Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+sinä+elämääsi+elät+ja+itse+sen+suunnan+määräät.+Jos+haluat+olla+katkera+ja+voivotella+täällä+pillutonta+elämää,+se+on+sinun+valintasi.+Jos+se+on+se+kuva,+jonka+haluat+itsestäsi+antaa,+niin+jatka+valitsemallasi+tiellä.
22.09.2019 22:12
Tarkoitatko,+että+naisten+pitää+kulkea+pillu+levällään+ja+antaa+jokaiselle,+ettei+kukaan+vaan+tule+katkeraksi?
Naiset+tykkäävät+monenlaisista+miehistä,+niistäkin,+joiden+kanssa+eivät+harrasta+seksiä.
Minä+olen+"saanut+"+viimeksi+vuonna+1994+eikä+minulla+ole+mitään+tarvetta+olla+katkera+tai+kulkea+haukkumassa+miehiä+siksi,+että+he+eivät+anna.+Elämä+on+paljon+muutakin+kuin+se+"saaminen"+ja+ketään+toista+ei+voi+syyttää+siitä,+etteivät+he+anna.+Ei+ole+mitään+järkeä+katkeroitua+siitä,+ettei+jokainen+vastaan+tuleva+ole+rakkaudesta+sokea.+Elämä+on+jotain+ihan+muuta.
PS.+pidän+paljonkin+seksistä,+joten+"saamattomuus"+ei+johdu+halun+puutteesta.
Ota+hyvä+mies+järki+käteen+ja+lakkaa+kiukuttelemasti+kuin+pojan+nassikka,+jonka+lelut+on+viety.
22.09.2019 22:08
Vaikka+kaikki+muut+maailman+ihmiset+puhuisi+selän+takana+pahaa,+ei+itse+tarvitse+tehdä+sitä+samaa.+Aina+voi+valita+sen+hyvän+käytöksen.+
Jos+sinä+haluat+huoritella,+puhua+pahaa+selän+takana,+halveksia+naisia...se+on+sinun+asiasi.+Niiltä+samoilta+naisilta+sinä+kuitenkin+seksiä+haluat.+Minusta+se+on+epärehellistä+ja+petos,+mutta+mitäpä+merkitystä+sillä+on+mitä+minä+ajattelen.
Jos+sinulla+on+sisko,+äiti,+täti+...muu+naispuoleinen+sukulainen,+haluatko,+että+heistä+puhutaan+kuten+vaikka+sinä+naisista+puhut+ja+kuten+ne+tietämäsi+miehet+naisista++puhuvat?
Haluatko+sinä,+että+sinusta+puhutaan+epäkunnioittavasti,+halveksien,++huoritellen....?
22.09.2019 22:00
No+joo,+ei+se+kiltteys+oikein+ole+esiin+tullut.
Sanos+minulle,+miksi+ylipäätään+pitää+huoritella+ketään?
22.09.2019 21:54
Taidat+olla+rakastunut+häneen...hän+näyttää+täyttävän+ajatuksesi...
22.09.2019 19:38
Hyvä+että+olet+löytänyt+nukahtamislääkkeeksi+tuon+minttuteen.
22.09.2019 19:31
Jos+deittini+haluaa+käyttää+tekoripsiä,+se+on+hänen+asiansa.+Ei+kuulu+minulle+se.
22.09.2019 19:28
Arja+Paattisilta+kyselee+kovasti,+et+kuitenkaan+itse+kerro+mitään...
22.09.2019 19:22
Olen+varmasti+vanhempi+kuin+äitisi,+joten+uskallan+sanoa,+että+nyt+suu+suppuun+ja+ala+opetella+käytöstapoja.++Tuolla+asenteella+sinusta+ei+ole+iloa+yhdellekään+naiselle+ja+sanon+tämän+nyt+ihan+rakkaudella.+Jos+koskaan+haluat+pariutua,+sinun+kannattaa+muistaa+se,+että+asenne+,+se+joka+täälläkin+näkyy,+se+näkyy+myös+muualla+ja+naiset+eivät+ole+tyhmiä,+eivätkä+halua+kumppania,+joka+puhuu+kuin+keitetystä+pässinpäästä!
