Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Huomenta hissipierun arvoinen kirpunpaskan atomi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Nainen.
    Lue aloitus Tekojärvi ja pato.
    Jos asiaa minulle, niin palaa ilmoita ihmeessä.
  2. Hei rakas ja kiitos kommenteistasi joten tyydytän tarvettasi kommentoiden sinulle vastavuoroisesti.

On hienoa että sinä olet tottakai tehnyt webbiostoksen Pattayan suomikauppaan toimintatonnin arvosta tilaten koulunäkkiä ja mielihyvä perunamuusia, säilykkeitä ym. ja uusia suomiverkkareita, toimituksella hyväntekeväisyyden vastaanottopiste.

Myös Pattayan Suomiseura lienee erittäin aktiivinen asian suhteen, kuin myös kaikki suomibaarien pitäjät, ei vain ole vielä uutisoinnit sanomalehtiin ehtinyt.

Tyttö2010Neitinen99,9%Melkein Buddhalainen on Lahden torilla aamukahveja juodessaan pukannut haaveilluusiovaimolleen toimintatonneja runsaasti, kun Tinderillä on kiireitä kaikin mahdollisin tavoin auttaa pohjoisen lapsia ja lapsiperheitä.

Mutta mennäänpä varsinaiseen aiheeseen, miksi teit aloituksen ja kommentit?

Minä vakavasti pohdin minkälainen ihminen olet ja mistä johtuu tarpeesi moiseen?

Se on ensinnäkin täysin selvää että sinä olet huumorintajuton ymmärtämättä sinulle syötiksi annettuja letkautuksia, olet niihin tarttunut vuosikausiksi ja osoitat sen myös nyt.

Ajattelet minua 24/7 kuten olen sanonut ja senkin jälleen osoitit aivan oma-aloitteisesti.

Tarinointisi muuttuvaisuus on huvittavaa, olen lukenut niin monta eri versiotasi aiheesta mikä minä en ole ja mikä minä olen siitä lukien, että minua ei ole edes olemassa, se osoittaa sen varmuudella, että sinulta ei lopu elämäsi aikana aihe Senssu ja Kuksa vasta kun kuolinvuoteellasi ja mikäli Buddhalaisena synnyt apinaksi niin hakeudut elämään tänne Chiang Maihin jatkamaan aihettasi.

Mutta mikä on perimmäinen syy tuhansiin, ehkä kymmeniin tuhansiin julkaisemiisi sanoihin ja ajatuksiin minusta?
    En voi tulla mihinkään muuhun päätelmään kuin että minä olen jollain kommentillani osunut niin kertakaikkisen syvälle hentoon haavoittuvaan pieneen sieluusi, että se vuotaa kyyneliä siinä määrin että kuivut ja saat jälleen panniikkikohtauksen kuivumisen johdosta ellet tankkaa alituiseen nestettä kehoosi.

Mitä tulee minun edustaman yhteisön osallisuuteen puheena olevassa tulva-asiassa, niin tiedoksesi että kaikkien soppakauhoja nakertavien kodeissa tällä hetkellä asuu yksi heidän tuttavaperheensä jotka mitä ilmeisimmin ovat menettäneet kotinsa ja elinkeinonsa tulvien johdosta.

Sinulla näyttänee olevan nyt aktiivisuutesi kohteena kartoittaa Vantaan “Kuponkiruokaloita” johon viitaten totean, että näiden mainitsemieni tuttavaperheiden auttaminen on aiheuttanut ja tulee aiheuttamaan erittäin pitkän aikaa toimintatonneja, joten siitä voit tarinoida seuraavaksi mistä mahtanee apu kyseiseen tulevan.

Olet esittänyt kiinnostuksen kohteesi olevan meidän “Huvila” kotitalomme täällä Chiang Maissa, joten valaisen aihetta hieman lisää, että voit jalostaa oireiluasi lisää.
    Rakennus on kaksikerroksinen, mutta toisen kerroksen katto myötäilee sisärakenteiltaan kaltevuuksia jotka myös ulkopuolella, joka on mahdollistanut eräänlaisen parven ns. mainitsemaksi kolmanneksi kerrokseksi.

Ei ole komposiittia eikä elementtejä kuten Eedenin haaveilluusiotalossa jossa kaikki on parasta mitä rahalla saa.
    Jos tätä rakennusta tulisi verrata johonkin suomalaiseen rakennukseen, niin osuvin esimerkki olisi sellainen jossa sisällä on näkyvissä vanhat hirret ja välipohjan sekä yläpohjan palkkirakenteet.
    Missään ei ole käytetty teollisia levymateriaaleja, ei edes keittiökalusteissa.

Lämmin kiitos kuitenkin sinulle että tavallasi pidät tätä PATTAYAN MATKAILUPALSTAA tasolla, joka tyydyttää kaikkia lukuisia Pattayan rakkaita, he varmasti ovat kiinnostuneita lukemaan näkemyksiäsi, senhän havaitsee jo yksinomaan siitä että sinä joudut yksin kommentoimaan omia kirjoituksiasi päivittäin.