Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

159

1. "Miksi Urpon Idiootti hallitus leikkaa ja ottaa lisää velkaa yhtäaikaa"
    He toimivat näin koska heidän on paikattava edellisen hallituksen lakiin säätämien uusien rahanreikien aiheuttama valtava rahavaje.
    Yksi idiotismi oli tämä uusi hoitajamitoitus. Tämä siis maahan jossa oli jo ennen tätä valtava pula hoitajista. No hoitajia saatiin jonkin verran sitten nopeasti kun osa esimerkiksi vanhusten ympärivuorokautisista hoitopaikoista jouduttiin lopettamaan kun maassa ei ollut hoitajia edes ennen tätä uutta hoitajamitoitusta.
  2. ???
  3. Itse olen ollut nyt vuoden eläkkeellä.
    Alku oli ihan kauheaa! Ei palavereita, ei puheluita eikä edes sähköposteja.
    Meni jokunen kuukausi totutellessa.
    Onneksi on harrastuksia uusia ja vanhoja sellaisia.
    Kalastus ja metsästys ovat olleet aikaa vieviä asioita joihin töissä ollessa piti aina tehdä säätöjä ja kalenterin veivaamista.
    Minulle ja vaimolle rakas urheilu vie aikaa kun molemmat olemme touhunneet seuran taustajoukoissa. Nyt ei tarvitse katsoa kalenteria lähteäkseni matsiin.
    Olen myös SPR:n vaparina. Teemme monenmoista kuten vanhusten kävelyttämistä, perheiden auttamista ja autamme maahanmuuttajien kotouttamisessa.

Saisin eläkkeellä ollessa kalenterini täyteenkin mutta mehän voimme varata menemisiä juuri niin paljon, että aikamme kuluu mukavasti.