Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kukkahattusuvakki
profiilit
Kukkahattusuvakki
Kukkahattusuvakki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomi+on+hankkinut+jo+vuosikymmeniä+Nato-yhteensopivaa+kalustoa.
Kaikki+Suomelle+tarjotut+hävittäjät+olivat+Nato+yhteensopivia.
Kaikki+suomelle+tarjotut+hävittäjät+siis+pystyvät+kantamaan+ja+laukaisemaan+tuon+B-61+pommin
Olisiko+meidän+pitänyt+ostaa+siis+venäläinen,+neuvostoliittolainen,+kiinalainen+tai+pohjois-korealaiset+hävittäjät?
04.05.2022 09:19
Samaa+olen+miettinyt+eri+tilaisuuksissa+maahanmuuttajien+kanssa.+
Rööki-aski+taitaa+maksaa+kympin+ja+vuodessa+365+päivää+joten+mistä+tämä+vuotuinen+yli+kolme+ja+puoli+tonnia+otetaan?
30.04.2022 08:44
Hehän+parhaansa+mukaan+menevätkin+töihin.+Lisähaaste+heille+ovat+nuo+pienet+lapset+äidin+ollessa+päivätöissä.+Töihinmenon+vaikeus+on+tuo+meidän+byrokratia+jonka+takia+Etelänaapurimme+tunnissa+myöntämä+työlupa+ottaa+täällä+viikkoja.
30.04.2022 07:47
Tosiaan+venäjällä+pahiksia+ovat+herra+Putler+ja+hänen+kaverinsa.
Suomessa+asuvista+venäläisistä+iso+osa+on+Putlerin+vastakohtia.
Meidän+tavallisten+tallaajien+ei+mielestäni+pitäisi+kommentoida+jossain+tapaamillemme+venäläisille+tätä+asiaa+ollenkaan.+Sota+ja+Putlerin+hirmuteot+eivät+varmasti+ole+täällä+asuvien+venäläisten+vika.
24.04.2022 10:51
Matujen+joukossa+on+paljon+tänne+sopeutuneita+jotka+ovat+yhteiskuntamme+jäseniä+ja+veronmaksajia.
Ongelmasi+siis+näen+tämän+meille+valitun+ruotsinmallin.+Meillähän+myös+nämä+mamut+ahdetaan+omiin+lähiöihin+ainakin+Helsingissä.
Siellä+heille+muodostuu+oma+elinpiiri+jossa+ei+tarvita+suomenkieltä+eikä+kulttuurimme+osaamista.+Tähän+ovat+syyllisiä+lasten+vanhemmat+jotka+opettavat+siis+lapsilleen+lähtö+maansa+kulttuurin+joka+onkin+sitten+lähiöjunan+asuin-+ja+elämänympäristön+kulttuuri.+
Sitten+ihmetellään+kun+2-polven+mamu-nuorten+jengit+törmäävät+kantasuomalaisten+kanssa.+Huumekauppiaat+ja+maahantuojat+sekä+muut+alan+toimijat+joiden+joukossa+on+myös+näitä+2.+polven+mamuja+tietävät+kuinka+saada+nämä+porukat+mukaan+toimintaansa.
Loppupelissä+käyttäjällehän+ei+ole+mitään+väliä+tuleeko+kama+labrasta+vai+n..kerin+perseestä+kun+vaan+saa+kamaa.
Tämä+ketju+pitää+saada+poikki.+Olen+itse+yrittänyt+puhua+näille+maahanmuuttaja-vanhemmille+asiasta+ja+suostutellut+päiväkotia+ja+eskaria+jotta+lapsi+pääsisi+kiinni+kouluun+ja+olisi+tasavertaisempi+muiden+kanssa.+Nyt+sitten+ainakin+Helsinki,+Lantaa+ja+Turku+ovatkin+sitten+keskittäneet+näitä+lapsia+samoihin+kouluihin+ja+siitä+on+syntynyt+maahanmuuttajapainotteisia+kouluja.+Loppu+tuloksena+onkin+sitten+peruskoulun+päättäviä+lapsia+jotka+ovat+2-3+vuotta+muita+jäljessä.
Näin+synnytetään+iso+ryhmä+joilla+huonot+eväät+tulevaisuuteen.
TÄMÄ+PITÄÄ+SAADA+KATKAISTUA
Tähän+haluaisin+jotain+ratkaisumalleja.+
Ratkaisu+ei+siis+ole+tuo+ylläoleva+vuosikymmeniä+toteutettu+malli,+että+haukutaan+jotain+puoluetta+tai+poliitikkoja.+Ei+myöskään+se,+että+lähetetään+takaisin+johonkin+aavikolle+tai+se,+että+pannaan+kaikki+linnaan.
