Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Isi Chiang Maissa.

Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih
    Pattaya
    8
    57
  2. Äidin päivä Chiang Mai.

Jokainen päivähän on äidin päivä tietenkin, mutta ylitse kaiken tämä päivä, joten aiheesta hieman. Suomessahan lapset y
    Pattaya
    21
    55
  3. Numballe tiedustelu.

Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. j
    Pattaya
    5
    55
  4. Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.

Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, jot
    Pattaya
    15
    54
  5. TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e
    Pattaya
    4
    54
  6. Kuksa Puksu ja dejavuu.

Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.
    Pattaya
    11
    54
  7. Pattayan palstamatkailun tulevaisuuden näkymät.

Pattayan rakkaiden oireilut on muuttunut ja lienee muuttuvan vieläkin entisestään. Kultakäätytyttö jälleen turvautunut
    Matkailu
    0
    54
  8. Tyttötietäväinen.

Tapana on ensin viisastella jostain aiheesta ja sitten jälkeenpäin kun ei kommentoinut, niin kirjoituksia että ei edes
    Pattaya
    0
    54
  9. MIELIPITEITÄ, TEORIAA, HAAVEITA JA REALITEETTIÄ.

Ihmiset on erilaisia monesta syystä, niin monesta että luettelo on mahdottomuus aiheesta. Erilaisuus myös monen näkökulm
    Pattaya
    11
    53
  10. Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset
    Pattaya
    21
    52
  11. Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm
    Pattaya
    2
    52
  12. Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.

Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski
    Pattaya
    10
    51
  13. Chiang Mai.

Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikk
    Pattaya
    20
    51
  14. Kulttuurien ja asenteiden eroavaisuuksia.

Yksi tämän foorumin tarkoituksia lienee mielipiteiden ja näkemyksien sananvaihto joten koska minun oma syntymäpäiväni Nu
    Pattaya
    8
    51
  15. AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....

Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on
    Pattaya
    20
    51
  16. Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.

Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,
    Pattaya
    22
    50
  17. Hauskaa ruokavänkää.

Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia
    Pattaya
    10
    50
  18. Uskontoa, uskomuksia, mielipiteitä, elämäntapoja.

Täällä thaimaassa viitaten otsikkoon thaimaalaisilla on omat näkemyksensä, eikä ne koskaan kohtaa suomalaisen vastaavia.
    Thaimaa
    6
    49
  19. Aviossa Thain kanssa.

Paljon mielenkiintoa kohdistuu Thailadyjä kohtaan matkailijoilla, jopa matkailemattomilla, ryhmään kuuluen monen moista
    Pattaya
    14
    49
  20. Amalia Pattayalla.

Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j
    Pattaya
    10
    49