Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olkaa+hyvä+vaan,+kokomusta+en+ole+koskaan+äänestänyt,+mutta+olkoon+sitten++niin+kun++sanot.
27.12.2019 14:10
Mitä+siitä+stressaa,+jos+ei+sopimusta+synny,+niin+se+on+syntymättä,+ei+Britit+=UK+niitä+tarvitse,+jos+tarvitsee+he++tekevät+sopimuksen.+Eu+on+pyrökraattien+keskus,+eikä+juuri+muuta.
27.12.2019 13:43
Kummasti+se+aihe+taas+muuttui+kanaliin+paskomisesta+,+mentiin++heittämällä+hallintorekisteriin+ja+joihinkin+poliseihin,+ilman+pienintäkään+aasinsiltaa,+vedä+nyt+eu-populisti++purkki+ruotsalaista+HAPANsilakkaa,+niin+olisit+väkevä,+mutta+et+toki+muuten+kuin+hajultasi.
27.12.2019 00:12
Olen+sitä+mieltä+ja++tulen+olemaan+ja+olen+sanonut,+että++kokomusta+ja+sosiaaliDEMOKRAATIT+yhdessä+on+raastavin+ja+ryöstävin+yhdistelmä++(siis+yhdessä++hallituksessa)++"verokirjalla"+työssä+käyvälle,+sano+sinä+nyt+jotain+nekatiivistä+siitä+epäjumalastasi+eli+eu:sta.+Mikä+minä+olen+urputtamaan+isosta+rahasta,+en+urputa+metsäin+puista+enkä+merien+vesistä,+otan+sen+mitättömän+osan+niistä,+mikä+minulle+kuuluu,+MUTTA++EN+kieroilemalla+ja+epärehellisesti.+en+ajaisi+luonnonsuojelualuita++kieltääseni++muilta+tätä+samaa+oikeutta+esim.+puihin+ja+kaloihin.+Esimerkki:+ja+mistäpä+muusta+kuin+pääpirusta+oikein+pelsebuupista,+pörssikeinottelija+soros+apujoukkoineen++kävi+pörssikeinotteluun+LOHESTA+noin+kolmevuotta+taitaa+olla+jo+pian++viisikinvuotta+++takaperin+lohi+vietiin+Lontoonpörssiin.++Välittömästi++nousi+hinta+ja+ennusteet+kertoivat,+lohen+hinnan+olevan"+ensikesänä+vähintään++"kolminkertainen.+Kuinka+ollakkaan++SAMAAN+AIKAAN+viherpiipertäjät+aloittivat+"myyräntyöt"+vaatien+Suomen+ja+ruotsin+rannikoilla++täydellistä++lohenkasvatuskieitoa+,+saasteisiin+vedoten.+EIKÖ+OLE+MERKILLINEN++SATTUMA++TÄMÄKIN:+Ellet+usko,+voit+tarkastaa+++pörssitiedot+lohesta+ja+kasvatuskielto+kamppanijan++ajankohdat.+Tämänkin+asian+näkee+realiajassa+kun+on+oivallusta++mielenvapaus+ja+tarkkanäkö.
26.12.2019 23:25
Mitä+niitä+pullonpohjia+tilamaan,+sieltä+saa+tosi+edullisesti+++titaanisankaisia++kristallilinsseillä.
26.12.2019 22:40
Sitä+minäkin+ihmettelen!