23.04.2022 08:44
Myös+auttajat+ovat+ihmisiä.+
Jotenkin+mukavampi+auttaa+ihmisiä+jotka+osin+ihan+lähitulevaisuudessa+auttavat+sitten+meitä.
Nämä+ukrainalaiset+ovat+isolta+osin+vain+väliaikaisia+pakolaisia+riippuen+tietty+Putlerin+oikuista.
Jotenkin+vaan+eurooppalaisen+sivistyneen+kristityn+auttaminen+on+luonnollisempaa+kuin......
No+periaatteessahan+kaikkiahan+olisi+autettava.
29.03.2022 10:22
Tottakai+länsimaiset+kaupat+lähtevät.+Venäläiset+maksavat+ruplilla.+Pienemmät+ruplasetelit+ovat+kutakuinkin+vessapaperina+arvokkaampia+kuin+rahana.
06.03.2022 17:29
Eikös+Tanska+tummoista+johonkin+itäeurooppaan+jo+suunnittele?
06.03.2022 16:49
Ja+töitä.+Sieltä+on+siis+tulossa+koulutettuja+eurooppalaisia.+Paikkaavat+meidän+vääristynyttä+ikärakennetta+jota+itse+emme+saa+kuntoon!
Hehän+haluavat+mihin+tahansa+Euroopan+maahan+suojaan+yöllisiltä+pommituksilta!
Mikä+tahansa+Euroopan+maa+ottaa+heidät+ilolla+vastaan+miksi+Suomen+pitäisi+jäädä+osattomaksi+tuosta+pitkässä+juoksussa+isosta+avusta.
05.03.2022 15:38
Siis+ammutaan+Suomessakin+öisin+kerrostaloja+tykeillä?+Pudotetaanko+täälläkin+palopommeja+sairaaloihin?
05.03.2022 14:26
Kyllä+heitä+täällä+jo+on.+Tällä+viikolla+olin+ensimmäistä+kertaa+auttamassa+Ukrainalaista.
Ovat+vielä+ihan+päät+pyöralla.+
Ensivaikutelma+on+se,+että+ovat+fiksuja,+koulutettuja+ja+sivistyneitä.
05.03.2022 14:24
Uskomatonta+paskanjauhantaa+tuo+aloitus.
Siis+YLEn+vuosibudjetilla+maksetaan+10-14-vuoden+NATO-jäsenmaksut.+
Tuon+vastineeksi+Suomi+saa+turvan+ja+noin+100-vakituista+työpaikkaa+Euroopan+ja+maailman+turvallisuuden+keskuksissa!Suomi+täyttää+jo+nyt+NATOn+suosituksen+2%+bruttokansantuotteesta+puolustukseen.
Vouhottaja+tuossa+paskanjauhantapropagandassaan+siirtävät+aina+olemassaolevat+puolustusmenot+nyt+uusina+natokuluina+NATOn+syntilistalle.
04.03.2022 09:33
Olen+suvakki+ja+tunnuksemme+on+ollut,+että+vain+pyykkiä+pestessä+värillä+on+väliä.
Todella+käsittämätöntä+ja+perustuslain+vastaista+järjestää+yleisötapahtuma+jonka+sisäänpääsyn+ehtona+on+tietty+rotu!
Lähes+koko+maailma+taistelee+rotuerottelua+vastaan+ja+Helsinki+päättää+laittaa+veromaksajiensa+rahaa+sopivanrotuiseen+käyttöön!
23.02.2022 11:55
Juuri+tuota+me+suvakit+teemme!
11.02.2022 10:30
"+Koska+pitäisi+tehdä+jotain+konkreettista+eikä+lätistä+toiveikkaasti."
Sinulla+on+ihan+satavarmasti+mahdollisuus+tehdä+paljonkin+ihan+konkreettista+asian+edistämiseksi!
Mitä+olet+tehnyt?
Oletko+siis+mukana+jossain+systeemissä+jossa+käydään+näiden+mamujen+kanssa+juttuja+läpi?+Oletko+mukana+auttamassa+näille+aikuisille+mamuille+suomenkielen+perusteita?
Oletko+mukana+siinä+tärkeimmässä+eli+ohjaamassa+näitä+mamuäitejä+tekenmään+parhaan+ratkaisun+lastensa+tulevaisuudelle+eli+ohjaat+heitä+viemään+muksut+päiväkotiin+ja+eskariin?
