Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vastauksesta.
Tiedänhän+minä+sen,+että+kärsivällisyys+on+hyve++😄
Tiedän+senkin,+että+tette+parhaanne+ja+arvostan+kyllä+työtänne.+Ja+hermostun+itseeni,+kun+en+aina+ymmärrä+näitä+romuja.
Opiskelen+tässä+nyt+sitä+kärsivällisyyttä+,+kiitos+oppimateriaalista+😂😂+vanhasta+ja+tutusta+on+aina+vaikea+luopua.
21.09.2019 12:19
Niin+että+olit+huoritellut+jotain+naista,+joka+ei+lämmennyt+sinulle+ja+sitten+sinua+keljutti,+kun+siitä+huomautettiin+painavaan+sävyyn,+ymmärsinkö+oikein?
21.09.2019 10:10
Olet+harvinaisen+oikeassa,+minulla+ei+ole+kaikki+kasket+hallussa.+Joskus+toivon,+että+olisi...
21.09.2019 09:52
Rakkaan+ihmisen+menettäminen+on+todella+raskasta.+Toisen+poissaoloa+ei+voi+käsittää,+ei+voi+hyväksyä.+Tekee+mieli+itkeä,+huutaa,+raivota+,+purkaa+tuskaansa.+Haluaa+mennä+perässä.
Monia+ihmisiä+suru+on+koskettanut.+Varmasti+meitä,+jotka+myös+olemme+menettäneet+läheisemme,+on+monia,+ehkä+tällä+palstallakin.+Itselläni+pyörii+usein+mielessä,+että+haluan+pois+sinne+missä+pikkusiskoni+on.+En+halua+elää+elämää,+johon+hän+ei+enää+fyysisesti+kuulu.
Siksi+minusta+tuntuu+tosi+kurjalta,+että+sinä+raivoat+täällä.+Se+on+ymmärrettävää,+mutta+se+tuntuu+myös+pahalta.+Tuntuu,+että+teet+surusta+tekosyyn+käyttäytyä+epäasiallisesti.+Ja+kun+toimit+noin,+sinulle+vastataan+aivan+järkyttävällä+tavalla.
Teet+tietysti+kuten+haluat+ja+purat+suruasi+omalla+tavallasi+vaikka+sitten+raivoamalla+täällä+epäasiallisesti.
21.09.2019 09:49
Hyvää+huomenta.
Asiallinen+käytös+hiukan+hukassa?+
Haluatko+hiukan+kertoa+miksi+kiukuttelet+kuin+pieni+lapsi?+Näytät+kuvan+perusteella+olevan+kuitenkin+aikamies.
21.09.2019 09:37
Niin+näyttää+olevan...
21.09.2019 01:21
Jospa+aloittaja+selittää.
21.09.2019 01:00
Sinun+kommenttisi+poistettiin,+koska+siinä+oli+yhteystietoja,+luulisin,+niitähän+ei+sääntöjen+mukaan+saa+laittaa.
Ja+nyt+sinä+itse+käyttäydyt+epäasiallisesti.+Ymmärrän+kyllä,+että+pinna+voi+palaa,+kuitenkin+osoitat+sitä+nyt+aika+kurjalla+tavalla.
Otan+osaa+suruusi.
21.09.2019 00:51
Ai+niin,+ne+tekniset+tiedot...puhelin+on+samsung+ja+vissiin+siis+android....persikanväriset+kuoret,+jotka+ei+kyllä+ole+lainkaan+persikan+väriset.
Olen+vanha.....!!+miksi+edes+yritän+tunkea+tänne+nuorten+ja+kauniiden+ja+romuista+jotakin+tietävien+joukkoon....menen+varaamaan+paikan+vanhustentaloon----->
21.09.2019 00:46
Miten+kauan+voi+olla+kirjautuneena+ennen+kuin+lentää+pihalle?
