Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.

OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai
    Pattaya
    51
    38
  2. Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.

Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei
    Matkakohteet
    6
    38
  3. Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.

Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen
    Pattaya
    28
    37
  4. Thaimaalaista käsityöntaitoa.

Mukava huomata kuinka käteviä thaimaalaiset on käsistään, aivan käsittämätöntä taitoa toisilla vaikka koulutusta alalle
    Pattaya
    8
    37
  5. Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.

Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä
    Pattaya
    6
    37
  6. Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.

Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta. Kerron Teille hyvät rakkaat tarina
    Thaimaa
    19
    37
  7. Pattayalta Hua Hiniin.

Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks
    Pattaya
    17
    36
  8. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    36
  9. Synttärit Thaimaassa.

Hei kaikki rakkaat. Missä Te olitte kun Teillä oli synttärit? Mitä saitte rakkaaltanne muuta kuin videopuhelun? Ai että
    Matkakohteet
    4
    36
  10. Terveiset täältä Chiang Maista.

Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan
    Pattaya
    0
    36
  11. KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik
    Pattaya
    6
    36
  12. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    36
  13. Pattayalainen päätelmä.

Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell
    Pattaya
    2
    35
  14. Autoilua Chiang Maissa.

Moni täällä Thaimaassa matkaa taittaa autolla, yksi ajelee vanhalla Fokuksen romulla lahden ympäri, toinen valokuvaa maa
    Pattaya
    35
    35
  15. Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.

Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "
    Pattaya
    32
    35
  16. Musiikkia Chiang Maissa.

Vietimme rauhaisaa perheiltaa täällä Thaimaan Chiang Maissa kun raitilta alkoi kuulumaan laatupyörien niin kaunista äänt
    Pattaya
    14
    35
  17. Kaikkien isukkien päivä.

Se sitten pukkas otsikon päivää tänään ja meitin kitaran muotoinen hoiti perinteiset kyseiseen päivään liittyvät aamutoi
    Pattaya
    8
    35
  18. TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.

Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta
    Pattaya
    3
    35
  19. SANOISINKO.....NO SANON.

Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?
    Pattaya
    6
    35
  20. ME RAKENNUSMESTARIT CHIANG MAISSA.

Sain erittäin mielenkiintoisen tarjouksen päikkäreitä harrastavalta iltakoulussa rakennusmestariksi kouluttautuneelta ra
    Pattaya
    8
    35