Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tusse10
profiilit
tusse10
tusse10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maisa kyllä kieltämättä on kaunis, vielä kauniimpi oli nuorempana ja muistutti kovasti isoäitiänsä Irmaa.
01.12.2024 18:39
Jokainen avioliitossa oleva mies pettää, miksi ei siis nainenkin saisi tehdä samaa.
09.11.2024 15:51
Mitä te turhaan Maisaa syytätte, yhtä syyllisiä ne miehetkin ovat jotka ovat lähteneet tuohon. Maisa osaa samanlaisen pelin minkä miehet ovat osanneet kautta aikojen. Eli pannaan nainen paksuksi eikä paskaakaan välitetä seurauksista.
09.11.2024 15:50
Elämänkoulussa
07.10.2024 16:12
Kyllä ihmettelen suuresti tuota Saarikkoa, on niin obesitaskin, että miten vielä kolmas lapsi?
16.02.2024 17:35
Kovasti muistuttaa tämä nyksä entistä vaimoa. Mieshän ottaa aina eksäänsä muistuttavan uuden naisen.
14.09.2023 16:11
Miksiköhän tästä pariskunnasta tai siis entisestä pariskunnasta jatkuvasti kirjoitetaan niin paljon, en tajua. Minulla ei ole mitään heitä kumpaakaan vastaan, ihmettelen vaan.
03.08.2023 16:04
Maran ja Eskon ei olisi pitänyt alunperinkään erota. Pettäminen on aviorikos jonka Jumala tuomitsee. Toivottavasti palaisivat vielä yhteen, se olisi ihanaa.
03.08.2023 15:37
Ei+saisi+tuomita+ennen+aikojaan.+Ranskassakin+naiset+juovat+2+litraa+punaviiniä+päivässä+eivätkä+edes+humallu,+minäkin+juon+täällä+Suomessa+enkä+edes+humallu,+sitäpaitsi+sehän+on+terveellisempää+kuin+vetää+vaikkapa+kahvia+2+litraa,+syödä+pullaa,+sipsejä+ja+hampurilaisia.+Tuksu+on+mielestäni+oikea+uskovainen,+mitä+nyt+olen+seurannut+hänen+elämäänsä.+On+nyt+mennyt+harhapolulle+ja+langennut+ja+josta+pääsee+aina+nousemaan.++Se+on+hyvä+neuvo+Jeesukselta,+että+joka+teistä+on+syntinen+-+heittäköön+ensimmäisen+kiven.
09.08.2022 14:50
Jospa+minä+nyt+vaikka+haluan+tulla+uskoon,+niin+mistä+minä+tiedän+mitä+jumalaa+pitää+palveleman.+Saanko+minä+uskovaisena+käydä+vessassa+useamman+kerran+päivässä++ja+vaihtaa+jopa+huonekalujen+paikkaa+ilman+että+joudun+siitä+edesvastuuseen+seurakunnan+johtajalle.+Onko+pakko+introverttina+osallistua+kokouksiin.+Mitä+jos+ei+ole+rahaa+kolehtiin.
06.07.2019 23:36
Paavo+Järvisen+mukaan+tupakan+poltosta+joutuu+helvettiin+ja+Tapio+Nousiaisen+mukaan+viinaryyppykin+johtaa+kadotukseen.
06.07.2019 23:27
Sanotaan,+että+armo+riittää+kun+tulee+uskoon.+Miksi+sitten+kuiteskin+pitää+koko+ajan+olla+tekemässä+jotain+ja+suorittamassa+lähestulkoon+pakolla+jotain+hyviä+tekoja+että+muka+pääsisi+taivaaseen.+Se+ei+ole+armoa+enää,+se+on+suorittamista.+Onko+usko+siis+pelkkää+suorittamista?
15.02.2019 16:20
1 / 1