Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
EbA_N3n
profiilit
EbA_N3n
EbA_N3n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+mä+sanoin,+että+ei+raamatussa+sanota,+että+se+on+lauantai.+Vaan+itse+sanoit,+että+viikon+7.+päivä.+Nyt+sunnuntai+on+seitsemäs+päivä.+Miksi+pitää+vääntää+tuollaisesta?
20.03.2021 22:45
Raamatussa+ei+lue,+että+sapatti+on+lauantai.
Sapattia+voi+viettää+mikä+tahansa+päivä.+Kymmenessä+käskyssä+sanotaan+"pyhitä+lepopäiväsi".
20.03.2021 21:15
Parempi,+että+Tehtaanniemellä+ja+(ent.)+Kuningattarenvuorella+on+jotain+taloja+kuin+pelkkää+kivikkoa+ja+luohikkoa.+Aina+ne+synkkäsilmäiset+"hankolaiset"+jaksaa+valittaa.++Ette+te+kuitenkaan+itse+mitään+rahoja+tms.+hyötyä+saa+itsellenne.+Minä+syntyperäisenä++hankolaisena+olen+aina+toivonut,+että+Hanko+näyttäisi+vähän+enemmän+elinvoimaisemman+näköiseltä.+Luonnonmukaisia+rantoja+riittää+Hangossa+ja+ne+saa+sellaisena+ollakin.
08.02.2021 10:45
"me+puhtaat+saamme+nauttia+ikuisesta+elämästä+ilman+pahuutta"
Mikä+on+puhtautesi+syy?
Miten+voit+sanoa+"Me+puhtaat"?
02.02.2021 23:23
Oi,+Herra+armahda!!!
Kyllä+muakin+on+kiusattu.+Mutta+en+todellakaan+haluaisi+joutuvan+helvettiin!!!
Oletko+todellakin+antanut+kiusaajillesi+anteeksi.+Luulen,+että+jo+aikuiseksi+kasvettuaan+katuvat+tekosiaan.
En+pidä+itseäni+mitenkään+parempana.+Mutta+minua+säälittää+nämä+ihmiset+"jotka+surmapaikalle+hoippuvat".
Jos+olet+uskossa,+niin+rukoile,+että+Jumala+antaisi+sulle+hädän+näistä+hukkuvista+sieluista.
02.02.2021 23:19
Jeesus+sanoi,+missä+kaksi+tai+kolme+ovat+koolla+minun+nimessäni,+siellä+minä+olen+heidän+kanssaan.+Eikö+ole+hieno+asia,+kun+voi+vaikka+kotona+tai+kahvilassa+uskonystävien+kanssa+kokea+sitä+yhteyttä+jonka+Jeesus+henkensä+kautta+vaikuttaa.+Ei+tarvita+isoa+seurakuntaa+koolle,+jossa+ei+tunne+kaikkia.
Pienessä+uskovien+yhteydessä+voi+helpommin+rakentua+uskosta,+kuin+jonkun+kuivakkaan+papin+korkeateologista+puheista.+
Tärkeintä+on+tuntea+Jeesus+henkilökohtaisesti.
02.02.2021 23:08
Sivareitakin+on+monenlaisia.+On+kunnollisia+ja+vätyksiä.+Sellaisiakin,+jotka+eivät+ole+itse+osanneet+päättää+meneekö+armeijaan+vai+sivariin.+Ja+sitten+ovat+päätyneet+sivariin,+kun+kavereita+mennyt+sinne.+Aika+vaikeeta+18-19+vuotiaan+päättää+minne+menee.+Ei+kaikki+pojat+ole+kasvaneet+miehiksi+siinä+vaiheessa.
Äitini+isä+oli+jo+kuollut,+kun+itse+synnyin.+Enkä+tiennyt,+että+hän+oli+ollut+sodassa.+Äitini+sanoi+sen+,+vasta+kun+olin+aikuinen,+kun+kyselin.+Suomen+historiassa+on+ollut+myös+se+aika+kun+ei+ollut+kovin+hyvä+mainita+siitä,+että+oli+sodan+käynyt.++Ehkä+tämä+syy,+miksi+äitini+ei+sanonut+aikaisemmin.
Minulle+tuli+syvä+kunnioitus+tätä+isoisääni+kohtaan.+Vaikka+olen+itse+ollut+siviilipalveluksessa.+
Nyt+kun+siviilipalveluksestani+on+kulunut+30+vuotta,+ajattelen+itse+eri+tavalla+kuin+aiemmin.+Menisin+armeijaan,+sanokoon+kuka+ja+mitä+tahansa.+
Pojalleni+olen+sanonut,+että+kannattaa+mennä+armeijaan+ja+suorittaa+mahdollisimman+hyvin.+Mutta+itse+kohta+päättäköön.
07.12.2020 12:08
En+kysynyt+sellaista.+Kysyin+tämän+omana+itsenäni.
07.12.2020 11:25
Minkä+seurakunnan+lähettämä+oikein+olet+Veli+Mattila?
Ketkä+veljet+laski+kätesi+päällesi,+kun+sait+tämän++palvelusviran?
