Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arshka
profiilit
arshka
arshka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole paineita. Kerkesin vaan sulkea huoneen. Katsotaan saanko uudestaan auki, kun wherebyyn ei pääse enää ihan vapaasti kuin ennen.
25.01.2025 21:18
Vähän asian vierestä, kun mulle ei anneta suojatiellä tietä jalankulkijana tahi pyöräilijänä, niin valtaosa kuskeista on nuoria äitejä. Olen pitänyt kirjaa siitä, että tosi on. Ja miksi ei anneta tietä ? Miettikääpä sitä.
11.03.2023 21:22
Voi kuule
11.03.2023 21:13
Silly
Oktoberklub
Pankow
11.03.2023 20:50
5+minuutissa+kaapattiin+facebook-tili.
Tapahtui+tänään.
Ensin+hakkeroija+onnistui+lisäämään+puhelinnumeron+tililleni.
Sitten+parissa+minuutissa+hän+vaihtoi+ensisijaisesti+käytettävän+sähköpostiosoitteen+omakseen.+
Sitten+parissa+minuutissa+minun+oma+sähköpostiosoite+poistettiin+facebook-tililtä,+jonka+jälkeen+facebookin+tunnistus+ei+enää+tunne+alkuperäistä+käyttäjää.+Ei+auta+mitkään+tunnistautumiset,+kun+alkuperänen+sähköposti+ja+puhelinnumero+on+pyyhitty+pois+tilin+tiedoista.++Game+over.+En+kyllä+ymmärrä,+mitä+rosvo+sillä+facebook-tilillä+tekee,+muutama+loma-+ja+koirakuva+ja+jokunen+kaveri.
20.06.2022 21:48
Niin.+Tää+ei+ehkä+suomessa,+tai+nykypäivänä+oo+mitään.+"Akalla"+on+ehkä+ollut+syynsä,+miksi+tahtoo+sitoutumista.+Äijä+on+pelimies+jolle+tuskin+löytyy+suomesta+vertaistaan.
21.01.2022 22:05
tossa+se+nyt+on+jos+joku+jaksaa+kuunnella
https://youtu.be/C11MzbEcHlw
21.01.2022 21:19
se+on+duetto,+tai+vuoropuhelu.+jäi+brittinaiselle+ihan+tärkeä+osa
21.01.2022 20:35
No,+mun+muisto+ei+liity+koronaan+eikä+kuolemaan.+Mulla+jäi+pitkään+vaivaamaan,+kun+joskus+ehkä+v.+2007+oltiin+Kyproksella+ja+iltaa+istuttiin+yhessä+baarissa,+missä+oli+karaokea.+Yksi+brittinainen+halusi+laulaa+Meatloafia,+mutta+vain,+jos+karaokeisäntä+laulaa+Meatloafin+vuorosanat.+En+ollut+ikinä+kuullut+tyypistä+enkä+siitä+biisistä,+mutta+se+jäi+mieleen+ja+vaivaamaan+mikä+se+oikein+on+.++Biisi+on+ihan+perus+meatloafia,+mutta+siinä+tarvii+vähän+kärsivällisyyttä++loppuhuipennukseen.+Ja+kielitaitoa.+No+siinä+tarvii+aika+paljon+kärsivällisyyttä+että+se+palkitsee.+Biisi+on+"Paradise+by+the+Dashboard+Light".+Ois+kiva+kuulla+kommentteja,+muuta+kuin+että+tapa+ittes+tai+vast.
Tähän+mennessä+en+ole+ketään+saanut+ymmärtämään+tätä+biisiä+mutta+katotaan+jos+nyt+netissä+sitten...
21.01.2022 20:06
Tuliko+juuri+nyt+joku+mukaan?+Tyhjä+on+huone
28.08.2021 15:56
Eka+järkkärini+oli+D50,+se+joutui+eläkkeelle,+kun+salamavalon+kansi+ei+enää+auennut.+Oli+muuten+oikein+hyvä+kamera+se+D50.
