Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

103

1. Olen+äänestänyt+Persuja+jo+vuodesta+2011+ja+en+ole+rasisti!+Minä+esim+olen+aina+digannut+Jimi+Hendrixista,+maailman+paras+kitaristi!On+täysin+eri+asia+se+että+hyväksyykö+oman+kotivaltionsa+alasajon+ihmisillä,+jotka+ei+kunnioita+paikallista+kulttuuria+ja+tapoja,+jotka+käyttävät+vain+hyväkseen+auttajan+hyväsydämmisyyttä,+tarkoituksena+koskaan+edes+integroitua+vaan+sossun+elättinä+täällä+elää!+Sitä+paiti+pieni+valtio+kuten+Suomi+ei+voi+koskaan+pelaastaa+koko+maailmaa+muutenkaan.+Miksi+haluaisin+paskoa+kotini+ja+valtion+joka+tarjoaa+mulle+töitä,+hyvän+toimeentulon,+ihmisillä,+jotka+alasajaa+hyvinvointivaltion+sellaisena+kuin+se+nyt+edes+on?????
  2. "Mistä+muualta+SINUN+perustelusi+voi+saada+kuin+sinulta+itseltäsi?+Antaisit+vaikka+linkin,+missä+sinun+vastauksesi+on+löydettävissä-+siihen,+miksi+v.Allenin+vyöhykkeen+säteily+on+siedettävissä+rajoissa+niillä+alueilla,+joiden+kautta+kuumatkat+tehtiin,+vaikka+väität+että+se+säteily+on+tappava+este.+-+sille,+miksi+kukaan+astronauteista+ei+ole+kuollut+säteilysairauteen,+vaikka+menivät+tuon+vyöhykkeen+läpi+kullakin+matkalla+mennen+tullen.-+sille,+miksi+Neuvostoliitto+ei+ole+paljastanut+tosiasiana+pitämääsi+kuuhuijausta.+"Nytkin+kirjoitan+tänne+aika+myöhään,+mulla+on+kuule+muutakin+elämää+ja+töissä+käytävä,+kuin+pohtia+ja+perustella+näitä+täällä+pitkin+päivää.Luotan+siihen+mitä+esim.+Bart+Sibrel+on+tutkinut+tätä+asiaa,+ja+myös+Marcus+Allen,+myös+muiden+aikalaisten+kommentit+asiasta.+Niissä+on+pointtia,+paljon+paljon+enemmän+kuin+Nasan+väitteissä,+päin+vastoin+Nasa+vain+hävittää+ja+piilottelee+itselleen+kiusalliset+tiedot+kuin+rikollinen.