26.12.2019 22:19
Ei+minun+pidä+niitä+arvostella,+JOTKA++TÄTÄ++"MAILMAA"+PYÖRITTÄVÄT,+niitä+arvostelen+jotka+tekevät+myyräntyötä+esim.+soroksen+taustajoukoissa+ja+pyrkivät+valtaan++"demokraattisesti"=+vallan+ryöstämisellä+kansalta,+piiloittaen+todelliset+katalat+aikeensa.+Esimerkki+:+armoton+totuus+on+,+obama+ja+clintton+pistivät+lähi-idän+täysin+kaaokseen+,+aseistaen+isisjoukot,+tapattaen+Gadafin,+Näitä+tuholaisia+kritisoin,+en+niitä+jotka++suht+kot+rehellisesti+pyörittävät+mailmaa,+sitä+tekee+ja++erittäin+hyvin+tekeekin,+esim.+vaikka+omakotirakentajat+ja+kaikki++teollisuuslaitokset++he+pitävät++RAHAN++PYÖRIMÄSSÄ+ja++ovat+kaukana+soroksen+GLOBAALEISTA++LIPILAARIDEMOKRAATEISTA,+ei+heille+myönnetä+nobelin+rauhanpystejä,+he+ovat+rehellisiä+arjen+raatajia.+Siks+oon+mä+suruinen,+kun+eu-populisti+on+tietämättään+paholaisen+palkkalistoilla
26.12.2019 22:16
Vaaditteko+eu-trollit+ja+pösilöt+Briteiltä+++KOLMANNET+vaalit,+ennen+kun+tajuatte,+että+se+on+ohi.+Kyllä+sosialisti+silloin+kun+voittaa+vaalit+0.2%+erolla+seisoo+rinta+rottingilla+ja+selvittää+kovaan+ääneen+,+vaalit+on+käyty+ja+pulinat+pois.++Sosialistit+=demokraatit+alkakaa+nyt++vihdoinkin+käyttäytymään+niin+kuin+hölisette.+Taitaa+olla+ja+niin+onkin+,nämä+sosialisteille++"voitokkaat"+vaalit++Suomessa+,+ainoat+oikeat+vaalit,+niistä+he++eivät+ole+urputtaneet,+USAn+ja+Brittien+vaalit+ovat+menneet++aivan+vituiksi,+vai+mitä+tähän+sanoo+eu-populisti
26.12.2019 16:35
En+ole+KOSKAAN++sanonut+eu:demokratiasta+mitään.++OLEN++SANONUT++eu:ssa+olevan+käytössä++LÄNSMAINEN++DEMOKRATIA.+Mutta+kun+demokratia+on+sitä+,+että+vaaleilla+varastetaan+kansalta+valta.+Esimerkki.++Suomesta++sosiaaliDEMOKRAATIT++olivat+vaaleissa++0.2%++siis+huomatkaa+++0.2%+isompi+kuin+seuraava+puolue,++SILTI++HEILLÄ+ON++100%+VALTA.++Demokratia+on+harvainvaltaa,+länsimainen+demokratia+,+tarkoittaa+sitä,+että+tämä++valta+riistetään+länsimaassa.+Hävetkää++ROTAT.
26.12.2019 00:36
Anteeksi+maalaisuuteni,+oletin+että+keskustelemme+oikeudenmukaisuudesta,+mutta+tämä+Aabrahammin+ärsyttäjä+tuntuu+olevan+niitä+ihmisiä,+että+hoidattaa++FINNIÄ++nenänpäästään+,+vaikka++kroppaansa++syöpä++runtelee+Tämä+on+surullista,+siis+tämänkaltainen+piittaamattomuus+itsestä+ja+toisista+.
26.12.2019 00:07
Ja+jälleen+näyttää+sosialisti++ivallisuutensa,+Varsin+hyvin+tietää,+että+näin+ei++asia+ole,+mutta+sitä+pirullisuutta++epärehellisyyttä++ei+pysty++hallitsemaan.
25.12.2019 23:40
Lopeta+itse+hölinät+,+jälleen+aivan+pokkana+päästelet+jostakin+hiiliyhtiöistä+50-luvulta.++Muutamat+++ss-natsit,+jotka+hurahtivat+kasvisruokiin+olivat+vihreänliikkeen++alkuperäiskansa,+häpeällistä+eikö+totta.
23.12.2019 09:51
Tässä+EU-populistille++ISOA+++KUVAA,++Mikä+tai+mitä+on+DEMOKRATIA,+sanon+sen+sinulle+ihan+suoraan++se+on++VAPAUDEN++VASTAKOHTA.+Tässä+FAKTAA,+ja+kaikki+on+uuden++edessä,+Koska++asia+yksinkertaisuudessaan+vaan+on++näin,+ei+se++muuksi++muutu,+vaikka+itse+presidentti+yrittäisi+selittää+tätä+"parhainpäin".Kaikki+tietää+mikä+oli++DDR,+samoin+tietää+mitä+tarkoittaa+toinen+D+,+Ei+siitä+sen+enempää,+se+on+DEMOKRATIAA++jalossa+muodossa+ja+Stasin+toteuttamana,++Kongo++on+niinikään+demokraattinen,+toisinsanoen+täysin+diktatuurinen,+jossa+unen+näkö+vapaudesta+tuo+kuuman+kattilan+ja++nälkäisen+rotan+uneksijan+mahan+päälle,+tälläinen+on+DEMOKRATIA+kongossa++ja+sokerina++pohjalla+DEMOKRAATTIN+EN++PohjoisKorea,++Juuri++DEMOKRATIAN++esiintuonti+on+SYÖNYT++VAPAUDEN.++Yksi+poikkeus+,+ja+erittäin+ikävä+tässä+jutussa+on,++ja+tietysi+ruotsi,+mikäpä+muu,+jollei+vatikaani,+niipä+tietysti+ruotsi,+ja+siellä+tuo++NIMIHIRVIÖ++puolue+++++ruotsiDEMOKRAATIT,++En+tiedä,+mutta+alusta+asti++tuon+puolueen+nimi++on+särähtänyt+pahasti+korvaan,+ja+pikkasen+kuvottanut,+ei+siis+puolue,+vaan+sen+nimi.