22.09.2019 19:19
Sinäpä+sen+hienosti+kiteytyt!+Etelä-Suomessa+näyttää+olevan+viisaita+miehiä+ainakin+yksi++:)
22.09.2019 19:16
Kyllä+sekin+totta+on.+Synnytys+voi+olla+niin+traumaattinen+kokemus,+ettei+ikinä+enää+halua+kokea+synnytystä+uudelleen.
22.09.2019 19:14
Varmasti+kuuskytluvulla+olitiin+viisaita+,+kun+ei+päästetty+isiä+synnytykseen.+Kun+synnyttää+ilman+kivun+lievitystä,+sängyssä+,+josta+ei+liikuta+minnekään+ja+ponnistetaan+ylämäkeen,+ei+monikaan+mies+olisi+sitä+kokemusta+kestänyt.+Se+ei+ollut+ihan+sunnuntaisbrunssi.
Saattaa+sekin+näky,+kun+se+muksu+alkaa+sitten+päätänsä+ulos+työntää+siitä+miehen+leikkikalusta,+viedä+mieheltä+halut.+Jos+ei+ole+ihan+kartalla+siitä+mitä+se+lapsen+maailmaan+saattaminen+on,+järkytys+voi+olla+melkoinen.
Isän+on+syytä+olla+paikalla,+koska+yhdessä+se+muksu+on+alkuun+pistetty+ja+lapsella+on+oikeus+isään+alusta+lähtien+ja+miehellä+velvollisuus+olla+se+isä.
22.09.2019 19:07
Sinun+kannattaa+vaihtaa+nikkisi,+kiltteys+taitaa+olla+pikkuisen+yliammuttu.
22.09.2019 18:56
Jos+rehellisesti+sanon,+aloituksesi+on+aika+hölmö,+näin+lievästi+sanoen.+Jos+sinä+huorittelet+kaikkia+naisia+,+jotka+eivät+ole+neitsyitä,+on+aika+luonnollista,+ettet+ikinä+saa.+Jos+käyttäytyy+tyhmästi,+puhuu+ihmisistä+rumasti,+jää+helposti+yksin+haukkumaan.
Jos+haluat+naisen,+kannattaa+tarkistaa+omaa+asennettaan+ihmisiin.+Tyhmästä+päästä+kärsii+koko+ruumis.
22.09.2019 18:55
Varmasti+elämän+tarkoitus+voi+olla+mielyttää+vastakkaista+sukupuolta+tai+samaa+sukupuolta.
Elämällä+voi+olla+muitakin+tarkoituksia.
22.09.2019 18:51
Näinhän+se+on.+Kun+jotain+hakee+hakukoneella,+on+aika+mielenkiintoista+mitä+kaikkea+voi+löytyä+vaikka+hakee+kuinka+viatonta+asiaa+tahansa.+Siksi+onkin+kurjaa,+kun+mukulat+päätyvät+jonnekin+minne+ei+tarvitsisi+päätyä.
22.09.2019 18:39
Miksi+minun+pitää+tutustua+miehen+biologiaan?+Tarkoitatko,+ettei+mies+enää+ymmärrä+puhetta+jossakin+tietyssä+vaiheessa?
22.09.2019 18:36
Kysytpä+kysymyksiä,+joita+itsekin+näissä+keskusteluissa+mietin.+Miksi+ottaa+riski+ja+sitten+jälkukäteen+kirota.++Ehkäpä+jotkut+miehet+ovat+unohtaneet+sen,+että+omaakin+harkintaa+voi+ja+kannattaa+käyttää.
22.09.2019 18:34
Pehmis+on+kyllä+hyvää,+mutta+ei+mikä+tahansa+pehmis,+niissä+on+huikeita+laatu-+ja+määräeroja.
Itse+aloitan+sieltä+kärjestä+nuolemisen.+Ja+välillä+pitää+lipaista+sivuilta+vaakasuunnassa+ja+hiukan+myös+alhaalta+ylöspäin.
Taitolaji...
22.09.2019 11:52
Se+kai+on+itsestään+selvää,+että+jos+mies+tai+nainen+sanoo+ei+homman+missä+vaiheessa+tahansa+,+se+tarkoitta+keskeyttämistä.
22.09.2019 11:49
14 / 258