Vapaa kuvaus

Aloituksia

77

Kommenttia

185

1. helppoako täällä ihminen on olla, yksi kuvittelee olevansa vahva apina, enkä edes tiedä kuinka paljon teitä on. en voinut pyytää ystäviä 8:sta koulusta, kaikki vihasivat ja sysivät minua tai sitten ei, mutta suuriluuloisia kaikki ovat jos heille ilmaiseksi pyydetään jotakin tässä maailmassa eikä heille silti anneta mitään. heidän silti pitää sanoa ääntään kuuluviin puun takaa ettei kylmä tuuli vie ääntä ja joku kuulee väärin koko aiheen. Kaikenlaisia mikrofoni seksuaalejahan täällä on. ei voi olla sitä mitä Luoja tarkoitti.?!?!

Läheisiä on kuollut epä luotettavasti jo noin 10.
    Tekisi mieli tehdä kaikesta rikos syyte todistus kaikkien eteen pällisteltäväksi.
    Silti täällä joka ikisestä alasta loppuu työntekijät juuri kun ihmisiä laitetaan uusia tilalle, jotka unohti laittaa muistiin mitä sanoit oikeasti kun viimeksi kävit. Eihän kukaan sinulle valehtelisi.

Olisiko helppo kun voisi olla sekaantumatta asioihin ja tietää mitä täällä pitäisi tehdä, mutta vanhenemisesta Valtakunnansalilla turhassa seurassa en myöskään pidä, olen silti osoittanut kunnioitusta monenlaisille ihmisille, ei vaan tunnu löytyvän seuraa mihin kuulua.
    Yksi terapeuttiopiskelija kertoi jostain kirouksesta minua kohtaan ja ei oikeasti todistanut paperilla tai kortilla olevansa terapeutti, no se valehteli kunnioittavansa Jehovan Palvojia, vihasi varmasti, tai sitten ei vaan halunnut ymmärtää heitä.
    Tekisi mielessä ja sydämessä polttaa pari tai montakin turhaa poliisia ja psykiatria roviolla, että yritetään vaan kuvitella kuinka vähän rikollisuutta on ja miten paljon ihmiset vaan yrittää korjata maailman, sitten säikäytetään ihmisiä ettei maailmaa voikaan korjata tai ihmisten sairauksia parantaa. miten valheellista!?!? Autot vaan pois kaikkialta ja totuutta tilalle niin ehkä alkaisi ovikello käydä.
    Eihän autoja 1960 luvun maailmassa haluttu edes nähdä eihän, eikö totta?!?!?!?! KYLLÄ! Varmasti oli suuri joukko!!! jota ei kyetty laskemaan!!! -jotka ei olisi halunnut pilata ihmismaailmaa autoilla?!?!.. Ei varmasti halunnut pilata!!!
    Sitten ne jotka innokkaasti odotti autojen vaikutusta seuraa nykyään sitä millä silmällä?! Sokeastiko?!
    Minä en pidä siitä että teeskennellään ettei ystäviä ja muuta tärkeää voi pyytää edes. kun aika on niin kriittistä ettei sitä moni voikaan ymmärtää.