Vapaa kuvaus

Aloituksia

258

Kommenttia

1141

1. Koraanin oppitunti nro 4 !

Muslimimies saa lyödä vaimoaan rajoituksitta. Ainoa sääntö on ettei vaimolle saa jäädä vammoja eikä näkyviä jälkiä.
    Maahanmuutto
    32
    36
  2. Jouluaatto, 3 nuorta opasta ja hummereita.

Olin riemulomalla taasen jälleen kerran ihanalla Pattayalla, rahaa oli mukana kilon verran seteleinä ja olinkin päättäny
    Pattaya
    16
    35
  3. Avaruusasemaa jäin pohtimaan.

Sehän on 109 m pitkä ja 27 m korkea. Leveyttä ei ole ilmoitettu mutta sehän on merkittävä aurinkopaneeleineen; olisiko 2
    Salaliittoteoria
    30
    35
  4. Vaihteeksi pojat ilouutinen!

Veitsen terä katkesi jäi kiinni vaimon selkään. Siten hän välttyi päänsä irtisahaamiselta joka on yleistä eräässä kulttu
    Maahanmuutto
    16
    35
  5. Nyt tuli päivän uutinen; WHO on paniikissa!

Järjestö on tänään todennut että kaikki pandemian rajoitustoimet ovat olleet tarpeettomia ja ne olisi lopetettava. Uskom
    Salaliittoteoria
    27
    35
  6. Jäähylle Mogtar.Guptan nimen väärinkirjoituksista!

Nimimerkkini pistettiin jäähylle. Kysyin syytä. Vastaus oli: S24- palvelussa ei saa esittää asiatonta sisältöä muista k
    Maahanmuutto
    50
    35
  7. Töllö ja taivaskanavat papalle.

Avasin tuossa keskusteluketjun aloitusrantapäivästä Pattayalla. Siihen vastasi eräs hra todenmakuisella ja riemastuttav
    Pattaya
    27
    34
  8. Pyörivästä pallosta lentää vesi pois jo pienessä vauhdissa, eikö totta?

Meidän Maapallomme on kuitenkin erikoistapaus. Pyörimisvauhti päiväntasaajalla 1600 km/h, Aurinkopallon ympäri pyörimme
    Salaliittoteoria
    17
    34
  9. En ole rasisti mutta......

Tämä aloituslause on tuttua jokaiselle. Itse olen lopettanut selittelyt ja tunnustaudun rasistiksi. Se hiljentää monien
    Rasismi
    2
    34
  10. Olemme nähneet ihastuttavia otoksia avaruuasemalta ja astronauttien elämästä siellä.

Näemme tässä avaruusherrojen hämmästyttäviä suorituksia avaruudessa: https://www.youtube.com/watch?v=30jRZe9Ss6M Minua h
    Salaliittoteoria
    11
    34
  11. Kuinka suojautua trollin hyökkäyksiltä?

Kun aikoinani ryhdyin Suomi24:lle kirjoittelemaan niin en silloin vielä tunnistanut itseäni trolliksi. Mahtoikohan sillo
    Salaliittoteoria
    25
    34
  12. Maan pallomuoto on selvästi havaittavissa jo muutaman kilometrin korkeudelta!

Tässä Suzannan vapaapudotusoppilashyppyjä aurinkoisella taivaalla. Melkoisen mukavia suorituksia ensimmäisiksi hypyiksi.
    Salaliittoteoria
    31
    34
  13. BLM- hörhöt ja / arabit ovat räjäyttäyttämässä Eiffel- tornia!

Tästä ei kotimainen paskamediamme kerro yhtään mitään: https://www.youtube.com/watch?v=Tk4-YlNlrCM Tornin romautus olis
    Maahanmuutto
    2
    34
  14. Maahanmuutto lisääntyy räjähdysmäisesti lähivuosina.

Se on hallituksemme tavoitteena ja pulinat pois. Meidän on sopeuduttava ja ainahan me olemme toki niin tehneet. Muutama
    Salaliittoteoria
    11
    34
  15. Poliisin voimankäyttö oli hurjaa söpöjä mielenosoittajia vastaan Helsingissä.

Tässä yksi mielenosoittaja on tosin suihkuttanut itse itsensä: https://laitonlehti.net/2020/10/05/paivan-kuva-455/
    Ilmastonmuutos
    14
    34
  16. Uusiosanat ovat ihanoita!

Kai huomasitte kirjoitusvihreen otsikossa? Ihan sama mutta paneutukaamme uusiosanastoon. Niitä on osattava käyttää taita
    Salaliittoteoria
    13
    34
  17. Ilmastonmuutokseen herääminen on valetta!

Tästä voisin kirjoittaa kunnes lyöntimäärä ylittyisi. Annan siis puheenvuoron vielä minulle viisaammalle. VAROITUS! Vid
    Salaliittoteoria
    14
    34
  18. Mr. Putin on maailman vaarallisin mies!

Sen me vihersossupiiperokommunistit toki olemme aina tienneet. Tässä siitä on vielä selvennystä ryssien omalla kanavalla
    Salaliittoteoria
    0
    33
  19. Ihmiskunnan suurin huijaus!

Ehei, niitä eivät ole Kuussakäyntihuijaukset, ei litteä Maa, JFK eikä 911 vaan se on pankeille antamme valtakirja tehdä
    Salaliittoteoria
    10
    33
  20. Tässä näemme kaarevan taivaanrannan Venäjällä!

Tämän videon julkistus Suomi24:n salaliittoteoria- osioon on tuotettu ja mahdollistettu yhteistyönä Venäjän Federaation,
    Salaliittoteoria
    4
    33