Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja näin jatkaa kuten aloituksessa mainitsin tämä 2010 jonka kohtalo on elää miehen kropassa naisena piikitellen itseensä miestä:
Ei ole Senssua, ei ole Kitaranmuotoista, ei ole rahaa, ei kavereita, eikä edes voimassa olevaa passia.
15.12.2024 19:40
Huomenta hissipierun arvoinen kirpunpaskan atomi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Nainen.
Lue aloitus Tekojärvi ja pato.
Jos asiaa minulle, niin palaa ilmoita ihmeessä.
15.12.2024 02:40
Lue aloitus Tekojärvi ja pato.
14.12.2024 11:07
Hauskaa jälleen... Olisi kiva tietää kuka olet.... Olethan sinä jo kirjoittanut klooniesi kanssa tuhat sanaa aiheesta kuka minä olen.
Vaihtaa puhelinnumeroita, joo hyvä idea, myös omalla nimellä olevat meili osoitteet, joo laitappa julkaisuun, niin niin ryhdytään varmistelemaan fuskauksia.
En tahdo nähdä kuittiasi sorry, mutta tahdon nähdä pääsylippusi elämäsi viimeiseen päivään taipuvapolvisena ja se on perhepotretti kotihotellisi uima-altaalta päivänvalossa taistalla ollen ranskalaisen arkkitehdin luomus ja temppeli joka onkin iso lintulauta.
02.12.2024 11:46
Hei juntti rakas, emme ole Chiang Maissa.
Kitaran muotoinen antoi synttärilahjaksi matkailun, tosin ei Vegasiin eikä maailman parhaaseen hotelliin, vaan mukava syrjäiseen ja vaatimattomaan kohteeseen.
Joko olet tehnyt hankinnat varautumislistan mukaisesti ja ostanut agregaatin messuläävääsi?
Niin tai sulle taitaa riittää pelkkä generaattori jonka koplaat kuntofillariin.
25.11.2024 21:44
Ai että sellaisen selvityksen olet tehnyt.
Onhan noita selvityksiä tehty runsaasti muitakin.
Selvityksiähän teki täällä paikanpäällä jopa Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Aivottoman bestis 44 styylaten hammasrautamototytön kanssa fotosoppaillen tiikeripurkkiaan milloin mihinkin ja hänellä oli mukanaan Dillen 20 donan shekki minulle.
Sitten tämä Tyttö uusavutonhan on myös selvittänyt että minä olen invahomoko ja Tehdasköyhä hukkapala, että kitaranmuotoinen on omaishoitaja.
Tosin toisinaan en ole olemassa ja toisinaan rakkaat keskustelee kanssani.
Synttärini johdosta viikonloppuna tarjoan ehkä myös jotain hunajalla.
22.11.2024 03:02
Hei tyttö uusavuton, erittäin mieluisaa lukea oireilujasi, kiitos sinulle siitä.
Saman katon alla... Jep asu sinä saman katon alla siellä ranskalaisen arkkitehdin suunnittelemassa kotihotellissasi hutsusi ja hänen korealaisten vahinkojen kanssa, olethan sinä sen todistanut jopa valokuvaten pikselöityn ison lintulautatemppelin.
Kutsu on voimassa, räpsäytä se perhepotrettiin kotihotellisi uima-altaan reunalta taustalla ollen päivänvalossa se iso rullaverhosi, niin saat kutsun tänne Chiang Maihin kasvotusten kertomaan minulle että olen homopoika.
13.11.2024 12:48
Joko olet opettanut korealaiselle miksi 🚲 on sarvet, että ei tarvitse vuosikymmenien jälkeen vahingossa hoksata?
Ai että miksi en lähtenyt porukan 🚍 mukaan?
No kuule siksi että meillä on napanuora katkaistu jo synnytyksen ohessa.
Siis poika hankkii omia kokemuksiaan.
Kovin on rajoittuneita sun kaveris, vaan ei silloin kun on olympialaiset rannalla tai pitää kitata kaljaa kun tulee urheilua telkkarista.
Fillarilla mummulaan ja ranssille, grattis.
24.10.2024 20:13
Hei rakas 🚜.
Ei ole ollut ongelma pojan ajovarusteiden hankinnassa hänen kasvaminen.