14.08.2020 06:18
Ei+pullaa+tarvitse+kukaan.+Mutta+on+se+pulla+hyvää,+varsinkin+kahvin+kanssa.+Terveellisyys+onkin+sitten+toinen+asia.
29.05.2020 09:35
"Olen+minä+aivan+uskova,+enkä+ole+edes+Jeesuksen+seuraajakaan,+mutta+en+pidä+siitä+yleensäkään,+jos+vieressäni+istuu+joku,+joka+tuoksahtaa+vaikkapa+sakastissa+suoritetulta+anaaliseksiltä.+Siinä+on+sitten+evankeliumia+kerrakseen,+varsinainen+synnintekijä."
Ei+voi+muuta+sanoa,+että+Sairas+mielikuvitus.
28.05.2020 19:24
Mihinköhän+One+Way+saa+valtiolta+rahaa?
Ei+saa+mihinkään.
28.05.2020 19:19
Perustele+väitteesi.
28.05.2020 19:18
Mattila+on+ottanut+One+Wayn+hampaisiinsa+siitä+syystä,+kun+itse+antoi+kritiikkiä+One+Waystä,+eikä+saanut+toivomaansa+vastakaikua+kritiikilleen.+Nyt+hän+katkerasti+kaikkea+kaivelee+rivien+välistäkin.+Ei+ole+kovin+kasvaneen+kristityn+toimintaa+tämä+Maunon+jutut.
28.05.2020 19:17
En+ikinä+tuollaiseen+ole+kohdannut+viidenkymmenen+vuoden+aikana,+joita+olin+hellareissa.+Tiedän+kyllä+varmaan+tuon+linkissä+olevan+nuoriso-ohjaajan.+Olen+kyllä+järkyttynyt,+jos+tuo+on+se+henkilö,+johon+tuntomerkit+viittaa.
Todella+surullinen+kaikkien+asianomaisten+suhteen.+Miten+voi+olla+sairaita+ihmisiä,+että+kajoaa+lapsiin.+Mutta+todellisuudessa,+jos+lapsiin+kajoaa+on+jo+ajat+sitten+tapahtunut+vinksahdus+ja+oma+lankeemus,+josta+tällainen+henkilö+ei+ole+halunnut+tehdä+parannusta.+Saastaisuutta+se+on+ja+piste.
30.03.2020 17:13
Voi+kaatuakin.+Mutta+kaikella+on+aikansa.+OW.ssa+kuitenkin+voi+uskovat+rakentua+yhteisestä+uskosta.+Usko,+jonka+keskiössä+on+Kristus+ei+mikään+kirkko+tai+perinnäissäännöt.+Vajavaiset+ihmiset+toisten+vajavaisten+kanssa+voi+kantaa+yhdessä+toisensa+kuormia.+Suomessa+on+liian+paljon+hengellistä+"yksinyrittämistä".+OW+on+yksi+vaihtoehto+saada+kuulua+johonkin.
26.02.2020 20:03
Mutta+voi+hyvinkin+olla+uuden+maa+prototyyppejä+tai+esiasteita.+Niiden+kautta+saataisiin+ja+on+saatu+vaihdettua+vanha+valta+uuteen.+Esim.+Monarkiat+lakkautettu+ja+ns.+demokratia+tilalle.+Onko+nykyinen+ns.+demokratia+oikeaa+demokratiaa.+Se+on+oikeastaan+harvain+valta.+Eliitti+johtaa+eurooppaa+ja+koko+maailmaa.
13.02.2020 20:46
Kun+oli+pitkään+väitelty+kehoitettiin+uskoontulleita+pitämään+sapattia.+Niinkö+apostolien+teoissa+lukee?+
Ei+vaan...+
Apostolien+teot+15:28-29
28.+Pyhä+Henki+ja+me+olemme+nähneet+hyväksi,+ettei+teidän+päällenne+ole+pantava+enempää+kuormaa+kuin+nämä+välttämättömät+asiat:+
29.+karttakaa+sellaista,+mikä+on+uhrattu+epäjumalille,+ja+verta+ja+lihaa,+josta+veri+on+laskematta,+ja+haureutta.+Jos+näitä+vältätte,+teette+oikein.+Voikaa+hyvin!”
Mitään+ei+mainita+sapatista.
Pysy+raamatussa,+eikä+Ellen+G.+Whiten+opissa.
24.01.2020 23:11
Kun+oli+pitkään+väitelty+kehoitettiin+uskoontulleita+pitämään+sapattia.+Niinkö+apostolien+teoissa+lukee?+
Ei+vaan...+
Apostolien+teot+15:28-29
28.+Pyhä+Henki+ja+me+olemme+nähneet+hyväksi,+ettei+teidän+päällenne+ole+pantava+enempää+kuormaa+kuin+nämä+välttämättömät+asiat:+
29.+karttakaa+sellaista,+mikä+on+uhrattu+epäjumalille,+ja+verta+ja+lihaa,+josta+veri+on+laskematta,+ja+haureutta.+Jos+näitä+vältätte,+teette+oikein.+Voikaa+hyvin!”
Mitään+ei+mainita+sapatista.
Pysy+raamatussa,+eikä+Ellen+G.+Whiten+opissa.
24.01.2020 23:11
Sen+näkee,+ken+elää.
24.01.2020 22:59
4 / 9