Vai+oletko+vaan+löysä+jonka+mielestä+muiden+pitää+tehdä+jotta+sinulla+olisi+parempi+mieli?
11.02.2022 10:24
Tuttu+juttu
Näen+perussyynä+olevan+näiden+maahanmuuttajalapsien+putoamisen+heti+koulun+alettua.+Isoin+syys+on+se,+että+eivät+osaa+suomea+kunnolla.+Suurin+syy+tälle+on+se,+että+äidit+toimivat+kulttuurinsa+mukaisen+velvoitteen+mukaan+eli+kasvattavat+lapset+kotona+osaksi+omaa+kulttuuriaan.
Koulussa+kokevat+heti+olevansa+jotenkin+ulkoisia+suomalaisessa+yhteisössä.+Ymmärrettävää,+että+eivät+saa+kavereita+kun+eivät+osaa+kieltä.
Sitten+löytävät+kaveriksi+toisen+maahanmuuttajalapsen+ja+kolmannen+ja+......
Pahimmassa+tapauksessa+puhuvat+sitten+välitunnit+ja+koulumatkat+äidinkieltään+jolloin+suomesta+tulee+enemmän+"noiden+muiden"-kieli.
Tässä+tilanteessa+ollaan+menossa+huonoon+suuntaan+ja+kovaa.
Suomalainen+perhe+olisi+kovasti+huolissaan+jos+huomaisi+omassa+lapsessa+tällaisia+piirteitä.+Perhe+rupeaisi+tekemään+jotain+asian+korjaamiseksi.
Käsittääkseni+tällainen+kehitys+on+usein+maahanmuuttajavanhemmille+joilla+ei+juurikaan+ole++koulukokemusta+on+Suomen+yhteiskunnan+vika.+Yhteiskunnalla+on+asian+korjausvelvollisuus+ei+vanhemmilla.+Mamu-äidit+eivät+tiedä+mitä+tehdä+ja+iskät+eivät+ole+kulttuurinsa+mukaan+mitään+lastenlikkoja+saati+sitten+äitejä.+
Tämän+hetken+tilanteen+korjaamiseksi+ei+ole+helppoja+keinoja.
Tulevaisuuden+korjaamiseksi+olen+usein+kertonut+näille+mamu+äideille,+että+lapselle+on+annettava+mahdollisuus+tulevaisuuteen.++Olen+kertonut,+että+lapset+on+vietävä+päiväkotiin+ja+viimeistään+eskariin+jotta+he+olisivat+samalla+viivalla+muiden+lasten+kanssa+kun+koulu+alkaa.
Usein+väittävät+olevansa+omille+lapsilleen++parempia+kuin+opettajat.+Olen+sanonut,+että+lapsillenne+tulevaisuutta+varten+tärkeintä+on+suomenkielen+taito+ja+eurooppalaisen+yhteiskunnan+osaaminen.+Opetatteko+te+lapsillenne+nämä+heidän+tulevaisuuden+tärkeimmät+asiat?
Olen+saanut+pahaa+palautetta+ja+useita+epäystäviä.
Olen+kertonut,+että+kouluissa+opiskellaan+opintosuunnitelman+mukaisia+aineita+eikä+suomenkielen+alkeita.+
Kauhea+huuto+ja+poru.+Olen+myös+kertonut,+että+jos+siellä+opeteltaisiin+suomenkielen+alkeita,+niin+kaikki+suomenkieliset+lapset+jäisivät+ilman+opetusta+koska+ihan+varmasti+koska+osaavat+nuo.+
Eli+tilanteeseen+saadaan+parannusta+sen+myötä,+että+nuo+mamujen+lapset+pääsevät+päiväkodin+ja+eskarin+kautta+suunnilleen+samalle+viivalle+suomalaisten+lasten+kanssa.
Koulun+alkaessa+he+puhuvat+suomea+ja+koulussa+on+tuttuja+suomalaisia+ja+maumu-muksuja+eskarista+joten+he+kokevat+olevansa+osa+sitä+lasten+yhteisöä.
10.02.2022 10:56
Kirjoitit:
"olen+sitä+mieltä+ettei+Suomen+tule+päästää+maahan+ja+elättää+kouluttamattomia+geelitukkia+ja+mukavuuspakolaisia"
Veikkaan,+että+noin+100%+Suomalaisista+on+tässä+asiassa+kanssasi+samaa+mieltä.
Suomi+ja+EU+etsivät+keinoja+tämän+asiantilan+korjaamiseksi.
