Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

392

1. Koitan ehtiä
  2. sori, minä olin kaverin kanssa niin ei suostunut tulemaan hyttiin missä on 2 nuorta miestä
  3. Komiat on huulet
  4. Siitä seuraavana päivä puheltiin ja todettiin ettei enää jatketa moisia hommia, kun oli jonkun aikaa mennyt ja äitille tuli miesvieras, kuulin kun se mies nussi mustia ja huomasin kun salamavalo välähteli. Siinä kulli kovana omaan huoneeseen runkkaamaan.
    Aamulla äiti sanoi että käyvät kaupassa, ovi kun kolahti kiinni niin tämä poika meni katsomaan millaisella kameralla kuvia otettiin, noh kohtuu huonolaatuisia polaroid kuvia.
    Oli äiti perse pystyssä, levitteli paljasta pilluaan ja tyydytti itseään. Oli kiima kova ja kuvien kanssa runkkaamaan, kuvat takaisin miehen kassiin.
    Tästä joku 2-3 eteenpäin niin oltiin mutsin kanssa saunassa ja kuvat mielessäni kullihan rupesi seisomaan, äiti vähän ihmetteli ja sanoin et oot sen verran hyvännäköinen ettei kannata ihmetellä.
    Kotona äiti oli jo muutaman viini lasillisen nauttinut ja pyysi mua olkkariin, menin löysissä boxereissa ja huomasin äitini olevan saunatakki päällä mistä näkyi tissit.
    En kysynyt mitään vaan menin viereen istumaan ja otin tissin käteen, tunnustelin, puristelin, imeskelin sitä.
    Äitini ei vastustellut niin otin toisenkin tissin käsittelyyn, äitin koitti kulliani boxereiden päältä ja varovasti puristeli sitä, pyysin äitiäni siirtymään sen verran että pillu olisi hyvin nuoltavissa.
    Tuon pillun olin kuvassa nähnyt ja nyt sain nuolla sitä antaumuksella, huomasin äitini katkonaisen henkityksen kun hänelle orkun nuolin.
    Äitin hengitys kun tasaantui niin otin kalsarit pois ja asettelun kullin äitin pillun huulille, pikku hiljaa työnsin sisään, rauhallisesti jatkoin kunnes äiti sanoi että nyt poika panet niin kovaa kun pystyt, poikahan tekee töitä käskettyä, kovin kauaa en pystynyt kunnes laukesi voimalla äitini pilluun.
  5. Upea nuori nainen
  6. On kyl hyvännäköinen