23.12.2019 09:30
Vihervasureiiia+ei+ole+sijaa+Venäjällä,+ei+siinä+mitään+ihmeellistä+ole+eu+on+vasurien=+sosiaalidemokraattien++tekeleitä,+Mitä+tulee++Putinin+kaalimaan+vahtimiseen+,+en+siihen+ota+osaa.++Kaalissa+ei+ole+mitään+moitittavaa,+eipä+paljon+parempaa+ole+kuin++reippaasti+kypsynyt+kaalilaatikon+rapea,ruskea+pinta,+HAPANkaalia+en+ole+maistanut,+mutta+OLETAN+se+olevan+satakertaa+parempaa+kuin+ruotsalaisten++HAPANsilakka,+saman+suhdeluvun+uskon+vähintään++olevan+vaikka+ko.+maista+verrattaisiin+MITÄ++TAHANSA++OSA-ALUETTA.+Suhteellisuudesta+sen+verran.+Kiinassa+joku+"mitätön"+,+siis+EU-Suomalaisille++tuntematon+kaupunki,+jossa+kuitenkin+on+asukkaita+10x+Suomen+asukasluku.+tuon"mitättömän"+kaupunkin+Bentley+kaupan+pihalla+seisoo+rapiat+50kpl+Bentley+Mulsanneja,+tässä+vähän+suhteellisuudentajua++eu-vihervasemmistolaiselle+pösilölle++,+että+nuo+silmät+avautuisivat++ja+mieli+olisi+valmis+hyväksymään,+sen+tosiasian+,+ettei+eu+ole+juurikaan+mitään,+Aasian+elämänrytmi++ja+työnteko+on+pikkasen+eri+kuin+mitä+on+tänne+haalitulla+TYÖPERÄISELLÄ++SOMALILLA,+joka+eu-populistin+tavoin++katsoo+oikeudekseen+käydä+esim+toisen+nimimerkinkin+kimppuun,+No+vasurien+ominaisuuksiin+kuuluu+ivallisuus+,+ahneus++ja+kateus,++Siis+eipä+yllättänyt.
23.12.2019 01:16
EU++on+VIHERVASURIEN+++aikaansaannos,+tutki+historiaa+VIHERVASURIT++on+entiajan+taistolaisia+ja+SKDL:läisiä+Tämä+toinen+vasemmistosiipi++MYYTIIN++RKP:lle++Claes+Andersson++perusti+vasemmistoliikkeen++ja+ruotsalaistaustaisena+myi+vallan+RKP:lle.+saaden+ministerivirkoja+,+kuin+perintonä++tämä+li+jatkaa+vihervasemmiston+Suomea+tuhoavalla+linjalla++ministerinpaikka++heltiää+AINA++noin+7-8+prosentin+kannatuksella.
23.12.2019 00:22
Ei+huoli+vaatettaa,+saattaa+olla,+että++uusin,+ja+niipä+teinkin.+Kysyn+MIKSI++EI++tämä+raivoava+ruotsalaisteini+meuhkaa+brysselissä+ja+vaadi+,+saksan+,hollannin+ja+belgian++kanaleihin+paskomiselle++välitöntä++loppua,+Jumalauta+pannaan+raivoava+teini+töihin,+että+saa+aikaiseksi+edes+1%+siitä+mitä+tarkkanäköinen,+En+kiistä+enkä+väitä,+että+olisin+"kremlin"+kanaliin+paskomisen+rajoittanut,+mutta+läheltä++se+liippaa,+ainakin+se+oli+jonkin+sortin++herätys.+Toki+arvostelen+HALLA-AHOA+jos+hän+töpeksii,+Sellaista+en+ole+MESTARISSA++havainnut,+Kanaliin+paskominen+kin+oli+ennen+MESTARIN+menoa+"kremliin"+joten+kuten+kunnossa.