Kyseessä on kokemuksien antaminen muullakin tavalla kun seisoa skootterissa sarvien ja kuskin välissä.
Sinähän olet motoristi.
Sun asiasta tosin ethän sinä mitään voi lapsesi kanssa kahden tehdä.
Kovasti sua kismittää omat välipalat mutta itse olet ostanut 🍌 Lidlissä.
Ikea tulee tänne myös, oletko paljonkin ostanut oikeasta thaimaalaista käsityöperinnettä ja komposiittia Viimeaikoina ranskalaisen arkkitehdin haaveilluusio kotihotelliisi?
24.10.2024 19:55
Hei Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Sbuge.
Välttelen puheenaihetta?
Jos tahdot mun kanssa sanaa vaihtaa jostain puheenaiheesta, niin valitaan molemmat yksi puheenaihe ja keskustellaan niistä kahdestaan, joten pidä rakkaasi poissa siitä keskustelusarjasta.
11.10.2024 14:19
No nythän sulla onkin jutunjuurta oireiluusi taas pitkäksi aikaa.
10.10.2024 20:05
Amis kakara taas silleen joo miten no tuo ranskalainen arkkitehtuuri?
07.10.2024 17:51
Mielenkiintoinen kysymys anonyymiltä puskastaan kysellen ja piruillen.
Ensinnäkin olet osoittanut mikä olet noilla aloitussarjoillasi, joten lähde asiassa kanssasi tästä aiheesta tämän enempää.
07.10.2024 14:58
Ai että niinkö on päässyt tapahtumaan.
Sulla oli jokin aika sitten tulla kertomaan tuo kasvotusten, mutta 🚜 🚜 🚜 🚜
Eikös olekin vaikea vastata kysymykseen miten pikselöinti ja fotosuurennus etenee ranskalaisen arkkitehtuurin saralla?
07.10.2024 04:23
Hauskaa, siis tyttö on harrastanut porttiveneilyä.
Kuules ne ei todellakaan ole portteja kuin erittäin kapeissa kohdin.
On olemassa myös ilmansuuntiin perustuvia, joissa syvemmillä väylillä myös lisäksi muuta.
On olemassa väylillä saarien rannoilla tai poijussa kolmioita joita pidetään linjassa, niin ollaan väylällä.
Mukava huomata että kohtuumiljoonasaari on jäänyt mieleen.
Miten on tyttö se sun ranskalainen arkkitehti luomus, onko kihlattusi laiffi lisää pikselöinut ja suurennellut sun temppelin katoasi?
05.10.2024 15:42
Moparista tarinaa?
Aukoo päätään?
Senssu ei tiedä mitään, moparin on varaosa.
Kuka on aukonut lärviään?
Sun tarinassa romutaksiisi ei ole tarinaa autostasi vaan siitä miten se on toiminut pippelinjatkona.
Tume, syksy ja teve, sekä joukossa 18vuotias Dille Deltalla ja se on... Sen ajan lahtelaiset legendat.
Sulla ei hajuukaan aiheesta puheena oleva harrastus ja mitä se pitää sisällään.
Sulle se on ollu vain yhden kesän narssutus.
05.10.2024 14:01
Tänään, huomenna ja loppuelämän. 👍
18.09.2024 12:23
Pannaanpa tässä kohtaa tämä sininen.
14.09.2024 19:39
Näyttänee juttu muuttuneen, ensin tekee aloituksen ja sitten naamailee, sitten kun saa vastauksen niin se on pakinaa .... todella rohkeaa puskista huutelua.
02.09.2024 09:36
Hei rakas ja kiitos kommenteistasi joten tyydytän tarvettasi kommentoiden sinulle vastavuoroisesti.
On hienoa että sinä olet tottakai tehnyt webbiostoksen Pattayan suomikauppaan toimintatonnin arvosta tilaten koulunäkkiä ja mielihyvä perunamuusia, säilykkeitä ym. ja uusia suomiverkkareita, toimituksella hyväntekeväisyyden vastaanottopiste.
Myös Pattayan Suomiseura lienee erittäin aktiivinen asian suhteen, kuin myös kaikki suomibaarien pitäjät, ei vain ole vielä uutisoinnit sanomalehtiin ehtinyt.
