Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repe_RuutikaIIo
profiilit
Repe_RuutikaIIo
Repe_RuutikaIIo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
922
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+taida+olla+geneettiseen+sukuun+kuulumattomasta+lähinaisesta+hajuakaan+Hauiksen+elämässä.
11.12.2020 20:43
Olet+rahamiehiä.+Cittarissa+E.+Svinhufvudin+kakun+kilohinta+oli+yli+kuuskymppiä+kun+kerran+katsoin.+Lääkkeelle+se+ei+tietysti+ole+paljon,+mutta+jos+ei+edes+tehonnut,+niin+sitten+kyllä!
Mulla+leikattiin+pukamat+toissavuonna+Tayssissa+yhdessä+sappikiveksen+kanssa+ja+nyt+voin+katsoa+kakkuja+vain+syömämielessä!+😋
11.12.2020 20:40
Persu-uskovaiset+yrittävät+lyödä+läskiksi,+mutta+kyvyt+ei+riitä.+😏
Johan+tätä+on+vähän+odotettukin,+niin+vihattu+etenkin+valtakunnansyyttäjä+noissa+piireissä+on.
Siitä+olen+nyt+melko+varma,+että+Päivi+Räsänen+on+kauhuissaan+saadessaan+kannattajiltaan+tällaista+"puolustusta".+Ja+ellei+ole,+sitten+minä+olen.+Mutta+eiköhän+se+ole.
Mitä+vetoa,+että+tuo+ylikonsta+on+p.........?
11.12.2020 20:29
Ai+onko+niillä+jo+useita+piispoja❓+Äsken+oli+yksi.+😺
11.12.2020 20:18
>Lähetyshiippakunta+on+aika+uusi+kirkko+Suomessa,+eikä+monille+kovin+tuttu.+Kuinka+monen+uskoisit+tuntevan+kyseisen+kirkon+katugallupissa+ja+vielä+paremmin+kuin+vain+nimeltä+tai+pieneltä+osin?+
Mitä+se+Pyhä+Henki+oikein+puuhaa,+ellei+se+kerro+uskoville+ainoasta+oikeasta+luterilaisesta+hiippakunnasta?+Me+uskonnottomatkin+olemme+tienneet+Väisäsen-Soramiehen+"kirkosta"+vuosia,+joten+varmasti+myös+uskovaiset.
>Lähetyshiippakuntaan+otetaan+jäseniksi+aikuisista+vain+uskovia
Huhhuh.+Miten+ne+tutkivat+ihmisen+mielen?
11.12.2020 20:17
>LHK:n+messuissa+käy+paljon+enemmän+väkeä+kuun+on+jäseniä.
Vai+niin.+Paljonko+niissä+siis+käy?
11.12.2020 20:12
Kylläpä+joutuu,+jos+tilanne+on+sellainen+että+äidin+terveys+on+vaarassa,+ellei+raskautta+keskeytetä.
11.12.2020 16:54
Ihan+vapaasti,+mutta+ei+sillä+mitään+merkitystä+ole.
11.12.2020 16:27
Onpas+se+sitten+surkeissa+kantimissa.+Aika+lienee+ajanut+perinteisen+luterilaisuuden+ohi,+jos+ei+se+enää+ketään+kiinnosta.🤔
11.12.2020 16:24
Jos+porukkaa+on+kovin+vähän,+sitten+pastorien+pitää+reissata+sen+verran+että+kohtaa+vuorollaan+kaikki.+Ja+nythän+homma+hoituu+etänäkin,+kun+kerran+monet+oikeatkin+duunit+hoituvat.
11.12.2020 16:23
Kasvu+näyttää+saavuttaneen+rajansa,+jos+porukkaa+yhä+on+vain+tuon+verran.+Johan+se+olikin+melkoista+riemusaattoa.
11.12.2020 16:19
Toki.+Uskonlahkoihin+seonneiden+pitää+tietysti+tajuta+mihin+lähtevät,+mutta+täällä+jumalattomien+puolella+alistajan+karvoitus+voi+paljastua+vasta+ajan+kanssa.
Sikäli+meininki+on+reilumpaa+lahkoissa+kuin+vapaassa+maailmassa.+Lahkovaimo+tietää+tasan+tarkkaan+jo+kättelyssä,+mikä+on+oleva+hänen+osansa+patriarkaalisessa+järjestelmässä.
11.12.2020 16:16
Höpöt+jostain+viikunakakusta.+Perinteinen+savokarjalainen+jouluherkku+on+puhvelinmaitomozzarella,+jota+ilman+on+täysin+turha+kuvitella+oikeaa+joulun+tunnelmaa.+Aattona+korkataan!
11.12.2020 16:06
Sen+verran+Suomesta+löytyy+helposti+miehilleen+alamaisia,+omia+haluja+ja+mielipiteitä+omaamattomia+naisia+kuin+heitä+lähestyshiippareissakin+on.+Itse+asiassa+monta+kertaakin+enemmän.
11.12.2020 15:56
Suomen+luterilaisessa+kirkossa+on+yli+3,5+miljoonaa+jäsentä,+mikroskooppisessa+lähetyshiippakunnassa+reilut+2000.
Kaikki+protestanttiset+joukkiot+ovat+"katolilaisuuden+lahkoja",+omasikin.
11.12.2020 15:53
Pitääkö+2000+hengen+porukalla+tosiaan+olla+piispa?+Pari+pastoriahan+riittää+tuollaiselle+joukolle.
11.12.2020 15:50
Ei+tarvita+kuin+annos+rokotetta+ja+voimakas+mikroskooppi.+Sieltä+se+Pedon+siru+löytyy+ja+on+kuvattavissa+medialle.
11.12.2020 15:47
>Yhdysvalloissa+ainakin+kaksi+on+kuollut+koronan+testausrokotteisiin.
Lähde?
11.12.2020 14:19
Koronassa+ehkä+kamalinta+ovat+juuri+sen+pysyvät+tai+pitkäaikaiset+jälkivaikutukset,+jotka+voivat+pahimmillaan+olla+rampauttavia.+Enemmän+oikeastaan+kammoksun+niitä+kuin+itse+tautia.
>Kieltäydytkö+vakavassa+keuhkokuumessa+antibiootista,+koska+jotkut+ovat+sille+allergisia?
Mahdetaankohan+tuossa+tilanteessa+potilaalta+pahemmin+kysyä+lääkkeistä.+Kuntohan+on+hällä+jo+aika+heiko+ja+henkikin+löyhässä.+Tunnetut+allergiathan+selvitetään+aina+ennen+lääkityksiä.
11.12.2020 14:18
Kohtahan+tämä+nähdään,+miten+maa+makaa+kun+aluksi+miljoona+suomalaista+on+rokotettu.+Tunnustatko+erehtyneesi,+jos+korona+on+sitten+voitettu+ja+palataan+normaaliin+elämään?+No+et,+sillä+olet+lopunaikapersu-uskovainen,+joka+keksii+aina+uusia+kauheita+uhkia,+koska+ne+ovat+elämäsi+sisältö.
11.12.2020 14:06
12 / 47