Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

222

1. Dan.+11+mainitsee+Lutherin+vähäisenä+apuna+keskellä+pitkään+jatkunutta+ahdingoa:+Miekalla,+tulella,+vankeudella+ja+ryöstöllä.+Lisäksi+sanoo+Häneen+liitty+monet+petollisesti.+Se+mielestäni+merkitsi,+että+petturit+pakotti+Lutherin+polttamaan+kanonisen+lain.Intiassa+Luther+voidaan+käsittää+VAJAAVALTAISEKSI+Matsya+inkarnaatioksi.+Se+ehkä+viittaa+Judaksen+tilalle+arpomalla+valituksi+yhdeksi+kahdestatoista+apostolista.Sana+itse+sisältää+viitteitä+siihen+,+että+tulevaisuudessa+tulee+lisää+valoa+esim.+Joh.+16:25Luther+oli+pienenä+APUNA++miellettävä+pyhän+Hengen+inkarnaatioksi,+mutta+joukossa+oli+pettureita,+joiden+tähden+Luther+jäi+pieneksi+ja+vajaavaltaiseksi.+Lutherin+jälkeen+12.+Apostolin+istuimelle+istuutui+muitakin+inkarnaatioita.+Neljä+Kurmaa+(Saksa,+Ranska,+Italia,+Britannia)Varaha+(Ranska)Narasimha+(Britannia)Jne.Anteeksi+tämä+intialainen+näkökulma,+mutta+olen+melko+paljon+saanut+taivaalliselta+ylipapilta,+Kristukselta+selitystä+intialaisiin+oppeihinkin.
  2. Jo+noin+vuodesta+3000+eKr+jolloin+oli+Kurusektran+taistelu+ja+paha+sai+vallan+on+hyvillä+ollut+tarve+lunastaa+omansa+vapaaksi+saatanan+vallasta.+Myös+Israel+ajautui+pahan+ja+saatanan+valtaan.+Ja+Jumalan+piti+määrätä+lunastuskäytäntö+saadakseen+Israelin+saatanan+vallasta+omaksi+pyhäksi+pappisvaltakunnakseen.+Tuohon+käytäntöön+kuului+mm.+Lunastusraha+esikoisista+ja+erilaiset+eläinuhrit.Makkabealaiskirjat+kertoo+puolestaan+Israelin+taistelusta+olla+lankeematta+takaisin+saatanan+valtaan.+Tuo+taistelu+hävittiin+ja+niin+lähetettiin+Kristus+lopulliseksi+lunastukseksi.+Joka+tunnustautuu+Kristuksen+omaksi+ihmisten+edessä+sen+Kristus+tunnustaa+omakseen+Isän+enkelien+edessä.+Jne.Aina+se+ei+ole+helppoa+sillä+voi+seurata+kamppailu+elämän+matkalla+siitä+kuka+viulut+maksaa.+Esim.+Itse+olen+sosialistien+jotka+tarttu+miekkaan+rahoittama+ja+jos+tunnustan+Kristusta+menetän+kaiken+ja+niin+onkin+jo+kolme+kertaa+käynyt.+Ei+mulla+ole+mitään.+Paitsi+sosialistien+armon+pullana.+En+siis+koe+olevani+täysin+lunastettu+ennen+kuin+vielä+kerran+luovun+kaikesta.++Saa+nähdä?