Tyttö2010Neitinen99,9%Melkein Buddhalainen on Lahden torilla aamukahveja juodessaan pukannut haaveilluusiovaimolleen toimintatonneja runsaasti, kun Tinderillä on kiireitä kaikin mahdollisin tavoin auttaa pohjoisen lapsia ja lapsiperheitä.
Mutta mennäänpä varsinaiseen aiheeseen, miksi teit aloituksen ja kommentit?
Minä vakavasti pohdin minkälainen ihminen olet ja mistä johtuu tarpeesi moiseen?
Se on ensinnäkin täysin selvää että sinä olet huumorintajuton ymmärtämättä sinulle syötiksi annettuja letkautuksia, olet niihin tarttunut vuosikausiksi ja osoitat sen myös nyt.
Ajattelet minua 24/7 kuten olen sanonut ja senkin jälleen osoitit aivan oma-aloitteisesti.
Tarinointisi muuttuvaisuus on huvittavaa, olen lukenut niin monta eri versiotasi aiheesta mikä minä en ole ja mikä minä olen siitä lukien, että minua ei ole edes olemassa, se osoittaa sen varmuudella, että sinulta ei lopu elämäsi aikana aihe Senssu ja Kuksa vasta kun kuolinvuoteellasi ja mikäli Buddhalaisena synnyt apinaksi niin hakeudut elämään tänne Chiang Maihin jatkamaan aihettasi.
Mutta mikä on perimmäinen syy tuhansiin, ehkä kymmeniin tuhansiin julkaisemiisi sanoihin ja ajatuksiin minusta?
En voi tulla mihinkään muuhun päätelmään kuin että minä olen jollain kommentillani osunut niin kertakaikkisen syvälle hentoon haavoittuvaan pieneen sieluusi, että se vuotaa kyyneliä siinä määrin että kuivut ja saat jälleen panniikkikohtauksen kuivumisen johdosta ellet tankkaa alituiseen nestettä kehoosi.
Mitä tulee minun edustaman yhteisön osallisuuteen puheena olevassa tulva-asiassa, niin tiedoksesi että kaikkien soppakauhoja nakertavien kodeissa tällä hetkellä asuu yksi heidän tuttavaperheensä jotka mitä ilmeisimmin ovat menettäneet kotinsa ja elinkeinonsa tulvien johdosta.
Sinulla näyttänee olevan nyt aktiivisuutesi kohteena kartoittaa Vantaan “Kuponkiruokaloita” johon viitaten totean, että näiden mainitsemieni tuttavaperheiden auttaminen on aiheuttanut ja tulee aiheuttamaan erittäin pitkän aikaa toimintatonneja, joten siitä voit tarinoida seuraavaksi mistä mahtanee apu kyseiseen tulevan.
Olet esittänyt kiinnostuksen kohteesi olevan meidän “Huvila” kotitalomme täällä Chiang Maissa, joten valaisen aihetta hieman lisää, että voit jalostaa oireiluasi lisää.
Rakennus on kaksikerroksinen, mutta toisen kerroksen katto myötäilee sisärakenteiltaan kaltevuuksia jotka myös ulkopuolella, joka on mahdollistanut eräänlaisen parven ns. mainitsemaksi kolmanneksi kerrokseksi.
Ei ole komposiittia eikä elementtejä kuten Eedenin haaveilluusiotalossa jossa kaikki on parasta mitä rahalla saa.
Jos tätä rakennusta tulisi verrata johonkin suomalaiseen rakennukseen, niin osuvin esimerkki olisi sellainen jossa sisällä on näkyvissä vanhat hirret ja välipohjan sekä yläpohjan palkkirakenteet.
Missään ei ole käytetty teollisia levymateriaaleja, ei edes keittiökalusteissa.
Lämmin kiitos kuitenkin sinulle että tavallasi pidät tätä PATTAYAN MATKAILUPALSTAA tasolla, joka tyydyttää kaikkia lukuisia Pattayan rakkaita, he varmasti ovat kiinnostuneita lukemaan näkemyksiäsi, senhän havaitsee jo yksinomaan siitä että sinä joudut yksin kommentoimaan omia kirjoituksiasi päivittäin.
02.09.2024 02:01
2 / 81