nasuvaan

Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Koraanin oppitunti nro 4 !
Muslimimies saa lyödä vaimoaan rajoituksitta. Ainoa sääntö on ettei vaimolle saa jäädä vammoja eikä näkyviä jälkiä.3236Jouluaatto, 3 nuorta opasta ja hummereita.
Olin riemulomalla taasen jälleen kerran ihanalla Pattayalla, rahaa oli mukana kilon verran seteleinä ja olinkin päättäny1635Avaruusasemaa jäin pohtimaan.
Sehän on 109 m pitkä ja 27 m korkea. Leveyttä ei ole ilmoitettu mutta sehän on merkittävä aurinkopaneeleineen; olisiko 23035Vaihteeksi pojat ilouutinen!
Veitsen terä katkesi jäi kiinni vaimon selkään. Siten hän välttyi päänsä irtisahaamiselta joka on yleistä eräässä kulttu1635Nyt tuli päivän uutinen; WHO on paniikissa!
Järjestö on tänään todennut että kaikki pandemian rajoitustoimet ovat olleet tarpeettomia ja ne olisi lopetettava. Uskom2735Jäähylle Mogtar.Guptan nimen väärinkirjoituksista!
Nimimerkkini pistettiin jäähylle. Kysyin syytä. Vastaus oli: S24- palvelussa ei saa esittää asiatonta sisältöä muista k5035Töllö ja taivaskanavat papalle.
Avasin tuossa keskusteluketjun aloitusrantapäivästä Pattayalla. Siihen vastasi eräs hra todenmakuisella ja riemastuttav2734Pyörivästä pallosta lentää vesi pois jo pienessä vauhdissa, eikö totta?
Meidän Maapallomme on kuitenkin erikoistapaus. Pyörimisvauhti päiväntasaajalla 1600 km/h, Aurinkopallon ympäri pyörimme1734En ole rasisti mutta......
Tämä aloituslause on tuttua jokaiselle. Itse olen lopettanut selittelyt ja tunnustaudun rasistiksi. Se hiljentää monien234Olemme nähneet ihastuttavia otoksia avaruuasemalta ja astronauttien elämästä siellä.
Näemme tässä avaruusherrojen hämmästyttäviä suorituksia avaruudessa: https://www.youtube.com/watch?v=30jRZe9Ss6M Minua h1134Kuinka suojautua trollin hyökkäyksiltä?
Kun aikoinani ryhdyin Suomi24:lle kirjoittelemaan niin en silloin vielä tunnistanut itseäni trolliksi. Mahtoikohan sillo2534Maan pallomuoto on selvästi havaittavissa jo muutaman kilometrin korkeudelta!
Tässä Suzannan vapaapudotusoppilashyppyjä aurinkoisella taivaalla. Melkoisen mukavia suorituksia ensimmäisiksi hypyiksi.3134BLM- hörhöt ja / arabit ovat räjäyttäyttämässä Eiffel- tornia!
Tästä ei kotimainen paskamediamme kerro yhtään mitään: https://www.youtube.com/watch?v=Tk4-YlNlrCM Tornin romautus olis234Maahanmuutto lisääntyy räjähdysmäisesti lähivuosina.
Se on hallituksemme tavoitteena ja pulinat pois. Meidän on sopeuduttava ja ainahan me olemme toki niin tehneet. Muutama1134Poliisin voimankäyttö oli hurjaa söpöjä mielenosoittajia vastaan Helsingissä.
Tässä yksi mielenosoittaja on tosin suihkuttanut itse itsensä: https://laitonlehti.net/2020/10/05/paivan-kuva-455/1434Uusiosanat ovat ihanoita!
Kai huomasitte kirjoitusvihreen otsikossa? Ihan sama mutta paneutukaamme uusiosanastoon. Niitä on osattava käyttää taita1334Ilmastonmuutokseen herääminen on valetta!
Tästä voisin kirjoittaa kunnes lyöntimäärä ylittyisi. Annan siis puheenvuoron vielä minulle viisaammalle. VAROITUS! Vid1434Mr. Putin on maailman vaarallisin mies!
Sen me vihersossupiiperokommunistit toki olemme aina tienneet. Tässä siitä on vielä selvennystä ryssien omalla kanavalla033Ihmiskunnan suurin huijaus!
Ehei, niitä eivät ole Kuussakäyntihuijaukset, ei litteä Maa, JFK eikä 911 vaan se on pankeille antamme valtakirja tehdä1033Tässä näemme kaarevan taivaanrannan Venäjällä!
Tämän videon julkistus Suomi24:n salaliittoteoria- osioon on tuotettu ja mahdollistettu yhteistyönä Venäjän Federaation,433