Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mandatum
profiilit
Mandatum
Mandatum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyselen++.java++ohjelman+kääntämisestä+toimivaksi+.exe+ohjelmaksi,+miten+se+tapahtuu+??++Ovatko+nuo++.class++ohjelmat+joitain+java-tulkin+kääntämiä+ohjelmia++vai+…+?+Miten+niitä+ajetaan+?+Auttakaa+nyt+vähän+!+Minulla+on+java+(juuri+päivitin)+ja+siinä+apuna+NetBeans+!++Onko+tämä+kääntäminen+javassa+kovin+vaikeaa+?+Haluaisin+opiskella+koodausta,+mutta+myös+saada+pienet+ohjelmat+jotenkin+hyödynnettyä+kääntämällä+ne+toimiviksi+ohjelmiksi+esim.+voi+ja+kaverille,+laittaa+nettiin,+tms.+!
05.11.2019 22:50
Kyllä+sitä+kääntämistä+todelliseen+ohjelmaan+vaan+ennen+pitkää+kaipaa+?+Tämähän+on+muuten+ihan+pelleilyä+!+Kyllä+niitä+omassa+koneessa+saa+ajettua,+mutta+kun+haluaisi+esim.+tehdä+kaverille+pikku+ohjelman+tai+laittaa+nettiin+tai+…+?++Tuo+Pythoninkin+kääntäminen+toimivaksi++++.exe++ohjelmaksi+on+melkoinen+sirkus+?++Samoin+on+Ruby.+Yritin+sitä+koodailla+ja+sitten+teki+mieli+todentaa+pikku+ohjelma+niin+hoilaa+??
05.11.2019 22:19
Hei,+kun+tuota+Pythonia+niin+mainostat+niin+kysyn:
Miten+pienehkön+Python+ohjelman+voi+kääntää+netissä/+omalla+koneella+tms.+++ns.+++.exe+tiedostoksi+joka+toimisi+ja+sitä+voisi+testailla+?
Olen+vähän+Pythonia+koodaillut,+mutta+kun+tekisi+mieli+saada+tiedosto+"todelliseen"+toimivaan+muotoon+niin+tuli+ongelmia+?+Itse+ohjelmointi+tuntui+lasten+leikiltä+kun+sitä+harjoitteli+verrattuna+tähän+sekasotkuun+yrittää+kääntää+ohjelmoitu+koodi+toimivaan+muotoon+??+Voisitko+auttaa,+please+?
05.11.2019 12:32
Hei,+nyt+kun+taistelette+siitä+mikä+olisi+paras+kieli+ohjelmointiin+niin+haluaisin+heittää+uuden+näkökulman+??++Itse+java-perusteita+vähän+ymmärtävänä+kyselen:
Useimmissa+kielissä+ohjelmointi+on+lastenleikkiä+siihen+kun+alkaa+miettimään+miten+sen+tekemänsä+pikku+ohjelman+saa+toimivaksi+selaimessa+/+omalla+koneella+.exe+tms.+?+Antakaa+nyt+asiallisia+neuvoja+miten+esim.+java-ohjelman+saan+ajettua+ensin+ilmeisesti+.class+muotoon+ja+siitä+JVC:llä++lopulliseksi+ohjelmaksi+?++Miten+ja+millä+?
Toisaalta+myös+kiinnostaisi+tietää+millä+nykyaikaisella+ohjelmalla++voisi++viedä+ohjelmoinnista+>>+toteutukseen+"+järjellisellä"+työllä+?++Nämä+selaimelle+tehtävät+HTML,+.js+jne+ovat+asia+erikseen+?+Apua+please.
05.11.2019 12:14
1 / 1