Onko+Sinulla+joku+keino+jolla+voisimme+parantaa+tilannetta?
Tässä+maahanmuutto-säikeessäkin+yli+90%+ihmisistä+itkee+ja+valittaa+tämän+asian+kanssa.+
Onko+täällä+minun+lisäkseni+ketään+muuta+joka+tekee+jotain+ihan+konkreettista+työtä+tämän+asiantilan+parantamiseksi?
09.02.2022 09:22
"En+vain+yksinkertaisesti+halua+jakaa+Suomen+resursseja+muualta+tulevien+kanssa.+Suomen+resurssit+kuuluvat+suomelle+ja+suomalaisille."
Ovatko+nämä+maahanmuuttajista+koulutetut+lähihoitajat+jotka+ovat+mukana+hoitamassa+meidän+vanhuksia+jotenkin+mielestäsi+ei-haluttuja,+haitallisia+ihmisiä+tehdessään+meille+kantasuomalaisille+ei+niin+haluttua+työtä?+
Ikärakenteemme+vaan+on+sellainen,+että+tarvitsemme+auttavia+käsiä.
Vai+oletko+siitä+vihainen,+että+yhteiskuntamme+voimavaroja+on+käytetty+väärin+näiden+lähihoitajien+koulutukseen?+
Mitenkä+sitten+kantasuomalaisten+kanssa?+Eikö+heidänkin+koulutukseen+käytetä+juuri+näitä+samoja+voimavaroja+jotta+heistä+saataisiin+lähihoitajia?
Minä+ja+kaverini+halutaan+olla+auttamassa+näitä+maahanmuuttajia+jotta+he+pääsevät+alkuun+tässä+kotoutumisprosessissa.+Minä+ja+kaverit+olemme+yhteiskunnalla+ilmainen+voimavara+tässä+maahanmuuttajien+kotouttamisessa.
Porukasta+putoaa+nopeasti+pois+ne+maahanmuuttajat+joita+kotoutuminen+ei+kiinnosta.+Nopeasti+ollaan+tilanteessa+jossa+me+vaparit+emme+ole+missään+tekemisissä+noiden+kanssa.+Sitten+usein+tulevat+ihan+eri+auttajat+ja+usein+jopa+vievät+nämä+autettavat+mukaansa.+
Iso+ongelma+tässä+on+se,+että+heistä+hyvin+harva+voidaan+palauttaa+lähtömaahansa.+
Ei+vaan+ole+maata+joka+ottaisi+heidät+vastaan.+Siis+mukaanlukien+heidän+kotimaansa.+
On+ollut+suunnitelmia,+että+EU+vuokraisi+jostain+(Afrikasta)+valtavan+alueen+johon+heitä+alettaisiin+palauttaa.+EU+rakentaisi+parakit+ja+ylläpitäisi+heitä+siellä+pikkurahalla+verrattuna+kuluihin+EU+maissa.
Tämä+ei+taas+kelpaa+ihmisoikeusaktivisteille+yms+porukoille+joten+EU+joutuu+elättämään+myös+valtavaa+joukkoa+ihmisiä+jotka+eivät+koskaan+tule+tekemään+mitään+rehellistä+työtä.+Juuri+tätä+haittaa+pienentääksemme+minä+ja+kaverini+teemme+tätä+vapaaehtoista+työtämme.
09.02.2022 09:11
Hurrit+eli+suomenruotsalaiset+ovat+osa+kansaamme.+Ei+siis+ole+ihan+sama+mitä+tekevät.+Kun+eduskunta+päättää+liittymisestä,+niin+luulen,+että+hurrit+eli+RKP+äänestää+liittymisen+puolesta.
04.02.2022 11:45
Siis+suvakkina+kirjoitin:
"Samaa+mieltä.+Turha+sieltä+tänne+on+tuoda+lisää+ongelmia+ja+ELÄTTEJÄ."
Pysyn+tuossa+kannassa.+Mistä+jäin+kiinni?
Olen+suvakki+ja+veronmaksaja.+Meitä+veronmaksajia+on+täällä+melkoisesti+jotka+ajattelemme,+että+tänne+ei+kannata+kuskata+elättejä+jotka+ovat+jo+valmiiksi+hölmöilleet+niin+paljon,+että+ovat+lähtömaassaan+linnassa.+Jotku++ISIS-sedät+tai+-tädit+ovat+tuskin+tulossa+tänne+hoitamaan+vanhuksiamme.
04.02.2022 10:57
5 / 8