Seuraava+kamerani+D5100,+enää+ei+salamavalon+kansi+pysy+kiinni.+No,+pysyyhän+se+nyt+maalarinteipillä+kiinni...++Heikoin+lenkki+5-sarjan+kameroille,+oletan
04.04.2021 12:04
Chapter+three.
Oltiin+ei+ihan+rannalla,+oisko+neljännen+kioskin+kohdalta+sisämaahan.+No+en+ole+varma+onko+neljää+kioskia+edes,+mutta+reunimmaisen.
loikoiltiin+nakuna+yhden+rinteen+juurella+ja+alkoi+muutama+heppu+lähestyä,+kaikki+miehiä+ja+erillään,+ei+siis+mitään+seuruetta+lähestynyt.
Yksi+mies+runkkasi+muutaman+metrin+päässä.+Ei+seurattu+sen+kummemmin.+Sitten+juomakauppias+tuli.+Meillä+oli+omat+juomat+mutta+kuuma+oli+joten+vaimo+kysyi+olisiko+jääpalaa,+Juomakauppias+kaivoi+kylmälaukusta+jääpalan+ja+alkoi+sillä+hivellä+vaimon+ihoa.+Jääpala+siinä+kierteli+iholla,+rinnoilla,+vatsalla,+ja+läheni+pillua.+Siinä+vaiheessa+minä+en+enää+halunut+jatkaa+ja+näytin+stop+stop.+Juomakauppias+lopetti+heti.
Runkkarikin+sai+tyydytyksen+ja+poistui.
Minä+kiihotuin+ja+lähdettiin+syvemmälle+dyynien+suojiin+mutta+siitä+ensi+kerralla....
28.11.2020 21:49
Korjaan+itse+...+
....+by+the+...
28.11.2020 20:53
Ei+ole+ihan+tutti+alue,+mutta+voidaan+puhua+cruisingmapissa.+Olen+siis+se+sinulle+vastannut.
08.08.2020 18:53
Meillä+on+matkatoimistosta+ostettu+matka+Espanjaan+huhtikuussa,+lennot+Finnairilla.+Nyt+Finnairin+palvelupisteestä,+joka+jostain+kumman+syystä+on+saksalainen+tällä+kertaa,+tuli+muutosilmoitus+:+menolento+on+peruttu+mutta+paluulento+on+voimassa.+Pyytävät+meitä+varmentamaan+muutoksen.+Mitä+ihmettä+he+ajavat+takaa+ja+mitä+pitäisi+vastata+?+Liekö+heillä+ajatuksena+saada+meidät+jotenkin+maksumiehiksi+paluulennosta+?+Onko+muilla+käynyt+näin+?
25.03.2020 16:39
Niinpä..+mutta+miten+saada+takertuja+nainen+lähtemään+kun+ei+ole+paikkaa+minne+mennä+?+Asiahan+ei+minulle+kuulu+mutta+kysyn+vaan
08.02.2020 22:15
Vieläkö+haluat+?+Vantaalta+niinikään+puhdas+pulmunen+cicogne@jippii.fi+tulisi+enemmän+kuin+mielellään
25.12.2019 00:57
Lukuisia+ainakin+aika+mahtavia..Chapter+one+:+kun+alkoi+hämärtyä,+niin+mentiin+kynttilöiden+kera+dyyneille,+ei+kauaksi+kävelykadulta,+Inglesin+kohdalla+siis.+Kynttilä+sytytettiin+,+vähän+viiniä+hörpittiin,+sitten+alkoikin+jo+vaatteen+vähenemään.+Alkoi+olla+pikemminkin+pimeä+kuin+hämärä.+Kynttilän+valossa+sitten+seksiä,+ei+tietoa+näkikö+joku+meidät+vai+ei.+Ei+ainakaan+tullut+häiritsemään.
25.12.2019 00:48
1 / 1