Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. MAAPALLON YMPÄRI.

Jos nyt voi niin sanoa että maapallon ympäri, niin Pertti Duncker seilasi maailmanympäryspurjehdusta Merivuokolla. Hän
    Pattaya
    6
    205
  2. Rakennuslupatiedot.

Rakennuslupatiedot on julkisia asiakirjoja. Niitä tilailee itsellensä monet alan yrittäjät markkinointitarkoituksellaan.
    Pattaya
    10
    204
  3. Marinointi mureuden a ja o.

Mikä tässä asiassa on ylitsepääsemättömän vaikeaa? https://www.youtube.com/watch?v=texe3GjpGdE Täytyykö todellakin mat
    Pattaya
    9
    204
  4. Naismaista puskahuutelua.

Internetin rohkein Tyttö2010Neitinen kirjoittaa seuraavasti, jonka johdosta annan hänelle mahdollisuuden myös antaa näyt
    Pattaya
    7
    201
  5. Internetin pystyväisin tyttö.

Tytöt pystyy jos tahtoo, senhän kaikki Pattayan rakkaat tietää, mutta ... ----------------------------------------------
    Pattaya
    2
    201
  6. PADEL.....

On tuossa tullut perheen kanssa pohdittua kun oli altaan takana lääniä pelkällä puutarhalla, että mitä sinne rustais. N
    Pattaya
    1
    199
  7. Haaveita vaan, tuut tuut.

Hei rakkaat tässä vähän lisää ihmeteltävää sen lisäksi ihmettelyynne, että olenko minä olemassa. En viitsinyt aikanaan
    Pattaya
    10
    197
  8. Thaimaalainen Deskis.

Kaikkihan toki tietää mitä aloituksella tarkoitan ilman wikejä ja googleja, mutta arvelen yhden talonrakentajan tai oike
    Pattaya
    56
    195
  9. Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.

Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.
    Pattaya
    9
    194
  10. Kestotilauksen johdosta.

Hauska tämä Pilliruokinta Buddhalainen Tyttö 2010 Neitinen yläluokan Thaimaalaisiin piireihin ujuttautunut kahdelta exäl
    Pattaya
    5
    193
  11. SAMA ASIA, KAKSI NÄKÖKANTAA.

Kokemuksia voi olla itse kullakin, mutta se ei tarkoita sitä, että kokemuksiin sisältyy tietoa, taitoa ja ymmärrystä, jo
    Pattaya
    8
    191
  12. SYNKRONOITU PATTAYAN RAKAS.

Mitä pitää sisällään, miten havaittavissa? —--------------------------------------------------------------------- ======
    Pattaya
    6
    188
  13. Pattayan rakas kylpee rakkaudessa, lempeydessä ja kauneudessa, niin söpöä kerrassaan.

Pattayan rakkaat sen lisäksi että rakastaa Pattayaa, rakastavat toisiaan. Rakas joka on pyhittänyt elämänsä kaikkinaise
    Pattaya
    21
    184
  14. MORAPUUKKO JA OSAMAKSUMERSU.

Mistä tunnet Lahtelaisen rakennusexperttiryhmän heidän saapuessaan Hesaan? No tietysti siitä että kaikilla Snickerssit p
    Pattaya
    7
    183
  15. Muistin virkistämiseksi viirustsunami tai oliko se kausiflunssa.

Niin ja jos ei liiketoiminta kestä muutaman kuukauden kassavajetta niin parempi pistää pillit pussiin kertoi urosnaaras.
    Pattaya
    13
    180
  16. Sbugen palaute itse itselleen.

Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle
    Pattaya
    3
    177
  17. VALOKUVA-ARVOSTELU.

Tämän matkailupalstan yksi pääaiheista on valokuva-arvostelut, joten otan osaa. Kyseisen valokuvan on arvostellut jo Tyt
    Pattaya
    2
    177
  18. Voi Muumimutsi ...

... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea. Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päi
    Pattaya
    5
    175
  19. Hyvää varhaisaamua rakkaat paikkakuntarakkaat.

Mukava lukea että Tyttö 2010 Neitinen on päässyt saartripille ja oikein anoppi lastenlikkana mukana kun korealainen poik
    Pattaya
    3
    173
  20. Levoton perjantai.

Aika näyttänee mihin päätyy, kun nyt elokuvat ja jalkapallo Ferrarin ohella. Saas nähdä riittääkö mainitut riidanaiheet
    Pattaya
    18
    170