SENSSU

Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Thaimaalaisen kodin sisustuselementtejä.
Meillä täällä Thaimaassa kodit on hieman erilaisia kuin siellä Suomessa. Tosin luonnollistahan on että kukin elää tyylil3780Thaimaalaiset vaimot ja heidän tietokoneensa.
Tällä palstalla nyt nopeasti mieleen tulee SS ja hänen kaverinsa kymppien kymppi, sekä hän joka toivottaa hyvää yötä, he1180Rooleja......
Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. S479Meidän kylällä oli yksi mies ... jne.
Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet. Olen maininnut ett1077Bataatti vaiko peruna Thaimaassa.
Tuli tuossa viikonloppuna hieman kokkailtua täällä Chiang Maissa kotimme ulkokeittiösssä. Oli pieni seurue koolla joilta3977Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.
Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä,1176Oikein Hyvää Päivää.
Tyttö2010Neitinen. Pysähdy välillä ja funtsi minkälaista kuvaa olet itsestäsi rakentanut tällä palstalla lukuisia vuosia076Omanapanarssun näkökulma.
Minä olen omasta näkökulmastani täältä Chiang Maista kommentoinut aikanaan Tyttö2010Neitisen99,9%Sivistyneen näkökulmaan076Joku mennyt vaatimaan totuuden paljastamista.
Noin on kirjoitettu minua ajatellen tänään, huomenna ja loppu elämänsä. Kyllä, Totuudet on kaiken a ja o, siksihän täll076Hieman hauskaa myös vaihteen vuoksi.
Olisipa hauska nähdä valokuva kun Pellenaama ... ------------------------------------------------------------------ ---175SUURIN OSA THAIMAALAISISTA ASUU THAIMAASSA.
Suurin osa Thaimaalaisista asuu Thaimaassa ja haluaa asua Thaimaassa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Suomi. Monien mi3075Epäilen Numbaa.
Sain lukea aivan pöyristyttävän vakavan syytöksen minua kohtaan seikasta, että en koskaan epäile Numbaa, jonka kaltaisee675Massaman, Ketsuppi, Kuksa tai Sammakko vaihteen vuoksi 24/7.
Hyvää huomenta Juntti 2010 sitten kun Junttilassa heräät. Ehdotan Juntti Tyttö Neitiselle 2010 klooneineen viikonlopun2474TYTÖN PERJANTAIPÄRRÄ VAIHTEEN VUOKSI 24/7.
Tyttö 2010 vaivautuu käyttämään aikaansa seuraavan kaltaiseen joten kohteliaisuudesta täsmennän. “Yksikään nuori ja var674Kuka Kumma Puppua Bablaa.
Hei kaikki rakkaat Thaimaakiinnostuneet ja ketään eriarvoiseen asemaan asematta, vaikka olisi Pattayaan rakastunut. Olen1572Viidentähden Koronahuvila.
Katsahdin tätä matkailupalstaa ja haivaitsin kaikkien matkailupalstamatkailijoiden matkailevan toisaalla, kun ..... no j5572Viestikapula Pattayan Savon Eedenissä.
Hienoa katseltavaa viestijuoksuissa kapulan antoa seuraavalle, mutta rakkailla se onnistuu myös bablaviesteissä 24/7. T2172Todeksi vahvistettu ja todistettu?
Hauskasti tämä 2010 TT latasi todisteellisen totuuden perussäännöt seuraavasti: "Olethan virallisesti palstan ainoa net871Rapuruokaa.
Kun tilaa meren eläviä, on hyvä varmistaa vaikka ravun tuoreus ja näin se käy sutjakkaasti. https://aijaa.com/YEouCx970Kirkasvalolamppu aiheena.
Se on sellainen juttu tämä kosteus, auringon voimakkuus ja myös lämpötilat täällä Thaimaassa hieman eri kuin Suomessa. L570