makek88

Aloituksia
77
Kommenttia
185
blaah blaah,baahl baalh
Marko K katuu Suomen ja koko maailman epäilyttävän tekopyhää tervettä sairauden hoitoa, poliisin, politiikkojen, preside0163Onko oikeat Jehovan Todistajat sitä mieltä
että Jehova ja Jeesus valehtelee myös oman taipumuksensa mukaan Pyhässä Hengessä?! Vai mikä näitä Vartiotorni ja Herätkä0157selvä kerron vitsin
Tiedättekö miten huono olin Valtakunnansalilla?! Olin niin huono! ettei elossa oleva äitimuorinikaan olisi tunnistanut m2145Kaikkein inottavin uskonto
on Jehovan Panettelijain tai Panettelijain Jehovan uskonto joka vain yrittää korjata maailman.! Varmasti tämäkin! perusk1145Jehovan Toditajat lietsovat
vihaa "niin sanottuihin kiinnostuneisiin" kun pysyvät äänessä Valtakunnansaleilla puhujalavalla ja pudottamalla ihmisten3143Martti Vahtisaaren tai Vartti Mahtisaaren Valtakunta ei menestynyt liikaa
Oikealla vai Väärällä Jeesuksella ei kahta varttia kestäisi ryhtyä antikristuksen pelastajaksi?!?!... Huoh! ja teidän Va0142Hoilaa Jehovaa laulu
Hoilaa Hoilaa Jehovaa -Hän kuuromykätkin karaisee, Hoilaa Hoilaa Jehovaa,Jeehoovaa?! Hoilaa Jehovalle päivin öin, tuska0137juuri iltauutisissa kerrottiin adhd tetragrammihölmöilystä televisiossa!!!
nuoret (tai yksilöllisesti toisin sanoen lapset) syövät liikaa adhd lääkkeitä?!?! Unohti täysin mainita skitsoutoontumi0136Todellista Puutarhatyötä voi pyytää
Vasta Jehovan Todistajien Panettelemattomassa oikeassa Paratiisissa?!,.. Työtä ei ole pyydetty, miksi?! koska katsopa v0133Daavid todella tekeytyi sydänvikaiseksi
eikä mielenvikaiseksi, kun sinä aikana tapettiin ihmisiä. Nykyään ihmisellä ei ole enää omantunnon vaivoja tuollaisesta1133Millaista ja kenen tuntematonta järjestelmää voisi kuvailla sanoilla englanniksi:
So outer space -with no human grace?!... Tuntematon Jehova?! vai Tuntematon Saatana?!3130Herätkää lehdessä olisi pitänyt lukea:
"Herätkää! - lehti ei asetu minkään nimenomaisen Jehovan palvojien hoidon kannalle"... "mutta Marko K olisi jo aikoja si2129kiusaamisestako?
Tuntemattoman Herranko palvojan tai tuntemattoman Saatananko palvojan kiusaajalle tyydyttävä vai arvokas vastaus ja mihi1128Toimiiko JW Match kasteesta puhumattomille kastamattomille?!
Vartiotorniseuran ja surullisen kuuluisan kristikunnan onnettomuudet ovat selvinneet... , mistä ja millaisesta kokoontum0123Olisi ollut oikein pyytää
niin pyytää!!!! ensiksi!!! 15 vuotiaana sopivaa ja kunnioittavaa seuraa, että sitä olisi annettu, luterilaisuudessa se2117Väitän kyllä
ettei Koko Maapallon Jehovan Todistajien Valtakunnansaleilta eli Saatanan Valehtelijoiden Kanslioista voi pyytää todell0115Mietintää...
1 Onko Jehovan todistajien hokeminen "totuus"? 2 Missä maailmassa pitäisi elää ja kuolla kun esim. Amerikka silloin täll5113Hupsis kupsis
Himmeli Vammeli, kohta seuraa saakin jo Anneli, aikuiset lapset jää venaa vaa, mistäpä täältä totuutta saa?!0107Moi Sinkku!
Minulla on sellainen olo että olen ollut aina! kadonnut kuin Riina Mäkinen, voiko olla Totta?!?! Johtuuko se sisaren puu0103Paratiisi onkin
todellinen helvetti, sinulla piti olla tukijoukkoja, mutta tosikansainliittolaiset tuhotaan, kaiken vartiotornin näsävii2100