Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
o_turunen
profiilit
o_turunen
o_turunen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jönssillä+on+pakonomainen+tarve+esitellä+akuankkalinkejä.
10.09.2019 01:47
Huonosti+johtavan+maaperän+magneettikentältä+suojaava+vaikutus+on+fiktiota.+Tuo+tuli+selvästi+demonstroiduksi+Afrikassa+kun+saksalaiset+asensivat+radiontenninsa+hiekkaan+auralla,+jolla+tavallisesti+kynnetään+maadoitusjohtimia+maan+alle.
Koaksiaalikaapeli+ei+magneettikentältä+suojaa+yhtään+paremmin+kuin+avojohto.
Ei+vaihtosähköllä+toimivassa+suurjännitevoimansiirrossa+maata+käytetä+johtimena.+Eikä+vaihtosähköverkossa+ole+mitään+paluujohtimia.+Jossain+tasavirtamerikaapeliyhteyksissä+vesi+toimii+johtimena.+Vaihtosähköverkossa+kolme+vaihejohdinta+riittää.+Jokaiseen+noista+indusoituu+sama+jännite+ulkoisen+magneettikentän+vaikutuksesta,+eli+johdon+alku-+ja+loppupään+väliin+syntyy+aivan+sama+jännite+oli+kysymys+koaksiaali-+tai+avojohdosta.
09.09.2019 14:41
Myrskyn+voimakkuuden+voi+laskea+suoraan+dollareissa.+Joskus+vuonna+1970+olisi+sama+myrsky+ollut+voimakkuudeltaan+suunnilleen+kuudesosan+siitä+mitä+se+on+tänä+vuonna.
07.09.2019 16:17
Js+joku+Taalaksen+juttuihin+hurahtanut+syö+ihmisiä,+niin+kyseessä+ei+ole+kannibalismi.
07.09.2019 14:57
Mikäs+pakko+on+nuotioon+tai+takkaan+astua+ja+sitten+ruveta+tekemään+jonnekin+olohuoneen+mattoon+hiilijalanjälkiä.+Naisväki+saattaa+suuttua.
06.09.2019 18:08
Hiilidioksidia+hengittämällä+alarmistit+ovat+tähänkin+asti+eläneet.+Eikä+alarmistien+suorittama+ihmisten+syönti+ole+ole+mitää+kannibalismia.+Syöhän+madotkin+ja+bakteerit+ihmisiä+eikä+sekään+ole+kannibalismia.
06.09.2019 17:37
Parempi+kun+pyydät+jönssiä+näyttämää+pelkkää+paskaa.+Se+näköjään+onnistuu.
06.09.2019 17:04
Olisit+voinut+suoraan+kirjoittaa+sanan+"provokaatio"+tilalle+"pelkkää+paskaa".
06.09.2019 16:09
Muistakaa,+että+jönssille+riittää+ihan+minkälainen+ja+heppoinen+akuankkalinkki+tahansa+todisteeksi.
05.09.2019 17:35
Jos+kaikki+lämpö+poistuisi+samantien+avaruuteen,+niin+täällä+olisi+ns.+vitun+kylmää.+Onneksi+lämpö+poistuu+tasaiseen+tahtiin+ja+lämpötila+maan+pinnalla+pysyy+sopivana+eikä+nouse+mihinkään+paitsi+tietysti+alarmistin+kuvitelmissa.
05.09.2019 10:24
Tässä+vaiheessa+tietysti+ne,+joilla+on+hitsaajan+pätevyys,+voivat+kaivaa+todistuksensa+esiin+ja+selvittää+onko+todistuksessa+mainittu+joku+luokka.+Ainakaan+minun+todistuksissani+ei+ole+minkäänlaista+mainintaa+mistään+luokasta.
03.09.2019 16:30
Ei+ole+minulla+pätevyyttä+putkien+hitsaukseen.+Minun+työni+on+hitsata+levy-+ja+profiilirakenteita.+Mitään+luokkasaumoja+kysellä.+Virheettömät+saumat+riittävät.
Tosin+silläkään+ei+ole+mitään+vaikutusta+ilmastolämpenemiseen+niinkuin+ei+millään+muullakaan+hitsausluokkapaskanjankutuksella.
03.09.2019 16:14
Hyvä+kommentti+ihmiseltä,+joka+ei+itse+ole+hitsannut.
03.09.2019 16:07
Minä+olen+sen+verran+nuori,+että+hitsausluokat+olivat+enää+vanhojen+miesten+muisteloita+jostain+vitosen+saumasta+kun+minä+puikon+ja+puikonpitimen+käteeni+otin.
03.09.2019 15:52
Ei+minun+luokkani+vanhene+kun+ei+minulla+sellaisia+koskaan+ole+ollutkaan.+Työnantajalta+pyydän+puumerkin+todistukseeni+puolen+vuoden+välein+ja++hitsasauskokeen+joudun+suorittamaan+kahden+vuoden+välein+että+pätevyyteni+on+voimassa.
03.09.2019 15:48
Minulla+on+hitsaajan+pätevyys+useammallekin+hitsausmenetelmälle.+Hitsausluokkia+olen+kyllä+kolunnut+useasskin+oppilaitoksessa+mutta+ei+se+mitään+hitsaamiseen+vaikuta.
Joskus+kymmeniä+vuosia+sitten+oli+olemassa+käsite+hitsausluokka+hitsaajan+ammattitaidon+mittarina.+Noita+taisi+olla+peräti+viisi+kappaletta.+Kaikki+nuo+ovat+menneen+talven+lumia.
03.09.2019 15:26
Tosin+luokit+tehdään+yleensä+taivuttamalla+puusta,+joten+luokkien+hitsaaminen+on+erittäin+epätodennäköistä.
03.09.2019 15:17
Kerrotko+vielä,+mikä+on+luokkahitsari?+Hitsaako+se+jotain+luokkia?
Luokkihitsarin+ymmärtäisin.+Sellainen+hitsaa+hevosen+luokkeja.
03.09.2019 15:11
Asia+selvä.+Ainoastaan+ne,+joilla+on+korvien+välissä+vajaapaine,+voivat+osallistua+imupainekaasuhitsaustohtorin+keskustelupiiriin.
03.09.2019 14:50
Jos+ihminen+vetää+sylinterin+mäntää,+niin+voiko+sylinterissä+mennä+paine+negatiiviseksi?
Jos+olisi+oikein+iso+ja+kova+hurrikaani+niin+varmaan+siinä+voisi+alipaine+olla+vaikkapa+1+bar+tai+5+bar.
Kuinka+suuri+osa+tuosta+mahtaa+olla+negatiivista+painetta?
03.09.2019 14:46
6 / 16