Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repe_RuutikaIIo
profiilit
Repe_RuutikaIIo
Repe_RuutikaIIo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
922
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitus+oli+aika+sakeaa+kamaa+jopa+palstan+omilla+mittareilla.+Olisi+kiva+tietää,+miltä+tämäkin+sisar+kuulostaa+siviilissä+ja+mitä+siellä+duunaa.
14.12.2020 07:59
Toki+tiedetään.+Ensimmäiset+rokotukset+näet+annettiin+jo+1700-luvulla.+Minäkin+olen+saanut+monia+jo+vuosikymmeniä+sitten+ja+voin+hyvin.+Rokotteilla+on+vain+erittäin+harvoin+mitään+tarkoittamattomia+pitkäaikaisvaikutuksia.+Sen+sijaan+tässä+tapauksessa+itse+taudilla+voi+olla+todella+rajuja,+vaikka+siitä+parantuisikin.
14.12.2020 07:53
Kerro+miten+asioista+otetaan+selvää+niin+että+järkevänä+tuloksena+on+rokotteesta+kieltäytyminen.+Minä+en+ole+löytänyt+mitään+luotettavaa+tietoa+joka+tähän+johtaisi.
14.12.2020 07:48
Etenkään+yli+10+vuotta+vanhan.+”Uutinen”+oli+lehdissä+2010.+Ei+ollut+arkki,+ja+miten+olisi+voinutkaan+olla.
14.12.2020 07:44
Israelin+tukeminen+on+Donin+kannattajille+huipputärkeä+asia,+jossa+kaikki+keinot+ovat+sallittuja.
14.12.2020 07:40
Johtava+imaamihan+on+itse+Khamenei.+Saa+siinä+pappa+kyytiä.+Mihin+ajankohtaan+hänen+käyntinsä+avaruudessa+tänä+vuonna+sijoittui?+Kerro+kun+olet+lukenut.
14.12.2020 07:38
Mitä+todisteita+Meller+on+esittänyt?
14.12.2020 07:36
Kyllä+tuota+valhetta+levittävät+ääriuskovaiset+paljon+pontevammin+kuin+vaparit.
14.12.2020 07:35
Miksi+KKO+sitten+antoi+hänelle+rikostuomion?++🤔
14.12.2020 07:32
Niin,+onhan+se+selvinnyt+että+anteeksipyyntö+ei+kuulu+perussuomalaiseen+sanastoon+enää+ollenkaan.+Joskus+kuului,+mutta+poistui+lopullisesti+takavasemmalle+vuonna+2017.
Aitoon+suomalaiseen+käytökseen+kuuluu+anteeksi+pyytäminen+tarvittaessa.+Ei+turha+varmuuden+vuoksi+pyytely,+vaan+silloin+kun+se+on+oikein.
13.12.2020 20:32
Mitä+rikoksia?+Nyt+tulee+taas+korvat+ja+silmät+täyteen+helluntaikirkkolais-ääripersulaista+potaskaa.
13.12.2020 20:28
Kuvaa+hyvin+joidenkin+perussuomalaisten+perimmäisiä+ajatuksia,+että+uhrittomat+poliittiset+hölmöilyt+rinnastetaan+äärimmäisen+raakaan+väkivaltaan+ellei+noteerata+jopa+pahemmiksi.
Kertoo+siitä+mikä+meitä+odottaisi,+jos+nuo+saisivat+todellista+määräysvaltaa+maahan+ja+ihmisiin.+Vakiintuneessa+koulutetun+kansan+demokratiassa+eivät+kuitenkaan+saa.
13.12.2020 20:26
>Pev+sitten+päätöksessään+toteaa+etteivät+teo+tolleet+vähäisiä+vaan+vakavia+ja+toteaa+että+syyte+jätetään+nostamatta+ainoastaan+siitä+syystä+kun+ministerillä+on+kansalaista+korkeampi+syytekynnys+ja+hänen+oletetaan+kantavan+itse+poliittisen+vastuun.
Paitsi+ettei+todennut+tuollaista.+😁
>Saa+nä'hdä,+myöntääkö+Vihreiden+Pekka+Haavisto+tehneensä+rikoksia+ja+eroaako+vapaaehtoisesti+tehtävästään
Ei+tarvitse+myöntää+kun+ei+ole+tehnyt.+Sen+sijaan+Mestari+teki,+mutta+ei+myöntänyt.
>vai+joudutaanko+hänet+kantamaan+ulos+ministeriöstä+nippusiteissä,+kuten+joku+"viisas"+on+jossain+joskus+sanonut...
No+johan+on+viisas,+liekö+persu-uskovainen?+😂
Jos+"kansallismieliset"+i-sillit+yrittävät+tuollaista,+sen+jälkeen+persut+eivät+ikinä+tule+pääsemään+lähellekään+hallitusta+muuten+kuin+pöllimällä+panssarivaunun.
13.12.2020 20:18
>presidentin+haaveet+Haavisto+saa+nyt+unohtaa.
Vaikka+saisikin,+persusta+ei+ikinä+tule+pressaa+ja+pääministeriyskin+on+hyvin+epätodennäköinen.+On+siellä+semmonen+sirkus+tirehtöörin+takana.
13.12.2020 20:12
Toinen+kierros+tulee+aivan+varmasti,+eihän+siitä+ole+mitään+epäselvyyttä.+Epäselvää+on+vain+se,+onko+persu+mukana+vai+ei.
Jos+toinen+ei-persuehdokas+alkaa+mielistellä+persuja,+kyllä+sieltä+ääniä+tulee.
13.12.2020 18:14
Rikostaan.
13.12.2020 18:11
>Olwmme+raamatuntwkoisia.
Wrmwstw+wlwttw.
13.12.2020 18:11
Vain+aitouskova+voi+olla+niin+tyhmä,+että+vielä+aikuisenakin+huutaisi+jo+kuollutta+äitiään+apuun.
13.12.2020 18:09
Oletko+hyväkin+Antikristuksen+kaveri?
13.12.2020 15:33
Tarkemmin+sanottuna+vastuuttomia+rokotuksesta+kieltäytymiseen+yllyttäjiä+kohtaan.
Ihmekös+tuo,+kun+rokotusvastaisuuteen+kiihotetaan+juurikin+maan+vastuullisia+päättäjiä+ja+terveysjärjestelmän+ihmisiä+herjaavilla+törkeääkin+törkeämmillä+vihapuheilla.
Ette+voi+tosissanne+odottaa,+että+ette+saisi+niittää+sitä+mitä+itse+kylvitte.+
Herrens_tiggare+totesi+hiljattain+sattuvasti,+että+koska+hän+(tai+hänen+perin+sarkastinen+nettipersoonansa)+ei+välitä+omasta+eikä+muiden+terveydestä,+hän+ei+ota+rokotetta.
13.12.2020 15:32
5 / 47