovikelloa aletaan soittaa. Paratiisi voi ehkä alkaa kun valehtelu loppuu, ehkä.
07.02.2025 12:40
Minä häpeän vapaaehtoisesti pakosta sitä ettei koko Suomen ja Euroopan ja YK:n Jehovattomassa Humalassakaan voinut pyytää minulle hyvää oikeaa todellista seuraa, kaikki meni edesmenneiden Kökkö bändien piikkiin että mikään nuorisojärjestökään ei voinut niitä uimapukumallejakaan tanssien tuoda näytteille kerrostalo linnoittautuneiden ihmisten päävaivoihin. Että mikäköhän oli pilalla?! Jatka sinäkin lampaan laskentaa kun heräät?!
06.02.2025 16:05
Uskovaisten hölynpölyä?! , missä teidän Jehova oli kun en saanut 36 vuoteen 8:sta koulusta ystäviä?! Oliko "Hän" Tuntematon?! Kuka todellisuudessa oli "Hän" joka oli Tuntematon?! 1 "Minä"?! 2 "Sinä" 3 "Matti Esko Hytönen"?! 4 "Martti kahtia jakautunut vaari poikansa Marko Whon kanssa, Markon joka joi Koffia tylsyyttä vastaan jo aikoja sitten"?!
06.02.2025 15:55
So out of space-with no human grace?!
26.01.2025 19:45
Ei ole totta!! Kiitos ei kunnioittavasta vastauksesta! Lue lisää juorulehtiä.
12.01.2025 11:46
Kaupunkivuoristoon palaavien maalaistunarijunttiprinssien matkaan sitten vain median perseilyn kengissä edellisen valtakunnan riemastuessa hetkeksi pahojen poistuessa.
Maalaispedot kaupungissa tulisilla hiilillä osa : median ja persian feikatun sokeat tuntemattomat koosteet jotka ensimmäisestä Tee Vartiotornia kanavasta lähtien ovat pettäneet, uskollisten ja kiinnostuneiden vuoksi tietenkin...
04.01.2025 14:39
Muttei Nyky Seuraa ja Anottujen Nyymien ryhmäytymisongelmaa?!
28.12.2024 20:26
Ehkä Jehovan Todistaja Palvoja ryökäleet haluavat vain kasvattaa pienet vauvat aikuisiksi lapsiksi ensiksi että voi väittää että Amerikasta josta oletetut tähdet*** loistaa olisi edes vähän totuudellisuutta valoa seksiin, seurusteluun ja muuhun jumppaan ja leluiluun täällä Suomessa riskien ohella tosin, mutta mistä syystä teillä ei ole autoilijan persoonallisuutta?! Unohditteko tuoda kotiovelta asti minulle ystäväkiusausta?!
28.12.2024 20:20
Hyvää Koulua! on ennemminkin hyvin huono lausahdus todellisille ihmissuhteille,
Voitte alkaa kun tapaatte minut jossain huutaa sen joka kerta, että todella näen miten valheellisia tosi kristittyjä kuusta olette ja miten pettyneitä todella olette joulun vietossanne, siksi koska se ei minulle minullekaan kelvannut. Jopa sinkut aikuiset lapset kärsii noiden jouluvalheiden vuoksi?!
Koulu jatkuu vaikka olisitte kuinka känniopiskelijoita jotka vaan yrittää...
15.12.2024 11:41
kirjoittaa kookoo anonyymi epänormaali joka on moneen kertaan satuolentona kuollut pyrkiessään vastata sangen robottimaisesti...
09.12.2024 23:03
1 / 10