Kun+ei+muista+ladata+sivustoa+koko+ajan+käy+helposti+niin,+että+näyttää+olevan+kirjautuneena+ja+vasta+kommenttia+lähettäessä+huomaa,+ettei+olekaan.+Nyt+näyttää+siinä+tapauksessa+tulevan+ilmoitus,+joka+sanoo,+että+lähetä+toiminto+on+vain+kirjautuneille+ja+vaikka+kopioisi+tekstinä+ja+kävisi+kirjautumassa,+on+jossain+etusivulla,+josta+pitää+etsiä+tie+takaisin+sinne+minne+sen+kommentin+halusi+laittaa.Ennen+saattoi+kopioida,+kirjautua+ja+oli+edelleen+siinä+samassa+keskustelussa,+joten+kommentti+oli+helpompi+jättää+siihen+mihin+sen+halusikin.+
Ja+että+narinaa+olisi+riittävästi,+puhelimella+(+nyt+olen+läppärillä)+kun+klikkaa+tuota+en+ole+robotti+juttua,+saattaa+lentää+vaikka+minne,+eikä+enää+löydä+kommenttiaan+lähettääkseen+sen.+
En+ole+tekniikan+ihmelapsi+ja+alan+tuntea+itseni+entistäkin+tyhmemmäksi+ja+kiroilu+on+lisääntynyt+siihen+malliin,+että+itseänikin+alkaa+jo+inhottaa.+Ehkä+pitää+etsiä+jokin+eläkeläisten+hiljaa+hyvä+tulee+palsta,+jos+sellaisia+enää+missään+on.
21.09.2019 00:41
Ei+sinun+ketään+tarvitse+hyysätä.+Eikä+myöskään+tulla+keljuilemaan+muille+kirjoittajille.+Jos+aloitus+tai+meidän+muiden+kommentit+eivät+sinua+miellytä,+voisit+tosimiehenä+painua+vaikka+suota+kuokkimaan+ja+antaa+muiden+kirjoitella+kuten+haluavat.
21.09.2019 00:32
Jos+ne+uusimmat+viestit+saa+sinne+alkuun,+nehän+eivät+silloin+ole+osa+jatkumoa,+vai+tuleeko+esiin+koko+se+ketju,+johon+uusin+kommentti+on+kirjoitettu?
Minun+on+hyvin+vaikea+hahmottaa+nyt+koko+aloitusta,+sen+sisällä+käytyä+keskustelua.+On+vaikea+tietää+kuka+kommentoi+missäkin+ketjussa+ja+mihin.+Rakenne+hävisi,+on+vain+sekava+joukko+kommentteja,+jotka+eivät+näytä+liittyvän+mihinkään.
Tietysti+jos+käy+keskustelua+vain+yhden+ihmisen+kanssa,+on+helppo+seurata+sitä.
Ehkä+minä+valitan+turhasta,+olen+kuitenkin+aika+surullinen+siitä+mikä+minun+nähdäkseni+katosi,+eli+se+helposti+seurattava+kokonaisuus,+se+oli+se,+miksi+minä+täällä+kirjoittamaan+aloin.+Nyt+en+enää+löydä+sitä+.
21.09.2019 00:17
Mielikuvitusystävät+kuuluvat+lapsen+normaaliin+kehitykseen.
21.09.2019 00:05
Kyllähän+tämä+tapaiset+aloitukset+ovat+typeriä.
21.09.2019 00:02
Kun+aloituksesi+sävyä+lueskelin,+mietin+sitä+,+että+millainen+sinä+kumppanina+olit...samanlaisia+sävyjäkö+haluat+lapsillesi+opettaa?
21.09.2019 00:00
Sitä+näkyy+aina+välillä+täällä.++Ikävää+seurattavaa,+kuten+kiusaaminen+aina+on.
20.09.2019 23:55
No+juu,+sinua+ei+kyllä+voi+syyttää+empaattisuudesta.
Mikä+sinua+siinä+rassaa,+jos+jokun+polvet+notkahtavat?Ja+missä+näet+huijauksen?
20.09.2019 23:23
Jutussa+ei+taidettu+mainita+esimiehen+painoa,+joten+sinä+taisit+lytätä+hänet+edes+näkemättä+häntä.
20.09.2019 23:21
Jos+esimies/haastattelija+on+sanonut+kuten+Anna+kertoo,+hän+on+ollut+hyvin+epäasiallinen.+Ihmisen+paino+ei+vaikuta+hänen+työsuorituksiinsa,+jos+kunto+on+kohdallan.+
Ihmettelen,+jos+noin+käyttäytyvä+ihminen+kuten+tuo+esimies,+mikäli+tarina+pitää+paikkansa,+on+esimiesasemassa.
20.09.2019 23:19
Koskettava+kirjoitus+.+Haluaisin+sanoa+sinulle+jotain,+minulla+vaan+ei+ole+sanoja.
20.09.2019 23:05
17 / 258