22.12.2019 23:55
Hei+vaan+eu-kommunisti+2000-luvun+alussa+kirjoitin+muutamalle+mepille,+ja+kerroin+,+ettei+BRYSSELISSÄ+OLE++YHTÄÄN++JÄTEVEDENPUHDISTAMOA,++tajuatko++eu-populisti+EI++YHTÄÄN+,++VIHERPIIPERTÄJÄ++MEPIT+++PASKOI+++SUORAAN++KANAALEIHIN,+ei+mitään++vastausta,+ei+mitään+uutista++ylessä,,++ei++missään++VUONNA++2008+tai+9+kanaaliin+paskominen+loppui+"kremlin"alueelta,+voi+teitä+++aivopestyjä,+Olisitko+tuominnut+tai+paheksunut++hautalan+ja+hassin++kanaaliin+paskomisen,+jos+silmäsi+ja+mailmankatsomuksesi++olisi++sen+kaltainen,+että+pystyy+jotain++muuta+kuin+ylen+eu-probakandaa+vastaan+ottamaan.+En+luovu+,+koska+epäilen+eu-pösilön+ottavan+sen+välittömästi+käyttönsä,+se+siitä.
22.12.2019 23:35
Instrmentarium+on+samaa+ruotsalais++paskaa+kuin+mitä+oli+BYGGMAX,+vittuilivat+Suomalaisille+minkä+ehtivät,+mutta+Suomipoika+"äänesti"+jaloillaan.+niiden+vittulevien+mainosten+jälkeen++ruotsalaisten+liikkeet+sulkeutuivat+yksi+toisensa+jälkeen,+stockman+on+muisto+entisestä,+NÄILLE++KAIKILLE+++LÖYTYY++ASIALLINEN+++SUOMALAINEN++VAIHTOEHTO,+että+näkemiin+,+Mainittakoon,+että+H&H+mainokset+ovat+sitä+luokka+,+että+voi+jeesus+KAKSI++TUMMAA+POIKAA+SUUTELEE++JULKISESSA+PAIKASSA,+tämä+siis+takkimainos,++miettikää++käyttäjät+kun+ylpeänä+pukeudutte+ko.+takkiin,+jos+minulla+jostain+käsittämättömästä+syystä+olisi+ko.+firman+nuttu+tai+takki+,+EN++ILKEÄISI++SIIHEN++KYLLÄ++KOSKEA+SAATIKKA++PUKEUTUA++;++VAN++MENISI++POLTTOON+saasta.
22.12.2019 23:18
Mietin+tässä+tämmöstä+asiaa,+kun+kaksoiskansalaisuuden++omaava+nainen+lähtee++rakentamaan++terrosistista++kalifaattia,++siittää+siellä+itsensä+isisterroristille+raskaaksi,+isisterroristin++jälkeläinen++syntyy++kalifaatissa,++ONKO++TÄMÄ++LAPSI++SUOMALAINEN.+Pitääkö+minin,+jota+koko+ajatus+puistattaa,+niin+pitääkö+minun+maksaa++tämän+sotkun+selvittämisestä+koituvat+kulut.+Jos+mustaakin+mustemmassa+afriikassa+pimeään+aikaan+,+pimeässä+majassa,+pannaan+alkuun+uusi+elämä,+ja+minä+olen+Suomessa,+VOIDAANKO++MINUT++PISTÄÄ+VASTUUSEEN+JA+KULUJEN+KORVAAJAKSI++pimeässä+majassa+tapahtuneisiin+tapahtumiin++ja+ennenkaikkea+sen+seurauksiin,+ymmärrän,+ettei++kannata+minun+tätä+asiaa+haavistolta+eikä+liioin+muiltakaan+viherpiipertäjiltä+kysyä.++Mutta+olen+niin+naivi,+että+olen+olettanut+näin,++MIKÄ+EI+OLE+OIKEUS++JA++KOHTUUS+++EI++VOI++OLLA++LAKIKAAN.
22.12.2019 22:38
Kummasti+menee+ajatukset+ristiin,+siis+ilmeisesti+kaikissa+asioissa,+eipä+silti,+ei+sillä+ole+mitään+merkitystä.++MUTTA+++++EEVA+++++LEHTIMÄKI++ON++PARASTA+++MITÄ+OLEN++TV:ssä+NÄHNYT+++JA++KUULLUUT.+ampumahiidon++asiantuntija+ja+kommentoija+Sanna+-Leena+Perunka+kuuluu+myös+tarkkanäköisen++arvostamiin+henkilöihin,+ilona+silmälle++ja+korvalle,+ilman+pienintäkään+rönkää,+näin+on.
22.12.2019 22:17
111 / 113